ولی یاراحمدی :

نمایندگان ایران جمعه به مسابقات قرآن تونس اعزام می‌شوند

نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن تونس، جمعه این هفته، 12 اردیبهشت‌ عازم این کشور می‌شوند.
چهارشنبه، 10 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نمایندگان ایران جمعه به مسابقات قرآن تونس اعزام می‌شوند

نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن تونس، جمعه این هفته، 12 اردیبهشت‌ عازم این کشور می‌شوند.
 
به گزارش راسخون، ولی یار‌احمدی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ایران، در گفت‌و‌گو با ایکنا ضمن اعلام این خبر گفت: «پیمان ایازی»، در رشته حفظ کل قرآن و «محمود نوروزی» در رشته قرائت همراه با حفظ 15 جزء به عنوان نمایندگان ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن تونس حاضر می‌شوند.
 
ولی یاراحمدی در ادامه افزود: «معتز آقایی» به عنوان استاد راهنما در طول برگزاری این رقابت‌ها، همراه نمایندگان کشورمان خواهد بود. وی بامداد روز جمعه، 12 اردیبهشت، ساعت 5:30 دقیقه از فرودگاه امام(ره) به تونس اعزام می‌شود.
 
یاراحمدی همچنین تصریح کرد: پیمان ایازی و محمود نوروزی نیز ساعت 16 همان روز با پرواز تهران ـ استانبول به ترکیه رفته و از استانبول عازم تونس خواهند شد.
 
وی یادآور شد: قبل از اعزام نمایندگان ایران به مسابقات بین‌المللی قرآن تونس، اردوی آمادگی سه‌روزه برای آنان برگزار کرده‌ایم تا آمادگی لازم را برای شرکت در این رقابت‌ها کسب کنند.
 
ولی یاراحمدی ادامه داد: این اردوی آموزشی به طور معمول قبل از اعزام نمایندگان ایران به هر یک از مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود و طی آن اساتید صوت و لحن، تجوید و وقف و ابتدا، نکات لازم را به شرکت‌کنندگان در رقابت‌ها اعلام می‌کنند.
 
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشورمان در پایان از صادق رمضانی گل افزانی، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در تونس به خاطر همکاری در روند اعزام پیمان ایازی و محمود نوروزی به مسابقات بین‌المللی قرآن این کشور قدردانی کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.