رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، خادم واقعی امامزادگان است

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، رییس سازمان اوقاف را خادم واقعی امامزادگان عنوان نمود.
پنجشنبه، 25 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، خادم واقعی امامزادگان است

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل، رییس سازمان اوقاف را خادم واقعی امامزادگان عنوان نمود.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، سید محمد موسوی در مراسم غبارروبی آستان مقدس محمدبن هلال بن علی (علیه السلام) در جمع مسئولین استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل ضمن بیان فضایل امیرالمومنین اظهار داشت : ائمه جماعات در جلسه ای که در تهران در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار شد از حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی حمایت و پشتیبانی نمودند و ایشان را فردی مخلص، ولایت مدار و دارای فکر و ایده نامیدند.
 
وی به اقدامات، پی گیری های و خدمات بی شائبه نماینده ولی فقیه و ریاست محترم سازملان اوقاف و امور خیریه کشور اشاره و تصریح کرد: ایشان با تمام وجود و با تلاشی شبانه روزی اقدام به اجرای طرح های سازمان و بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) می نمایند و در جهت قطب فرهنگی نمودن بقاع متبرکه گامهایی بسیار سازنده برداشته اند.
 
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل ادامه داد: ایشان حقیقتا برای امامزادگان و بقاع متبرکه خادمی واقعی و دلسوز می باشند و امیدواریم سالیان سال در این سنگر مهم، با موفقیت در زیر سایه ی ائمه اطهار و اهل بیتشان تلاش نمایند.
 
وی در ادامه از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام رضا صادقی تشکر و قدردانی نمود و بیان کرد: با توجه به اینکه ایشان مدت اندکی است که در سمت مدیریت اداره کل اوقاف استان اصفهان به امامزادگان و بقاع متبرکه خدمت می نمایند توانسته اند گامهای موثری در جهت پیشبرد اهداف سازمان و عمران و آبادانی اماکن مقدس بردارند.
 
موسوی از حضور مکرر مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در شهرستان آران و بیدگل در پنج ماهه اخیر خبر داد و گفت: من تا به حال مدیری را ندیدم که در مدت پنج ماه بالغ بر پنج مرتبه از شهرستانی که در مسافتی طولانی قرار دارد بازدید نماید و به پای دردو دل مردم و مسئولان نشیند.
 
وی متذکر شد: خوشبختانه مدیران اوقاف دارای روحیه ای خالص هستند و با تلاش و مجاهدت بسیار در جهت پیشبرد اهداف سازمانی تلاش می کنند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.