منصوری : فضای مجازی در خدمت انتقال مفاهیم قرآنی

کارگروه فضای مجازی زیر مجموعه کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات از جمله کارگروه پنجگانه فعال در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.
جمعه، 9 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
منصوری : فضای مجازی در خدمت انتقال مفاهیم قرآنی

کارگروه فضای مجازی زیر مجموعه کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی مسابقات از جمله کارگروه پنجگانه فعال در سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم است.
 
به گزارش راسخون، مهدی منصوری مسئول کارگروه فضای مجازی در گفت‌وگو با ستاد خبری سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در این باره گفت : فعالیت این کارگروه یک سال قبل از آغاز این دوره مسابقات آغاز شده است.
 
وی ادامه داد: در جهت بهره‌مندی علاقمندان به قرآن در سراسر جهان سایت اشتراک ویدئویی آپارات را فعال کرده‌ایم و هر شب گزیده‌ای از تلاوت‌های قاریان را به صورت فایل ویدئویی بر روی این سایت بارگذاری می‌کنیم تا مخاطبان مفاهیم قرآنی از ندای وحی بهره‌مند شوند.
 
منصوری اظهار کرد: برای اطلاح رسانی برگزاری این دوره مسابقات با اپراتورهای همراه اول و ایرانسل رایزنی شده تا از این طریق اطلاع رسانی گسترده‌ای انجام شود و در همین راستا همراه اول برای 15 میلیون نفر پیامک سه قسمتی در استانهای تهران – البرز و قم ارسال کرده است.
 
به گفته وی، ایرانسل هم برای 20 میلیون نفر اطلاع رسانی کرده‌است.
 
منصوری یادآور شد: اجرای طرح ملی ختم قرآن کریم از دیگر اقدامات این کارگروه است که در این راستا هر فرد تنها یک صفحه قرآن کریم را قرائت کند و تاکنون 10 دوره ختم قرآن انجام شده است.
 
وی اظهار کرد: علاوه بر این هر شب مسابقه پیامکی با موضوع قرآن هم برگزار می‌شود و 31 نفر برنده هر کدام کارت هدیه به مبلغ یک میلیون ریال دریافت می‌کنند.
 
منصوری در بخش دیگر سخنانش از به کارگیری عکاس پانوراما برای اولین بار در این دوره مسابقات خبر داد و افزود: عکس‌های پانوراما از داخل و محیط اطراف سالن محل برگزاری مسابقات به صورت سی دی، نرم افزار و یا از طریق سایت سازمان اوقاف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
 
وی ارسال پیامک خبری و پخش زنده مسابقات از طریق سایت سازمان اوقاف به نشانی www.awqaf.ir را از دیگر فعالیت‌های این کارگروه نام برد.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.