امینی : تمام برکات زندگی‌ام از قرآن است

صدیقه امینی برگزیده چهارمین همایش تجلیل از بانوان نمونه قرآنی بر نقش قرآن به عنوان یک منبع غنی فرهنگی و معنوی در پرورش و تربیت کودکان تأکید کرد.
دوشنبه، 5 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امینی : تمام برکات زندگی‌ام از قرآن است

صدیقه امینی برگزیده چهارمین همایش تجلیل از بانوان نمونه قرآنی بر نقش قرآن به عنوان یک منبع غنی فرهنگی و معنوی در پرورش و تربیت کودکان تأکید کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، صدیقه امینی مادر دو فرزند حافظ و نخبه قرآنی اظهار کرد: خداوند را به خاطر این فضل الهی شاکرم و در تمام دوران تربیت بچه‌ها برخدا و ائمه‌اطهار توکل داشته و تمام تلاش خود را کرده‌ام تا فرزندانم در راه قرآن و اهل بیت قدم بردارند.
 
وی عنوان کرد: در دوران بارداری به تلاوت قرآن گوش می‌دادم و از زمان کودکی فرزندانم را همراه خود به مجالس و کلاس‌های قرآنی می‌بردم و در حین اینکه خودم تلاوت می‌کردم، فرزندانم هم علاقه‌مند شدند و از سن 7 سالگی با شور و اشتیاق به روخوانی و قرائت قرآن گرایش پیدا کردند و در ابتدا هم از جزء 30 قرآن شروع به حفظ کردند که البته تشویق‌های پدرشان هم نقش به سزایی داشت.
 
وی ادامه داد: در تمام این سال‌ها از خداوند مدد خواستم و چون خودم داور و مدرس قرآنی بودم ولی زمانی که اشتیاق فرزندانم را در فراگیری قرآن مشاهده کردم از حجم فعالیت‌هایم اندکی کاستم تا علاوه بر انجام وظیفه مادی و تأمین نیازهای مادی و عاطفی فرزندانم به پرورش قرانی که نیاز روحی فرزندان است بیشتر توجه کنم.
 
امینی با تأکید بر نقش و جایگاه بانوان بیان کرد: بانوان باید با برنامه‌ریزی در کارهای منزل در زمینه‌های فرهنگی و قرآنی هم فعال باشند و البته تا امروز رشد چشمگیری را شاهد هستیم.
 
وی ادامه داد من به عنوان فردی که 28 سال سابقه تدریس قرآن دارم امروز خیلی خوشحالم که در حوزه علمیه بنت‌الهدی که طلاب خارجی را پرورش می‌‌دهد مشغول به تدریسم و چون این‌ها سفیران خارجی ما در دنیا هستند و تمام برکات مادی و معنوی موفقیت‌های زندگی‌ام را از قبل و برکات آن می‌دانم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.