حماسه خرمشهر فرهنگ ناب دلاورمردی ایرانیان است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان وبلوچستان در آستانه سالگرد آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد.
شنبه، 3 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
حماسه خرمشهر فرهنگ ناب دلاورمردی ایرانیان است

مدیرکل اوقاف و امورخیریه سیستان وبلوچستان در آستانه سالگرد آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد.
           
به گزارش راسخون به نقل از راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان وبلوچستان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان در گفتگوی گفت: رشادت،شهامت ،ایثار و شهادت همراه با اعتقاد راسخ به ولایت فقیه و توسل به ائمه اطهار فرهنگ ناب ایرانی می باشد. حال این ایرانی از هر قشرو هر قبیله ای که می خواهد ،باشد. و مصداق بارز این گفتار حماسه آزاد سازی خرمشهر می باشد .
 
کارکنان اداره کل اوقاف وامور خیریه سیستان وبلوچستان در این روز بار دیگر با گرامیداشت این روز عزیز و بزرگ و نکوداشت یاد بزرگمردی های شهدای دفاع مقدس و امام خمینی (قدسره الشریف) با تجدید بیعت با مقام معظم رهبری الامام خامنه ای(مدظله العالی) ، آمادگی خود را برای همراهی با عزم جامعه و جهاد در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی اعلام می نمایند.
 
تدینی در ادامه گفت: نتایج عملکرد سال 92 اوقاف استان در پنجمین همایش مدیران و مسولان اوقاف اعلام شد و امتیاز 73 از 100تعلق گرفت و وی افزود در سال جاری بدون شک دوران پرکاری را در پیش خواهیم داشت و جهاد گونه در راه حفظ و حراست از موقوفات استان و تبلیغ و ترویج این فرهنگ ناب محمدی گام خواهیم برداشت و امید داریم با عنایت به توفیقات الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری الامام خامنه ای به موفقیت های بیشتری در این زمینه دست یابیم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.