لیگ جهانی والیبال 2014؛

هراس آتزوری‌ها از ایران تمام نمی‌شود

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود از هفته دوم مسابقات لیگ جهانی ساعت 22:30 روز یکشنبه یازدهم خرداد بار دیگر به مصاف ایتالیا می‌رود.
يکشنبه، 11 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هراس آتزوری‌ها از ایران تمام نمی‌شود

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود از هفته دوم مسابقات لیگ جهانی ساعت 22:30 روز یکشنبه یازدهم خرداد بار دیگر به مصاف ایتالیا می‌رود.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکشنبه شب دومین رویارویی تیم ملی ایران در مصاف لاجوردی پوشان در سالن " پالا المپیا"‌  شهر ورونا برگزار می‌شود.
 
در این دیدار "جوسمه پرز"  از پرتغال به عنوان داور اول و "هرنان کاسانیکولا"  از آرژانتین به عنوان داور دوم حضور دارند.
 
ایتالیایی‌ها که سومین برد متوالی خود در مسابقات لیگ جهانی 2014 را در برابر ایران جمعه شب به دست آورد برای دومین نبرد مقابل ملی پوشان کشورمان از انگیزه بالایی برخوردار است و به نوعی می‌توان گفت که والیبالیست‌های  ایرانی در ورونا هم کار سختی در پیش دارند.
 
شاگردان کواچ در نخستین دیدار خود در زدن سرویس موفق عمل نکردند و با اشتباهات زیاد در پوئن‌های حساس به امتیاز آوری حریف کمک کردند، ظواهر امر حاکی از آن است که ملی‌پوشان کشورمان که لیگ جهانی امسال را با شرایط ویژه از جمله نبود مهره های تاثیر گذار (حمزه زرینی و فرهاد ظریف) تاخیر در  حضور کواچ در تمرینات تلاش برای تکرار برد‌های ایتالیا و .... آغاز کرده بودند از نظر روحی و روانی در شرایط ایده‌آلی قرار نداشتند علاوه بر موارد مذکور متاسفانه توقع  صعود به مرحله دوم مسابقات لیگ جهانی هم مزید بر علت شد تا استرس بازیکنان ایرانی افزایش پیدا کند. 
 
اما مردان والیبال ایران باید بدانند همان طورکه قبلاً هم گفته شد برای مطالعه ایرانی ارائه یک بازی خوب و سطح بالا از اهمیت بالاتری نسبت به کسب نتیجه برخوردار است.
 
ملی‌پوشان ایتالیا در نخستین دیدار با اجرای تاکتیک‌های قدرتی وبهره گیری از اسپک‌های پرقدرت "زاتسیف" توپ گیری داخل میدان تیم ایران را متزلزل کرده بودند. تمرکز آنها در زدن سرویس دریافت ایرانرا تحت تاثیر قرار داد و به طور عملی توپ به خوبی به دست"سعیدمعروف" نرسید.
 
اگرملی پوشان کشورمان در بازی دوم برابر ایتالیا به سرویس‌های ریسکی روی آوردند به طور قطع توان و پتانسیل شکست آنها را در خانه خود دارند.
 
یادمان نرود که ایتالیایی ها اگر 10 بار دیگر هم موفق به شکست تیم ایران شوند ولی باز هم از روحیه جنگنده و غیرت ورزشکاران ایرانی هراس دارند.
 
وضعیت تیم‌های حاضر درگروه A به شرح زیر است :
 
ایتالیا با 9 امتیازی که از سه برد مقابل برزیل(2) و ایران (1) به دست آورد در صدر جدول ایستاده است. لهستان از 2بازی انجام شده با سه امتیاز و معدل ست 1000 و برد برزیل در مکان دوم قراردارد.
 
تیم برزیل هم از سه بازی فقط با برد لهستان و کسب 3 امتیاز و با معدل ست 556% درجایگاه سوم ایستاده است. تیم ملی کشورمان هم با یک باخت از یک بازی انجام شده بدون امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است.
 
لازم به ذکر است این بازی امشب و از ساعت 22:30 آغاز می‌شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.