جریان مقدس وقف باید ترویج پیدا کند / اوقاف مازندران لیاقت برتر بودن را دارد

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اعتقاد داریم جریان مقدس وقف باید در جامعه ترویج پیدا کند، افزود : اوقاف مازندران لیاقت برتر بودن را دارد.
يکشنبه، 4 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جریان مقدس وقف باید ترویج پیدا کند / اوقاف مازندران لیاقت برتر بودن را دارد

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه اعتقاد داریم جریان مقدس وقف باید در جامعه ترویج پیدا کند، افزود : اوقاف مازندران لیاقت برتر بودن را دارد.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام محمد قاسمی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه معاون فرهنگی جدید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه هرکمی که از دست ما برآید برای مجموعه اوقاف مازندران انجام خواهیم داد، افزود: اعتقاد داریم جریان مقدس وقف باید در جامعه ترویج پیدا کند.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ وقف باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد، افزود: کاری که زمان اهل بیت(ع) انجام میشد و اهل بیت(ع) آن را انجام می دادند ماهم باید آن راه را ادامه دهیم و برای مردم بازگو کنیم.
 
قاسمی با هشدا به اینکه اسلام ستیزی و ولایت ستیزی در دستور کار دشمنان این نظام و این انقلاب قرار دارد، افزود: دشمنان با برنامه ریزی می خواهند اسلام را در بین مردم ایران کمرنگ جلوه دهند و اسلام وستیزی و ولایت ستیزی را در جامعه ترویج کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مردم کشورهای لیبی، بحرین و... از انقلاب ایران درس گرفتند، افزود: دشمنان شبانه روز در حال فعالیت هستند تا ولایت و اسلام را کمرنگ جلوه دهند.
 
قاسمی اظهار داشت: دشمنان به دنبال قطع ارتباط ولایت با مردم هستند که این مسئله هیچگاه صورت نخواهد گرفت و دشمنان همانند مسائل دیگر شکست خواهند خورد.
 
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر ترویج فرهنگ وقف تاکید دارند، بیان کرد: ملت ایران مردمانی باهوش هستند و همیشه پیرو جریان مقدس ولایت فقیه خواهند بود.
امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه همه ما باید روزی پاسخگوی خون شهدا و امام شهدا باشیم، افزود: روحانیون مشعل‌داران انقلاب اسلامی و ولایت هستند.
 
قاسمی با اشاره به کسب مقام سومی اوقاف مازندران در بین 31 استان کشور، گفت: تلاش اوقاف مازندران در زمینه ترویج فرهنگ وقف جای تقدیر دارد و بنده کسب این رتبه ارزشمند را به مسئولان اوقاف مازندران و حجت الاسلام والمسلمین علیزاده تبریک عرض می کنم.
 
وی تصریح کرد: اوقاف مازندران لیاقت برتر بودن را دارد و امیدواریم کسب رتبه های برتر در سال های آینده تداوم داشته باشد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.