علی کفاشیان عنوان کرد :

پول تزریق شود کی‌روش را نگه می ‌داریم/ پنج هزار بلیط جام‌جهانی برای ایرانیان

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت : اگر پول به فدراسیون تزریق شود یا کی‌روش را در تیم ملی حفظ خواهیم کرد و یا مثل او را به تیم ملی خواهیم آورد.
شنبه، 27 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
پول تزریق شود کی‌روش را نگه می ‌داریم/ پنج هزار بلیط جام‌جهانی برای ایرانیان

رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت : اگر پول به فدراسیون تزریق شود یا کی‌روش را در تیم ملی حفظ خواهیم کرد و یا مثل او را به تیم ملی خواهیم آورد.
 
به گزارش راسخون به نقل از مهر، علی کفاشیان عصر شنبه در دیدار با دانشجویان دانشگاه شیراز در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت فعالیت و دستمزد سرمربی تیم ملی فوتبال یادآور شد: مبلغ قرار داد کی‌روش برای یک سال 1.5 میلیون دلار که با رقم دستیارانش حدود 2.5 میلیون دلار می‌شود که برای تمدید قرار داد این رقم را افزایش داده است.
 
وی تصریح کرد: رقم ارائه شده از جانب کی‌روش برای تمدید قرارداد دو میلیون یورو و 1.5 میلیون دلار برای دستیارانش است که حدود 15 تا 16 میلیارد تومان می‌شود و ما در فدراسیون فوتبال چنین پولی نداریم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه اگر وزارت ورزش و جوانان به ما کمک مالی کند آن موقع برای ماندن و یا تعویض سر مربی تیم ملی فکر می‌کنیم، گفت: تا این لحظه از فعالیت کی‌روش راضی هستیم و هنوز برنامه‌ای برای جابه جا کردن او نداریم.
 
کفاشیان در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص عدم دعوت از بازیکنان جوان ایرانی و مهدی رحمتی به تیم ملی، گفت: من نظارت بر تیم ملی را انجام می دهم اما دخالت در برنامه های کی روش نمی کنیم زیرا خود من اختیاراتی را به او داده‌ام.
 
وی تاکید کرد: بازیکنان دو رگه نیز ایرانی هستند و حق بازی در تیم ملی کشور را دارند که البته تا این لحظه نیز به خوبی عمل کرده‌اند.
 
رحمتی سه بار معذرت خواهی نکرد
 
رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص عدم دعوت از رحمتی نیز گفت: به رحمتی گفتیم معذرت خواهی کن و او هم بر روی کاغذ یک خط نوشت که من معذرت می خواهم اما کی روش گفت که او باید سه بار معذرت خواهی کند که رحمتی قبول نکرد.
 
کفاشیان در این لحظه در مقابل سخنان مختلف دانشجویان با شوخی گفت که انشا الله برای جام جهانی بعدی رحمتی هم به تیم ملی باز خواهد گشت.
 
کفاشیان در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص اختلاف خود با فتح الله زاده نیز گفت: نه تنها اختلافی در این خصوص وجود ندارد بلکه من به فتح الله زاده خیلی علاقه دارم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: حتی من به وزیر ورزش هم برای حضور فتح الله زاده در هیئت مدیره استقلال پیشنهاد دادم اما قبول نشد.
 
15 تا 20 میلیارد تومان هزینه تیم ملی شده است

 
وی در پاسخ به سئوال دیگری در خصوص هزینه کرد برای تیم ملی فوتبال، گفت: طی 1.5 سال گذشته حدود 15 تا 20 میلیارد تومان برای تیم ملی فوتبال هزینه شد اما پولی که کنفدراسیون فوتبال آسیا به ما داده حدود سه تا چهار میلیون دلار است.
 
کفاشیان افزود: اما پول پرداختی فیفا حدود 7.5 تا هشت میلیون دلار است که بعد از بازی های جام جهانی به حساب ما واریز می شود.
 
حاشیه های فوتبال از متن آن بیشتر است

 
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه سخنان خود در پاسخ به دانشجویی که از او در خصوص ادامه فعالیت در فدراسیون فوتبال را پرسید، گفت: حالا که مشغول به کار هستم هر چند که در فوتبال ما حاشیه ها بیش از متن است اما من تا چند سال دیگر هستم.
 
آل اشپورت تمایلی به ماندن ندارد

 
وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سئوال دانشجویی در خصوص لباس تیم ملی، گفت: طی شش سال گذشته هیچ حامی مالی برای لباس تیم ملی نداشتیم، مارک های معتبر دنیا به دلیل مشکلات سیاسی و تحریم ها با توجه به مذاکراتی که داشتیم قبول نمی کردند.
 
وی تصریح کرد: لباس های چینی و ایتالیایی نیز کیفیت لازم را نداشتند تا اینکه "آل اشپورت" وارد بحث شد اما آنها نیز در حال حاضر به دلیل نبود قانون کپی رایت و عدم دریافت مجوز نمایندگی در ایران مشتاق به ماندن نیست.
 
رئیس فدراسیون فوتبال کشور افزود: البته یکی از دلایل ناراضی بودن آل اشپورت عدم رضایت کی روش برای پوشیدن لباس های این کمپانی در مقابل دریافت پول است.
 
چهار تا پنج هزار تماشاگر ایرانی در جام جهانی
 
کفاشیان در بخش دیگری در خصوص حضور تماشاگران ایرانی در جام جهانی نیز گفت: طبق اطلاعات ما حدود چهار تا پنج هزار بلیط برای تماشاگران ایرانی به فروش رسیده است.
 
وی تصریح کرد: حدود یک هزار و 500 نفر از داخل کشور اقدام به خرید این بلیط‌ها کرده‌اند.
 
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: همراه بردن هنرمندان و پیشکسوتان بر عهده یک حامی مالی بود که او نیز پس از برگزاری چند جلسه از این کار انصراف داد ما هم که چنین پولی را نداریم زیرا هزینه این سفر حدود 35 تا 30 میلیون تومان است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.