ذوالفقارنسب : حرف از رفتن کی‌روش عاقلانه نیست

کارشناس فوتبال ایران معتقد است ماندن کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، مفید خواهد بود.
چهارشنبه، 7 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ذوالفقارنسب : حرف از رفتن کی‌روش عاقلانه نیست

کارشناس فوتبال ایران معتقد است ماندن کی‌روش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران، مفید خواهد بود.
 
به گزارش راسخون، بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر مونته‌نگرو اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی را به نمایش گذاشتیم اما در شرایطی که 15 روز به جام جهانی باقی مانده است، برگزاری چنین بازی‌های عاقلانه نیست. ما باید چنین بازی‌هایی را در ماه‌های قبل برگزار می‌کردیم. البته مطمئنا کی‌روش به دنبال سیستم بازی و تعیین نفرات برای سیستم خودش است. امیدوارم با برگزاری چنین بازی‌هایی بتواند نفرات مورد نیاز خود را به خوبی انتخاب کند.
 
وی همچنین افزود: در مجموع بازی دیشب برای ارزیابی تیم ملی برگزار شد و فکر می‌کنم شناخت خوبی را به کادر فنی داد.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا ماندن کی‌روش بعد از جام جهانی برای فوتبال ایران مفید خواهد بود اظهار کرد: من شخصا موافق تمدید قرارداد با کی‌روش هستم اما در این زمینه تصمیم‌گیرنده نیستم. البته عملکرد او را باید بعد از بازی‌های جام جهانی بررسی کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: امکان دارد ما در جام جهانی هر سه بازی خود را با شکست پشت سر بگذاریم اما می‌توانیم شکست‌های آبرومندانه‌ای داشته باشیم و به نوعی خوب بازی کرده باشیم. بنابراین باید صبر کنیم تا بعد از جام جهانی درباره عملکرد کی‌روش قضاوت کنیم.
 
وی تصریح کرد: در حال حاضر باید از حاشیه‌ها به دور باشیم و فقط از تیم ملی حمایت کنیم. من فکر می‌کنم در شرایطی که 15 روز تا جام جهانی باقی مانده است، مطرح کردن صحبت‌هایی مبنی بر ماندن یا رفتن کی‌روش اصلا عاقلانه نیست.
 
وی ادامه داد: من در سه بخش مختلف عملکرد کی‌روش را ارزیابی کردم و نتایج ارزیابی‌هایم را بعد از جام جهانی اعلام می‌کنم. دوست ندارم در حال حاضر برای تیم ملی حاشیه درست شود. همه از جمله رسانه‌ها باید کمک کنیم و از تیم ملی حمایت کنیم.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که بازی مقابل نیجریه را چطور پیش‌بینی می‌کنید اظهار کرد: بازی سختی را پیش رو داریم اما من هم مانند بعضی از کارشناسان معتقد هستم اتفاقات فوتبال می‌تواند نتیجه را برای ما رقم بزند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.