کی‌روش :

بعد از جام جهانی در ایران نمی‌مانم / می‌خواهم سرمربی یک تیم آفریقایی شوم

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در پايان جام جهاني 2014 از سمت خود کناره گيري مي کند.
جمعه، 30 خرداد 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بعد از جام جهانی در ایران نمی‌مانم / می‌خواهم سرمربی یک تیم آفریقایی شوم

سرمربي پرتغالي تيم ملي فوتبال ايران در پايان جام جهاني 2014 از سمت خود کناره گيري مي کند.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران، خبرگزاري فرانسه نوشت : کارلوس کي روش به مطبوعات پرتغالي گفت در پايان جام جهاني هدايت يک تيم آفريقايي را بر عهده مي گيرد.
 
سرمربي سابق رئال مادريد گفت مي‌خواهد او نيز رکورد مربيگري 4 تيم در جام جهاني را کسب کند. کي روش نگفت نام تيم بعدي او چيست.
 
او قبلا تيم ملي آفريقاي جنوبي را در جام جهاني 2002 و تيم ملي پرتغال را در جام جهاني 2010 هدايت کرده بود و هدايت تيم ايران در جام جهاني 2014 سومين تجربه او است.
 
کي روش به روزنامه پابليکو پرتغال گفت: « اعتبار قرارداد من با ايران در پايان اين رقابت ها به انتها مي رسد. البته مسئولان فوتبال ايران از من خواستند تا به کارم ادامه دهم و هنوز هم اين تمايل را دارند. اما تصور مي کنم آن ها به علت مشکل مالي تمايل جدي براي اين پيشنهاد ندارند. مذاکرات ما در اين مورد پايان يافته است و من تصميم گرفته ام که بعد از جام جهاني با تيم ايران همکاري نکنم.»
 
کي روش 61 ساله که در موزامبيک متولد شده است هنوز مطمئن نيست هدايت چه تيمي را بر عهده مي گيرد و هنوز هيچ چيز قطعي نيست. وي تاکيد کرد پيشنهاد چند تيم برزيلي و انگليسي را رد کرده است و مي خواهد در يک تيم ملي کار کرده و تاريخ ساز شود.
 
کي روش گفت :« اين کار به لحاظ حضور تعداد زياد لژيونرها در تيم ملي بعدي شايد کار سختي به نظر نرسد اما رساندن يک تيم به جام جهاني در قاره آفريقا کار بسيار دشواريست. البته تا زماني که تصميم قطعي نگرفته ام نمي توانم نام اين تيم را اعلام کنم.»
 
برای دیدن همه اخبار جام جهانی اینجا را کلیک کنید.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.