تبلیغات سراسری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از امروز در تهران آغازشد

تبلیغات شهری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از امروز در تهران آغاز شد.
يکشنبه، 28 ارديبهشت 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تبلیغات سراسری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از امروز در تهران آغازشد

تبلیغات شهری بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام از امروز در تهران آغاز شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، جواد نظری مسئول کمیته تبلیغات این دوره از مسابقات با اعلام این خبر اظهار داشت: برگزاری سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام، تبلیغات خاص خود را می‌طلبد که در این‌باره سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های دولتی و غیر دولتی باید همکاری و مشارکت کنند.
 
وی گفت: در این راستا فرودگاه امام خمینی (ره)، شهرداری تهران، مترو و اتوبوسرانی، تابلوهای تبلیغاتی و جایگاه‌های اطلاع رسانی خود را به تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اختصاص داده‌‌اند.
 
مسئول کمیته تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از اعلام آمادگی شهرداری تهران برای گل آرایی فضای محل برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن در سالن اجلاس خبر داد و افزود: مسئولان شهرداری، برای گل آرایی سالن اجلاس اعلام آمادگی کامل کرده‌اند.
 
به گفته نظری، هماهنگی برای تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، روال طبیعی خود را طی می‌کند و کمیته تبلیغات درصدد تهیه تندیس و لوگوی مناسب برای ارائه در بزرگترین رویداد قرآنی جهان اسلام به متسابقان برگزیده است.
 
وی از آمادگی کمیته تبلیغات برای ارائه خدمات دهی به سایر کمیته‌ها به خصوص کمیته‌های فرهنگی و روابط عمومی خبر داد و گفت: با شرکت‌های تبلیغاتی هماهنگی‌های لازم برای اختصاص تابلو به تبلیغات مسابقات به عمل آمده است و این قول را داده‌اند که ظرفیت خود را به این کار اختصاص دهند.
 
مسئول کمیته تبلیغات در پایان از اختصاص 30 تابلو پرتابل 4×3 از سوی سازمان زیبا سازی برای تبلیغات سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم را یادآور شد. و از همکاری این سازمان قدردانی کرد.
 
سی ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از 5 تا 12 خرداد ماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.