حافظ برتر مسابقات بین‌المللی قرآن ایران :

خوشحالم که نماینده خوبی برای ایران بودم / تمجید طنطاوی با «بارک‌الله، أبکیتنی»

رتبه نخست سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد : خوشحالم که نماینده خوبی برای ایران بودم و این بار از روی دوشم برداشته شد.
سه‌شنبه، 13 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
خوشحالم که نماینده خوبی برای ایران بودم / تمجید طنطاوی با «بارک‌الله، أبکیتنی»

رتبه نخست سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد : خوشحالم که نماینده خوبی برای ایران بودم و این بار از روی دوشم برداشته شد.
 
به گزارش راسخون، بهزاد هژبری، رتبه اول سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در رشته حفظ کل در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد : روز گذشته قبل از اینکه نتایج سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن را به طور رسمی اعلام کنند، زمانی که در سالن برگزاری مسابقات حضور داشتم طنطاوی، داور مصری به بنده اشاره کرد که کنارش بروم زمانی که به او رسیدم، گفت: «احسنتم، بارک‌الله، أبکیتنی، أبکیتنی، أبکیتنی» که این تشویق برای من خیلی دلنشین بود.
 
وی افزود: طنطاوی، داور مصری، خیلی تشویقم کرد و حتی از بنده خواست که لوح فشرده تلاوتم را برای او ببرم.  این معجزه قرآن است یک داور مصری‌ با اینکه قاریانشان در قرآن خواندن در صدر جهان هستند، تلاوت من را که از اردبیل آمده‌ام، می‌پسندد و در زمان تلاوتم گریه می‌کند. این تأثیر به خاطر خود قرآن است که البته بنده هم می‌خواستم همین اتفاق بیافتد و قرآن خواندم بر روی مستمعین تأثیر بگذارد.
 
رتبه نخست رشته حفظ سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن اظهار کرد: خوشحال هستم که این بار از روی دوشم برداشته شد و خوب هم برداشته شد. از این می‌ترسیدم که نتوانم این بار را از روی دوشم بردارم.
 
وی ادامه داد: چند روزی که برگزاری مسابقات قرآن ادامه داشت خیلی سختی کشیدم و با خودم می‌گفتم که ای کاش این روزها زود بگذرد اما در روز فینال مسابقات که وارد سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی شدم، حالم عوض شد و دیگر آن حس که زود تمام شود، نداشتم و با خود گفتم: من دارم قرآن می‌خوانم و نباید تمام شود. پس از این آرامش خاصی برای اجرای تلاوتم در فینال مسابقات گرفتم.
 
هژبری افزود: قبل از شروع رقابت‌های فینال با خود گفتم «دیگر فرصتی وجود نخواهد داشت که در مسابقات بین‌المللی قرآن تلاوت کنی و دوباره برای تلاوت قرآن به اجلاس سران بیایی. این آرزویی بود که حالا به آن رسیده‌ای» زمانی که در قرنطینه بودم خیلی استرس داشتم، اما تا به جایگاه تلاوت رسیدم این استرس به طور کامل رفع شد و توانستم اجرای خوبی داشته باشم.
 
این حافظ کل قرآن کریم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: قبل از حضور در مسابقات بین‌المللی قرآن مجوز موسسه جامعه‌القرآن، واحد برادران را از قم گرفتم که پس از بازگشت به اردبیل، فعالیت این موسسه قرآنی را به طور رسمی آغاز می‌کنم.
 
وی ادامه داد: قبل از اینکه به مسابقات قرآن بیایم تمامی کارهای ساختمانی این موسسه قرآنی از قبیل چیدمان میز و صندلی، رنگ ساختمان و ... را انجام می‌دادم که مدیر واحد خردسالان اردبیل گفت: تمام وقتت را که اینجا هستی، نمی‌توانی برای مسابقات آماده شوی که من گفتم: قرآن کارم را درست می‌کند که همینطور هم شد.
 
یادآوری می‌شود، سی و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران طی روزهای پنجم تا دوزادهم خردادماه با حضور حفاظ و قراء از 71 کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.