تمام موقوفات بابل دارای سند مالکیت شدند

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه بابل گفت : تمام موقوفات بابل دارای سند مالکیت شدند.
پنجشنبه، 15 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
تمام موقوفات بابل دارای سند مالکیت شدند

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه بابل گفت : تمام موقوفات بابل دارای سند مالکیت شدند.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، جعفر صفری در نشست تخصصی با رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما مازندران، اظهار داشت: پاسخگویی روزانه به 200 تلفن و 600 مراجعه‌کننده نشان از این واقعیت دارد که اداره اوقاف و امور خیریه نهاد مردمی با مسئولیت سنگین بوده که به این نهاد و مخاطبان ارزش خاصی داده است.
 
وی افزود: بازسازی، فراهم کردن امکانات سیستم سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، توجه به اجارات، استفاده از همکاران با توجه به سوابق تحصیلات و تخصص در جاهای مناسب از اقدامات مهم اداره اوقاف بابل است.
 
این مسئول از ساماندهی سند مالکیت در بابل خبر داد و اذعان داشت: تمام موقوفات بابل دارای سند مالکیت شدند.
 
صفری تصریح کرد: در چهار ماه اخیر، 21 پروژه نیمه‌کاره در دست اجرا داریم و در دو هفته اخیر، چهار پروژه جدید نیز شروع به‌کار کرده است.
 
وی خاطرنشان کرد: تخریب سه ساختمان قدیمی برای احداث ساختمان 12 واحد مسکونی، تخریب ساختمان دیگر برای احداث 10 طبقه با 70 واحد مسکونی و تاسیس بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین پروژه‌های اوقاف بابل است.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل بیان داشت: موقوفات دسته‌بندی و وقف‌نامه‌ها استخراج شده است که در این راستا 500 میلیون تومان اجرای نیات واقف داشتیم.
 
صفری سهمیه اداره اوقاف و امور خیریه بابل برای تربیت حافظان قرآن کریم را یک هزار و 450 نفر برشمرد و افزود: اسامی همه این حافظان به همراه 21 مربی در سامانه اوقاف ثبت شده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه 6 دانگ شهرستان بابل موقوفه است، تصریح کرد: بابل بیشترین عرصه وقف کشور را به خود اختصاص داده است و از نظر تعداد رقبات نیز تنها دو استان کشور با بابل برابری می‌کنند.
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل دعوت از قاری مصری، برگزاری مسابقات استانی قرآن در بابل، بستن قراردادها و اجارات به قیمت روز، اخد اسناد مالکیت، تجهیز موقوفات به GAS، ثبت درست نیت واقفان و اسکن اسناد را از دیگر اقدامات مهم اوقاف بابل برشمرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.