مهمان نوازی ایرانیان به ارمغان می‌برم

متسابق شرکت کننده از کشور اوگاندا در رشته قرائت گفت : مهمان نوازی ایرانی ها اولین نکته ای است که برای دوستان و هم وطنان خود عنوان خواهم کرد.
سه‌شنبه، 6 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مهمان نوازی ایرانیان به ارمغان می‌برم

متسابق شرکت کننده از کشور اوگاندا در رشته قرائت گفت : مهمان نوازی ایرانی ها اولین نکته ای است که برای دوستان و هم وطنان خود عنوان خواهم کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی و یکمین مسابقات بین المللی قرآن کریم، عبدالباسط محمد عبدی درباره تأثیر قرآن در تعامل هرچه بیشتر کشورهای اسلامی و وحدت میان مسلمانان گفت: حضور متسابقین از کشورهای مختلف که هر یک فرهنگ و آداب و رسوم خاص خود را دارند به نوعی به اشتراک گذاشتن فرهنگ کشورشان تلقی می شود.
 
وی ادامه داد: همین موضوع سبب گسترش و تحکیم هر چه بیشتر روابط میان آنها می شود تا جایی که روابط آنها از حالت رقابتی خارج شده و شکل برادرانه به خود می گیرد.
 
این شرکت کننده اوگاندایی افزود: ایرانیان بسیار مهمان نواز هستند و همین ویژگی برای شروع روابط مسالمت آمیز و صمیمانه بسیار مهم است و از همین رو ایرانیان در این زمینه پیشتاز هستند.
 
عبدالباسط محمد عبدی در قیاس مسابقات بین المللی کشورهای مختلف گفت: من در مسابقات مالزی شرکت نداشته ام و تنها در مسابقات مصر و لیبی شرکت کرده ام. امسال که شرکت در مسابقات ایران را به کارنامه خود اضافه کرده ام بسیار خوشحال هستم و آن را بسیار متفاوت تر و بهتر از کشورهای دیگر دیدم. این کشور و مردمانش به قدری برای من جالب آمدند که دوست دارم در این کشور بمانم.
 
وی در پاسخ به این سوال که چه ویژگی ایرانیان را برای هم وطنان خود به سوغات می برد، گفت: دوستی و صمیمیت ایرانیان با یکدیگر و همچنین با خارجی ها به قدری چشمگیر است که برای مردمان این کشور نوعی خصوصیت و ویژگی منحصر به فرد به شمار می‌آید. در واقع مهمان نوازی ایرانی ها اولین نکته ای است که برای دوستان و هم وطنان خود عنوان خواهم کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.