ثبت 95 وقف در لرستان طی سال 92

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت : سال گذشته در استان لرستان 95 مورد وقف منفعتی و انتفاعی توسط واقفان خیر اندیش استان به ثبت رسید.
چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ثبت 95 وقف در لرستان طی سال 92

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت : سال گذشته در استان لرستان 95 مورد وقف منفعتی و انتفاعی توسط واقفان خیر اندیش استان به ثبت رسید. 
 
به گزارش راسخون، حجت الاسلام مرتضی خاکباز در گفتگو با خبرگزاری حوزه گفت: این تعداد وقف از سوی واقفان در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان به ارزش 10 میلیارد تومان به ثبت رسیده است.
 
وی با اشاره به اهمیت فرهنگ وقف در دین مبین اسلام افزود: مردم استان لرستان از نظر ثبت و میزان موقوفات در بین استانهای کشور خوش درخشیده اند و امیدواریم با فرهنگ سازی در زمینه وقف تعداد موقوفات افزایش یابد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان تصریح کرد: در سالجاری  نیز مقرر شده تا با برنامه ریزی ها پایان  سال در استان حداقل  100 وقف ثبت شود که خوشبختانه از ابتدای امسال تا کنون بیش از 10  مورد از این میزان تعهد به ثبت رسیده است.
 
حجت الاسلام خاکباز، با اشاره به فرهنگ سازی وقف و مشاوره ها و نیاز سنجی های اداره  اوقاف و امور خیریه در مورد موقوفات تصریح کرد: امیدواریم وقف، هدفمند تر شده و به سوی نیازهای ضروری جامعه  چون  زوجهای نیازمند ، دانش‌آموزان بی بضاعت و همچنین حوزه سلامت رواج یابد تا بخشی از مشکلات کشور در این زمینه مرتفع گردد.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، با اشاره به برنامه های انجام شده در این راستا، یادآورشد: در همین راستا و به منظور مشاوره به واقفان راغب هم اکنون افراد مستقر در اداره کل اوقاف و روحانیون مستقر در امامزاده های استان علاوه بر فعالیتها ی ترویجی و فرهنگ دینی، مشاوره های لازم را در خصوص و قف به مردم ارائه می دهند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.