داوران ایرانی و خارجی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم معرفی شدند

اسامی داوران ایرانی و خارجی شرکت کننده در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.
شنبه، 3 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
داوران ایرانی و خارجی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم معرفی شدند

اسامی داوران ایرانی و خارجی شرکت کننده در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، در این دوره از مسابقات قرآنی 16 تن از داوران برجسته از ایران و کشورهای اسلامی به همراه سه تن از اعضای هیأت رئیسه فنی مسابقات، امر مهم قضاوت را برعهده خواهند داشت.
 
بر اساس این گزارش 11 داور خارجی از کشورهای لبنان، عراق، مصر، سوریه، پاکستان، اندونزی، اردن، ترکیه و الجزایر در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم شرکت خواهند کرد.
 
این گزارش حاکی است: استادان شیخ طلال المسمار از کشور لبنان، شیخ رافع محمد جواد العامری از عراق، دکتر احمد نعینع، استاد محمد احمد ابراهیم بسیونی و استاد محمدعبدالوهاب الطنطاوی خضر از مصر، شیخ منیر محمد العقله از سوریه، شاه الازهری از پاکستان، فضلان زین‌الدین از اندونزی، سمیح احمد خالد العثامنه از اردن، مهمت‌علی ساری از ترکیه و بوسعده عمر از الجزایر به عنوان 11 داور از 9 کشور اسلامی به عنوان داوران غیر ایرانی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم حضور خواهند یافت.
 
برپایه این گزارش، آقایان عبدالرسول عبایی (رئیس هیأت داوران)، هاشم روغنی، محمدعباسی و شهریار پرهیزکار به عنوان هادی حفاظ، ابوالفضل علامی، علی اکبر حشمتی، حجج اسلام درایتی و شهیدی‌پور به عنوان داوران و ناظران ایرانی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انتخاب شدند.
 
همچنین آقایان مهدی دغاغله و معتز آقایی به عنوان راهنمای متسابقین سی‌و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم انتخاب و معرفی شدند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.