(علیه السلام)

ملاک سنجش حق و باطل ، ولایت فقیه است

آقا تهرانی در آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان (علیه السلام) : موظفیم دیگران را به بهشت هدایت کنیم.
شنبه، 17 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
ملاک سنجش حق و باطل ، ولایت فقیه است

آقا تهرانی در آستان مقدس امامزاده عبدالله  گرگان (علیه السلام) : موظفیم دیگران را به بهشت هدایت کنیم.
           
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان، مراسم ویژه گرامیداشت قیام 15 خرداد با حضور حجت الاسلام آقا تهرانی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، دکتر طاهری،حجت الاسلام رئوف و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی در آستان مقدس امامزاده عبدالله (علیه السلام) گرگان برگزار گردید.
 
عضو ارشد جبهه پایداری گفت : ما موظف هستیم خود و دیگران را به بهشت هدایت کنیم و نباید بگوییم که بهشت رفتن مردم ربطی به ما ندارد.
 
حجت ‏الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی، پنج‌شنبه شب در مراسم گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد در امامزاده عبدالله گرگان(علیه السلام) با انتقاد از کسانی که گفته بودند نباید به زور کسی را به بهشت ببریم، اظهار داشت : ما موظف هستیم خود و دیگران را به بهشت هدایت کنیم و نباید بگوییم که بهشت رفتن مردم ربطی به ما ندارد. این همه شهید دادیم تا احکام اسلام پیاده شود.
 
با شیوه‌ ای که دغدغه بهشت رفتن مردم را ندارد نمی‏توانیم به جایی برسیم

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد : ما باید به گونه ‏ای رفتار کنیم که اگر امام علی(علیه السلام) را ندیدیم نمونه‏ای از آن را بتوانیم به مردم نشان بدهیم.
 
آقاتهرانی افزود : گفتار و کردار ما باید به گونه‏ای باشد که مجلس، بازار، دانشگاه، زندگی و محل کار ما رنگ و بوی عبادت به خود گیرد. با شیوه‏ای که دغدغه بهشت رفتن مردم را ندارد نمی‏توانیم به جایی برسیم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در سیاست همیشه حق و باطل وجود دارد، تأکید کرد : ملاک و معیار ما برای سنجش حق و باطل ولایت ‏فقیه است و همه افراد و گروه‏ها را باید با این معیار مورد ارزیابی قرار دهیم.
 
وی توضیح داد : وقتی ولی‏‌فقیه فتنه را تشخیص داد و آن را محکوم کرد ما هم باید پشت‏ سر ایشان ایستاده و فتنه را محکوم کنیم.
 
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود : امام (ره) تأکید می‏کرد که فتنه را شفاف مطرح کرده و به صراحت هم محکوم کنید. کسی که تراز نداشته باشد چگونه می‏تواند راه درست را انتخاب کند، به طور مسلم چنین فردی در کار خود درمانده می‏شود.
 
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بخش فرهنگی احساس خطر می‏کند، گفت : این احساس مربوط به هر نوع فرهنگ نیست ، بلکه به فرهنگ اسلامی مربوط می‏شود.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.