امام زمان (عج) در وصیت نامه شهدا (4)

با سلام و درود بر منجی عالم بشریت، مصلح جهانی، آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ... همین فریاد «الله اکبر» بود که همه ی دشمنان و ابرقدرت ها را به ستوه درآورد و با این مسئولیت به جبهه ها بروید؛ چون امام زمان
شنبه، 16 خرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امام زمان (عج) در وصیت نامه شهدا (4)
 امام زمان (عج) در وصیت نامه شهدا (4)

 

نویسنده: رضا شابهاری




 

شهید حسن باباییان (1365-1348 تهران)

با سلام و درود بر منجی عالم بشریت، مصلح جهانی، آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ... همین فریاد «الله اکبر» بود که همه ی دشمنان و ابرقدرت ها را به ستوه درآورد و با این مسئولیت به جبهه ها بروید؛ چون امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در کنار سربازان است.

شهید ابراهیم بابایی توسکی (1364-1343 همدان)

حالا در این جهان بعد از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نزدیک ترین شخص به خدا امام است. شاید این برای ما قابل درک و مورد قبول قرار نگیرد. اما یک واقعیت است. این امام است که راه چگونه زیستن در جامعه بشری را که او نیز از انبیاء و ائمه معصومین (علیهم السلام) نشأت گرفته و آموخته و درس گرفته است. به ما آموخت و ما را رهبری کرد تا توانستیم رژیم منحوس شاهنشاهی را واژگون و به جایش انقلاب اسلامی را بنیان کنیم و باطل را نابود کردیم و حق را جایگزینش کردیم.

شهید حسن رضا بابایی محمد آبادی (1362-1345 یزد)

چنانچه می خواهید بر جنازه ی من نماز بگذارید و این نامه را در دست دارید، دعای فرج را همگی بخوانید.

شهید حسن بادپا (1358-1336 تهران)

امیدوارم که این چند قطره ی خونم برای بسط و گسترش انقلاب و باروری اسلام مورد پذیرش امام زمان، آقا ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، امام خمینی عزیز قرار گیرد.

شهید الیاس بادگیو (1361-1342 تهران)

با عرض سلام به ساحت مقدس ولی عصر، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و درود بر منجی انسانیت که از خدای مهربان می خواهم از عمر من بکاهد و به عمر پر برکت او بیفزاید.

شهید حسین بادنیده (1362-1340 تهران)

کوچولوی عزیزم! مامان را اذیت نکن و در زندگی او را یاری کن تا ان شاء الله هر دوی شما را در بهشت ملاقات کنم. وقتی بزرگ شدی و به مدرسه رفتی درست را خوب بخوان و وقتی بزرگ تر شدی، همسر طلبه اختیار کن و فرزندانی شایسته به مانند سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تربیت کن و بابایت را هم دعا کن.

شهید امیرحسین بادی (1365-1342 قم)

ای مردم! شما را به پیروی از امام خمینی و اطاعت بی چون و چرا از راهش که همانا راه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، توصیه می کنم.

شهید تیمور بارانی بیرانوند (1361-1341 لرستان)

خداوندا! [به] بزرگواری و لطف و کرمت [قسم] انقلاب ما را به انقلاب حضرت مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل بفرما... من در حالی دارم این وصیت نامه را می نویسم که گلوله های خمپاره بر سر من و همرزمانم می بارد و وصیت من این است که اول خدا عنایت فرماید تا [ وجود ] تمام کفار را به یاری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرمانده و رهبرمان از روی جهان پاک کنیم و در این راه شهادت افتخار ماست.

شهید حسین باروتی (1363-1344 فارس)

ای مادر! در مرگ من هرگز اشک نریز و ناراحت مباش و افتخار کن که یک سرباز به جبهه فرستادی و یک سرباز شهید به دیگر سربازان شهید امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اضافه کردی.

شهید حسین بازدار (1365-1343 قزوین)

آمدم تا بتوانم دین خود را نسبت به اسلام و قرآن و مکتبم ادا نمایم و قلب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از خود خشنود نموده باشم تا من نیز در پیروزی نقشی داشته باشم و یا در این راه مقدس خون خود را نثار کنم.

شهید اسماعیل بازگشت دیوشلی (1360-1338 گیلان)

به امید پیروزی حق علیه باطل، خداوندا! از عمر ما بکاه و به عمر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اضافه بفرما - پیروزی اسلام را بر دشمن نزدیک بفرما - خداوندا! ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نزدیک بفرما.

شهید امیر باغبان بنواری (1361-1343 خوزستان)

برای این به جبهه رفته ام که تمام مزدوران خارجی و منافقین داخلی را در این کشور شهید پرور و دلاور ایران شکست دهیم و به تمام مزدوران شرق و غرب بفهمانیم که اسلام دین مسلمانان جهان است و هیچ کس تا به حال نتوانسته که اسلام را شکست بدهد؛ زیرا که فرمانده ی لشکر اسلام- امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. چطور [ می شود ] لشکری که فرمانده اش- امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، شکست بخورد؟ و در آخر نیز همان طور که امام می گوید- شما سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید.

شهید ابراهیم باغبان زاده چغاسبزی (1363-1335 خوزستان)

برادران و خواهرانم! به خدا قسم که الله بر ما نظر دارد و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) راهنمای ماست، من بعضی ها را می شناسم که تمام وقت خود را وقف انقلاب کرده اند و در شبانه روز فقط چند ساعت بیش خواب ندارند. روزها را به کار در راه خدا و شب ها را به نگهبانی از انقلاب می گذرانند و هیچ ادعایی هم ندارند. روزها را به کار در راه خدا و شب ها را به نگهبانی از انقلاب می گذرانند و هیچ ادعایی هم ندارند. اینان صاحبان اصلی انقلابند.

شهید حسین علی باقرپور (1366-1347 خراسان رضوی)

با سلام خدمت حضرت مهدی، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرمانده ی اصلی عملیات رزمندگان اسلام.

شهید جعفر باقرپورنیاری (1360-1343 اردبیل)

مادر! یادت باشد «شهیدان زنده اند الله اکبر». بله مادرم تو سربازی شهید دادی که فرمانده اش امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و نائبش خمینی، روح خدا.
شهید اباصلت باقری (1368-1338 زنجان)
با سلام و درود به محضر حضرت مهدی، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پرچمدار حق و عدالت گستر جهان هستی، امیر مظلومان و مستضعفان و آرزو و راهنمای دل های عاشق در راه رسیدن به معشوق.. با سلامی بزرگ به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا له الفداء) و با سلام به حضور نائب برحقش، رهبر کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی (3 صلوات) و همچنین به شهدای اسلام از بدر تا انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و تا قیام حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ... این پیام و سفارشم را با صدای بلند به گوش منافقین و دشمنان اسلام برسانید. بگویید که: یاران صدیق روح الله و لبیک گویان امام حسین (علیه السلام) تا آخرین قطره ی خون خود، این راه را ادامه خواهند داد و از پا نخواهند نشست تا آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ظهور کنند و به کمک ایشان ریشه ی ظلم را از روی زمین بردارند و به جای آن عدل و داد را در جهان برقرار نمایند و این شیطان صفتان (منافقین) کاری از پیش نخواهید برد.
شهید بهمن باقری (1360-1336 فارس)
لشکریان کفر و نفاق و یزید زمان عَلَم عناد و دشمن [ ی ] با یاران حسین (علیه السلام) را به دست گرفته و برای نابودی این نهضت حسینی که تنها روزنه ی امید محرومان و مستضعفان جهان است، دست های آلوده ی خود را در دست شیاطین مزدور جهان به رهبری شیطان بزرگ آمریکا داده تا شاید بتوانند فریاد مظلومیت حسین (علیه السلام) را بار دیگر در حلقوم تاریخ خفه نمایند و این یک آرزوی پوچ و واهی است؛ زیرا که یار و یاور و ضامن پیروزی این انقلاب، صاحب اصلی او، آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و این اراده ی خداوند است که می فرماید «وَنُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَنَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَنَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ» (1).

شهید حسین علی باقری (1362-1347 اصفهان)

به دیدار خانواده ی شهدا و اُسرا و معلولین بروید و آن ها را دلداری دهید و با آنان سخن بگویید و آن ها را از فکر و پریشانی نجات دهید که اگر دل آن ها را شاد کردید مثل این است که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را شاد کرده باشید. برای فرج امام مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دعا کنید تا ظهور بنمایند و مستضعفان جهان را از زیر چکمه ی ابرقدرت ها نجات دهند.

شهید حجت الله باقری آبچوئیه (1365-1347 اصفهان)

این یاران حسین (علیه السلام) وقت شهادت کسی را هم بر بالین خود ندارند، اما نه؟ امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر بالای خاکریزها در انتظار آن هاست و پیش از شهادت بر بالینشان حاضر می شود و با تماشای غربت و مظلومیت آن ها به یاد غریبی و مظلومیت جدش حسین (علیه السلام) اشک می ریزد.

شهید اکبر باقریان (1367-1349 اصفهان)

بسیج!... شماها سربازان امام هستید، شماها سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید و سعی کنید در کوچه و محل با اخلاق اسلامی افراد را به خود جذب کنید.

شهید حسن باقری خوزانی (1362-1346 اصفهان)

و ادامه ی راه شهدا در این است که نگذاریم امام تنها بماند و نگذاریم افرادی به تضعیف یاران باوفای امام بپردازند که تضعیف این ها تضعیف امام و تضعیف امام، تضعیف امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رسول اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) است.

شهید حسین باقری رحیم آبادی (1362-1343 اصفهان)

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و یاری دهنده ی مظلومان و مؤمنین و با آرزوی پیروزی هر چه زودتر اسلام و به اهتزاز درآمدن پرچم توحید «لا اله الا الله» در تمامی زمین و با آرزوی هر چه نزدیک تر شدن ظهور مبارک ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف). به امید آنکه پرچم مبارک از دست نائب برحق مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به آن وجود مقدس سپرده شود.

شهید احمد باقلاچیان (1360-1340 آذربایجان شرقی)

ما فرماندهی داریم که همیشه به کمک ماست و آن ولی عصر، امام زمان، مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است... .

شهید اکرم بانشی (1364-1344 فارس)

من در این برهه ی حساس که از تاریخ کربلای خونینمان می گذرد و هر لحظه خاک ایران نه بلکه اسلام عزیز و حق مسلمین مورد حمله ی وحشیانه متجاوزان زالو صفت صدام نه صدام بلکه تمام مستکبرین جهان قرار گرفته؛ بر خود واجب می دانم که به سوی جبهه های نبرد حق علیه باطل بشتابیم و به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین لبیک گویم. به خدا قسم اگر تمام ابرقدرت ها به دروازه ی ایران هجوم آورند این جوانان عزیز، این سربازان بحق امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بدون هیچ ترس و واهمه ای جلوی آن ها به یاری خداوند همچون کوه استوار ایستاده اند.

شهید امرالله بانشی (1361-1337 فارس)

بارالها! از تو می خواهم با کمک این ملت غیور و شجاع انقلاب اسلامی مان به رهبری نائبش امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، پرچمش بر فراز مرزها [برافراشته شده] و ندای اسلامی و اسلام محمدی سراسر منطقه را فرا گیرد و حکومت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در این کشور استقرار یابد. بارالها، خدایا، مستضعفین جهان را بر مستکبرین پیروز بفرما و مستضعفین خود سرنوشتشان را به دست گیرند.

شهید اصغر باوفا (1366-1349 خراسان رضوی)

دل هایتان را بیشتر خالص کنید تا فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نزدیک تر شود و کسانی که خالص نیستند به هر طریق که شده به راه راست هدایت کنید.

شهید حسین بتوهایی (1362-1340 تهران)

به دعای توسل و کمیل علاقه ی زیادی دارم و تداوم در خواندن دعای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دارم و آیة الکرسی را نیز زمزمه می کنم.

شهید حبیب الله بخشی (1362-1343 فارس)

ما اهل کوفه نیستیم که امام حسین (علیه السلام) را تنها بگذاریم. ما دست از او که نماینده ی برحق امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است، نمی کشیم و اگر دست از امام برداریم خدا و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ما را به عذاب الهی گرفتار خواهد کرد.

شهید جمشید بخشی سنزیقی (1362-1335 آذربایجان شرقی)

امروز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ما انتظار دارد و ما اگر امروز کوچک ترین غفلت را در امر انقلاب انجام دهیم فردای قیامت پاسخ گفتن، سخت است. اگر می خواهید روح من از شما خشنود شود پیرو ولایت فقیه باشید که همانا پیرو امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خواهید بود. امروز جنگ اسلام با کفر است. گوش به حرف نادان های به ظاهر دانا ندهید و این انقلاب را دریابید.

شهید حسین بخشی فردویی (1363-1340 قم)

روح شهیدان ناظر بر اعمال ماست آنان هم منتظر بر پیروزی ما هستند که آیا اسلحه ی بر زمین افتاده ی ما بر دست کدامین یک از سربازان واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گرفته که سرب های آتشین آن را بر سینه دشمنان فرود آورد؟

شهید احمد بدیع زاده (1361-1312 قم)

با درود بیکران به محضر آقا امام زمان، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، منجی عالم بشریت، در هم کوبنده ی ستمگران قائم آل محمد (صل الله علیه و آله و سلم) ... اسلحه ی به زمین افتاده ی مرا برداشته و به جبهه بروید و از اسلام دفاع کنید تا پیروزی نهایی ان شاء الله و از فرمایشات امام و ولایت فقیه پیروی کنید و جهاد کنید که اسلام در خطر است تا اسلام به رهبری امام عزیزمان پیروز شود و پرچم سه رنگ (خوشرنگ) «لا اله الا الله» در سراسر گیتی به اهتزاز درآید و مردم زیر ستم و مردم در بند و زنجیر و محروم و پا برهنه از شر شیطان بزرگ و ایادی اش در امان باشند ان شاء الله.

شهید حسن بدیع زاده (1364-1339 قم)

جبهه ای که فرمانده اش امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد، نیاز به ما ندارند ولی ما به جبهه نیاز داریم.

شهید اصغر بدیحی (1362-1341 اصفهان)

فراموش نکنید امام زمان شما، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. لحظه ای از دعا برای سلامت و ظهورشان غفلت نکنید. گرفتاری ها و مشکلات خود را به واسطه ی آن حل کنید. فراموش نکنید که دنیا به آخر می رسد. سعی کنید خود را مهیای ظهور آن حضرت کنید. از خدا می خواهم که ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را سریع تر گرداند.

شهید جمشید براتپور قهفرخی (1366-1341 چهارمحال و بختیاری)

خداوندا! خشنودی حضرت صاحب الامر، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)را از پیشگاه با عظمتت، می خواهم. خداوندا! خشنودی ایشان خشنودی رسول توست، من که پیش ایشان آبرویی ندارم؛ از جانب خودت ایشان را از ما راضی بفرما.

شهید اسدالله براتی (1360-1340 خراسان رضوی)

درود فراوان به شهیدان اسلام از صدر ظهورش تا ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که همواره اسلام، با با خون شهدا آبیاری شده و می شود... و به شما ای امت مسلمان، ای شما که اکنون وارث تمامی شهدای اسلام هستید و ای شما که رسالت احیای دین را تا برپایی احکامش بر پهنه ی گسترده ی زمین و بیداری ملت ها بر دوش دارید (2) و می روید تا با اطاعت از امام خویش و با الهام های غیبی از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و یا تکیه بر اراده ی الهی راه شکستن سدهای شرک و کفر را و آزاد نمودن مستضعفان را از چنگال دیو صفتان و دعوت آن ها را به پیوستن به حق و راهبری آن ها را به سوی الله به مسئولیت خویش، عمل کنید.

شهید امین رضا برجی (1365-1342 خراسان شمالی)

با درود و سلام بر دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امیر شیعیان و مستضعفان جهان؛ امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید بهنام برزگر جعفری (1361-1343 تهران)

من از نظر شما شاید یک رزمنده به حساب می آمدم، اما ما کاری نمی کردیم بلکه امدادهای غیبی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به ما کمک می کرد.

شهید حسین برزگر حیدری (1366-1343 قزوین)

سپاس خداوندی را که ما را از لشکریان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار داد.

شهید اسدالله برزگر خانقاه (1362-1338 یزد)

ای جنگجویان فداکار که بی شک مورد لطف خداوند و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید! غرش توپ شما و رگبار گلوله هایتان نه تنها مسیر تاریخ امروز را بلکه مسیر تاریخ فردای جهان را نیز معین می نماید و به رزم خود تا برافراشتن پرچم و بانگ «لا اله الا الله» بر فراز کاخ های ظلم و ستم فرعونیان (کرملین و سفید) زمان ادامه دهید.

شهید احمد برزوزاده زواره (1361-1340 اصفهان)

ای امام زمان! اگر ما را سربازی از سربازان خود قرار دهی و اگر ما را یک غلام به حساب آوری و اگر سلام ما را جواب دهید؛ نمی دانید که چقدر خوشوقت می شویم... ای امام زمان! درست است که گناهکاریم، درست است که تا به حال کاری نکرده ایم که رضایت شما را جلب کنیم. امیدواریم که ما را ببخشید و نظر لطفی به این جانب وتمام برادران بکنید و اگر شهید شدم فقط یک نظر شما را ببینم... سلام گرم مرا به دوستانم برسانید و بگویید که ای دوستان! امام را تنها نگذارید و او را یاری کنید و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را در نظر داشته باشید که واقعاً امروز تمام کارها به دست اوست. رسول خدا، امروز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و دست حاجت پیش خدای خود دراز کنید و تعجیل فرج او را از خدای متعال بخواهید ... به امید پیروزی اسلام بر کفر و به امید پیروزی مظلومان و وارثان زمین بر ابرقدرت ها. خدایا! خدایا! تو را به جان مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تا انقلاب مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) خمینی را نگه دار.

شهید ابوالفضل برزویی (1364-1345 سمنان)

سلام گرم من به رهبرم یاری دهنده مستضعفین که مرا این چنین شاد و خرم به سوی شهادت راهنمایی کرد که بتوانم بعد از گذشت چندین سال نبرد حق علیه باطل در رکاب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش برای اسلام و قرآن قدمی برداشته باشم.... من آرزو داشتم در این دنیا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را ملاقات نمایم، ولی نشد و امیدوارم در هنگامی که آخرین قطره ی خونم ریخته می شود، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)را ملاقات کنم.

شهید ابراهیم برمکی (1362-1346 اصفهان)

از شما انتظار دارم که به خاطر خدا در دعاهای روح بخش کمیل و دیگر ادعیه شرکت جویید و برای نصر و پیروزی سپاه اسلام دعا کنید. برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، برای طولانی شدن عمر امام دعا کنید.

شهید اسماعیل برهانی (1366-1335سمنان)

«وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ» (3)؛ عاقبت زمین، [برای] متقین و صالحین به ارث گذاشته می شود؛ «جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا» (4) این وعده خداست؛ «وَعْدُ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ لاَ یُخْلِفُ الْمِیعَادَ» (5) و امروز در راه جاودانه ای گام نهاده ام که انتهای آن حکومت مستضعفین بر جهان است. راه ما و حرکت ما امروز یا (6) چند روز پیش آغاز نشده بلکه از تاریخ هابیل و قابیل شروع شده است. ما می توانیم با نثار خون - خود خونی که در اسلام ناچیز است- زمینه ی حکومت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم نماییم. فراموش نکنید که امام زمان شما، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است؛ لحظه ای از دعا برای سلامتی و ظهور ایشان غفلت نکنید.

شهید اسفندیار بزرگ زاده (1360-1342 کهگیلویه و بویراحمد)

بارخدایا! تو جانم را دادی و جانم را خواهی گرفت. مرا در آن صراطی گذار که هیچ گاه در لحظه ی جان دادن جز تو و مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سرور آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اهل بیتش کس دیگر نباشد.

شهید پیمان بزرگ زاده فهادان (1367-1344 فارس)

با سلام و درودی گرم و از اعماق وجودم به خانواده های معظم شهدا، این پرورش دهنده ی سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهایی بخش کربلا و قدس که در نهایت اخلاص و گذشت مهم ترین سرمایه های خود را در راه اسلام فدا کردند و در نهایت با سلام و عرض ارادتی خالصانه به ملت غیور، شرافتمند و این امت فداکار و یکپارچه، سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید ابوالفضل بزقوچانی (1362-1346 خراسان رضوی)

سلام به محضر یگانه منجی بشریت، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در هم کوبنده ی ستمگران و یاور مستضعفان و درود و سلام بر الهام دهنده ی جهانیان و پیر جماران و نائب برحق مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ... مادرم! در صورتی که من در میان شما نبودم غم [و] غصه نخورید. از شما می خواهم که اگر برادرانم خواستند به جبهه بیایند از آمدن آن ها به دانشگاه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) جلوگیری نکنید.

شهید حبیب الله بشارت راد (1360-1337 تهران)

مادر جان!.... برای شهدای اسلام دعا کن و اگر گریه هم خواستی که برایم بکنی، نکن بلکه گریه برای پیروزی اسلام و طول عمر هر چه بیشتر امام و رهبر عزیزمان، آقا خمینی بکن و گریه برای هر چه زودتر ظهور مهدی، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بکن و به خدا تکیه بزن و از این ناکثینی که مانع رشد اسلام و پیروزی اسلام هستند، فاصله بگیر.

شهید حسین بشری (1367-1343 گیلان)

همگام با امام و خط ولایت پیش رویم تا اینکه ان شاء الله این انقلاب را به نحو احسن به صاحب اصلی آن یعنی آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بسپاریم؛ چون هر روز که از عمر این انقلاب می گذرد دشمن حیله ی جدیدی برای شکست و از بین بردن آن پیش می کشد تا اینکه این انقلاب به دیگر ممالک دنیا سرایت نکند.

شهید پرویز بقایی (1365-1345 آذربایجان غربی)

اگر شهادت برایم نصیب شد و اگر جنازه ام به دستتان رسید، بگذارید در روز جمعه صبح دعای ندبه ای بخوانید و برای ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، «مهدی مهدی» بگویید.

شهید امیر علی بکایی (1361-1340 آذربایجان شرقی)

پیام من به ملت این است که در راه اسلام جهاد کرده و بروند به جنگ صدام، به جنگ آمریکا، به جنگ ابرقدرت ها؛ چرا که خداوند و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پشتیبان این ملت ستمدیده است.

شهید اکبر بکرانی بالائی (1361-1342 اصفهان)

امام و تمام رزمندگان اسلام را دعا کنید، و یار و یاور آن ها باشید تا راه را برای ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باز و آماده کنیم. من با چشم خودم می بینم که چه معجزاتی می شود و آن کمک های غیبی آن حضرت است.

شهید حسین بلاتیان (1365-1345 اصفهان)

شهادت می دهم که حضرت ولی عصر، فرمانده ی اعظم رزمندگان اسلام، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به امر پروردگار از نظر پنهان و روزی به امر پروردگار از پس ابر غیبت طلوع کرده و جهان پر از ظلم و بیداد را با بیرق اسلام به جهان عدل و داد تبدیل می نماید.

شهید حسینقلی بلاغی اینانلو (1363-1341 فارس)

ما در عصری زندگی می کنیم که ظلم سراسر جهان را فرا گرفته است. ما باید خون بدهیم و شهید بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیروز شود. ان شاء الله.

شهید جهانگیر بلداجی (1365-1338 چهارمحال و بختیاری)

باشد که فرزندانمان را طوری تربیت کنیم که بتوانند راه شهیدانی که بوی عطرآگین خونشان بر وجب به وجب خاک خوزستان مشام انسان ها را [ نوازش می دهند ] ادامه دهنده ی راهشان باشد. خداوندا! ما را از آن سربازان واقعی حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار بده.

شهید ایوب بلوک (1361-1344 گیلان)

خدایا! تو را شکر می کنم که به من لیاقت دادی تا سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشم و تو را هزاران بار شکر می کنم.
خدایا! تو را قسم به مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که خیلی دوستش داری به رهبر ما طول عمر عطا کن و اسلام را بر همه ی کفار پیروز گردان... سرپیچی از حرف امام یعنی سرپیچی از حرف امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است.

شهید ابوالقاسم بمانیان (1367-1348 یزد)

با درود و سلام به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت و دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و نائب برحقش و یاران باصفا و باوفایش .. مواظب رفتار و کردار خود باشید؛ مبادا کاری کنید که در برابر شهدا مسئول باشید، مبادا کاری کنید که در برابر مولای خود، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) جوابگو باشید و امیدوارم که هر کدام از شما توانایی داشته باشید اسلحه ی مرا برداشته و راهم را ادامه دهد و هر کدام توانایی جنگیدن ندارید و با قلم و کاغذ و زبان و با مال خود سرمایه گذاری کنید. ان شاء الله.
سلام بر خدمت نجات دهنده ی انسان ها، مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که فرمانده ی واقعی در جبهه هاست و اوست که رزمندگان را در جبهه ها راهنمایی می کند تا ان شاء الله (7)به کفر زمان پیروز شوند و حکومت اسلام بر تمام جهان برقرار شود و پرچم «لا اله الا الله» بر بالای کاخ ستمگران شرق و غرب به اهتزاز درآید... بدانید که راهی جز جهاد و نبرد در راه خدا نیست تا انسان به مقصود واقعی خود که الله و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد برسد.

شهید حسین بنادکوکی (1365-1349 البرز)

با سلام و درود خالصانه و بی پایان به بزرگ پرچمدار مکتب سرخ حسینی، آقا حجت ابن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف)...
خدایا! تو را شکر می کنم که به من لیاقت دادی تا با این همه گناه و معصیت توانستم در میان سربازان آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار بگیرم و کمی خود را بسازم.

شهید احمد بنازاده (1367-1348 یزد)

اگر ما در صحرای کربلا نبوده ایم که به امام حسین (علیه السلام) لبیک بگوییم، ولی به فرزند بزرگوار او، حجت ابن الحسن، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، امام خمینی لبیک از جان و دل می گویم.

شهید جلیل بنده (1362-1333 تهران)

خداوندا! از تو می خواهم که در آخرین لحظات عمرم، چشمان پر گناهم به دیدار روی پر فروغ مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) روشن شود و قلب چرکینم با مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و شفاعت او منور گردد.... این بار اسلام برای رسیدن به حکومت برحق حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) احتیاج به شهیدان دیگر دارد که عاجزانه از خدا خواستم که من هم جزء این شهیدان باشم. باید برای بارور شدن درخت انقلاب از خون خود این درخت را آبیاری کنیم، و زمینه ساز حکومت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم... همسرم! از خداوند بزرگ فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و طول عمر رهبر عزیزمان را درخواست کن.

شهید حسین بندهی سرحدی (1362-1343 سیستان و بلوچستان)

با سلام خدمت شما پدر و مادر بزرگوارم. امید آن دارم که همواره صحیح و سالم و تحت توجهات و عنایات بقیه الله الاعظم، امام زمان (روحی و ارواح العالمین له الفداء) (8) زندگی را بگذرانید.

شهید باقر بنکدار (1361-1341 اصفهان)

سلام بر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که حسین زمان را یاری نموده و از آن بیشتر و بیشتر پیروی می نماییم.

شهید حسین علی بنیانی پودنک (1366-1329 فارس)

بارها شکر کنید که در این دوره و زمان واقع شده اید که قدرت ظهور اسلام را می بینید. سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بودن آسان نیست. من خود را لایق این مقام نمی دانم، ولی شماها سعی کنید سرباز او باشید.

شهید اسماعیل بهاری (1366-1343 مرکزی)

با سلام و صلوات به خاتم انبیاء، محمد ابن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم)، سمبل واقعی انسانیت و همچنین تمامی اولیاء و اوصیاء آن حضرت بالاخص قائم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) که ان شاء الله با ظهورش ریشه ی کفر و ضلالت را بر می کند.... خداوندا! تو را شکر می گویم که مرا در بین سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قبول کردی و من سعی می کنم که لیاقت خودم را برای این سربازی به اثبات برسانم، خدایا! اگر بار کشته شدنم ذره ای به انقلاب و اسلام خدمتی می شود شکرت می گذارم که این توفیق را عنایت کردی. به امید جهانی شدن نهضت اسلامی.

شهید جلیل بهاری بغدادآباد (1366-1343 مرکزی)

با درود به امام غایب و یگانه منجی عالم بشریت مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب پاک و برحقش ... از تو ای برادر عزیز می خواهم که مانند یک پاسدار واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشی و تقوا را فراموش مکن.

شهید امین بهاری سعدی (1366-1346 فارس)

...گواهی می دهم که آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پشت پرده ی غیبت به سر می برند و از خداوند می خواهیم که هر چه زودتر فرجش را نزدیک گرداند و تمامی مستضعفان را از بند اسارت و ظلم طاغوت ها نجات دهد.

شهید اکبر بهبودی جیوان (1362-1344 اردبیل)

رسالت شهدا را که همان پیام خون است، تداوم ببخشید. شما سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید. جامعه ان شاء الله به دست شما پاک می گردد. باید شما الگوی جامعه باشید تا مردم شما را نگاه کنند و الگوی خود قرار دهند.

شهید احمدرضا بهرامی (1365-1348 خراسان رضوی)

بازماندگانم؛ این انقلاب اسلامی که به دست هزاران شهید به ثمر رسیده است این امانتی می باشد در دست ما که باید به صاحب اصلی اش یعنی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تحویل دهیم. پس در این صورت همگی باید پاسدار آن باشیم... هدف ما این است که تمام مظلومان را که چشم انتظار این انقلاب هستند از زیر یوغ استعمار نجات دهیم و پرچم «لا اله الا الله» را در سراسر جهان به اهتزاز درآوریم و با کمک امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بتوانیم احکام اسلامی را در آنجا صادر کنیم مگر هدف ما جز این است؟

شهید اروجعلی بهرامی (1363-1343 همدان)

به امید آنکه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از من و از همه ی شما خشنود باشد... به امید آن که [این] انقلاب، زمینه ساز انقلاب حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.

شهید بهرام بهرامی (1363-1341 چهارمحال و بختیاری)

با درود و سلام بر حضرت ولی عصر، آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، یگانه ذخیره ی الهی در رویِ زمین... .

شهید حبیب الله بهرامی (1362-1344 اصفهان)

با درود به رزمندگان جان برکف و یاران امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جبهه های حق علیه باطل که مخلصانه در راه دین خدا با قدم های استوار بر دشمنان خدا می تازد و هر روز برای ملت شهید پرور ایران افتخار می آفریند... برای چه نشسته ای؟ آخر ما مسلمان هستیم، ما در عصری زندگی می کنیم که ظلم سراسر جهان را فرا گرفته است. ما باید خون بدهیم آنقدر کشته بدهیم تا اسلام عزیز با ظهور مهدی عزیز (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیروز شود و قسط و عدل الهی در سایه ی توحید برقرار گردد. ای کاش هر بار که شهید می شدم دوباره زنده می شدم و صد بار این جان بی ارزش را فدای اسلام عزیز می کردم... من در زندگی یک آرزو (9)داشتم و آن هم زیارت امام امت، خمینی کبیر بود و همچنین زیارت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است که آرزو دارم قبل از به شهادت رسیدنم این دو بزرگوار را ببینم ولی آنقدر در خانه ی خدا گناهکارم که نه لیاقت شهادت را دارم و نه لیاقت زیارت امام زمان، مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را.

شهید بهرام بهزادی (1365-1346 البرز)

فرزندان اسلام، لشکریان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، همه مشتاق شهادتند، همه از جبهه هایی به جبهه دیگر و از کربلایی به کربلای دیگر آنقدر می روند تا تشنگی روح خود را با ملحق شدن به منبع فیوضات و غلتیدن در خون سرخ و گرم خویش سیراب سازند... با امید پیروزی حزب الله در سراسر جهان و پیروزی لشکریان اسلام و زیارت کربلا و طول عمر امام و ظهور بقیه الله، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید حسن بهشتی جزن آبادی (1366-1343 اصفهان)

تو ای همسر عزیز و ارجمندم که تاریخ صبر و شجاعت را ورق زدی و در غیبت من زینب گونه زندگی کردی! امیدوارم در این لحظات زندگی که بار مسئولیت فرزندی را به دوش داری، آن هم دختری که ان شاء الله خود در آینده مسئول خانواده ای و فرزندانی خواهد بود، تبعیت از حضرت زینب (سلام الله علیها) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) را در زندگی بنمایید و زندگی را در زیر سایه ی مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سپری نمایی... ان شاء الله همه از سربازان واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و در روز محشر از شفاعت ائمه اطهار (علیهم السلام) برخوردار باشیم.

شهید جعفر بهشتی صفت (1365-1346 خراسان رضوی)

شهادت می دهم خداوند یکی است و شریکی ندارد و به رسالت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ایمان آورده ام و امامت حضرت علی (علیه السلام) تا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) [ را ] که غایب است، قبول داشته و امیدوارم که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در همین نزدیکی ظهور فرمایند... بر همه واجب است که به جبهه ها بروند و این کفار را بر خاک مذلت بنشانند که با پیروزی اسلام در جهان ان شاء الله منجی عالم بشریت ظهور خواهد کرد و قبر حضرت فاطمه (سلام الله علیها) را به شما نشان خواهد داد... به امیدی که ما پیروز شویم در رکاب مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید احمد علی به جامه (1361-1339 همدان)

بچه هایی که دارم از پدرم و مادرم و برادرهایم و خواهرهایم و همسرم می خواهم که این بچه ها را یک سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) تربیت کنید و به اسلام و جامعه ی اسلامی تحویل دهید تا که خدمتگزار راه حق باشند. ان شاء الله.

شهید اصغر بهفر (1362-1338 تهران)

شما ثابت کردید که کج فکری و انحراف را به هیچ شکلی حاضر به پذیرفتن [ آن ] نیستید. ما می رویم تا همگام با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خود را فدا نماییم و [ اوامر ] این امام را، این ابراهیم زمان را که همچو کوهی استوار در مقابل ابرقدرت ها و نوکران جیره خوارش چون صدام و مزدوران داخلی اش، منافقین، گروه های فاسد دمکرات و کومله در کردستان ایستاده؛ اطاعت کنید و تنهایش نگذارید... به امید ظهور هر چه سریع تر ولی عصر، امام زمان (ارواحنا له الفداء) و به این امید پیروزی هر چه زودتر اسلام بر کفر جهانی.

شهید ابراهیم بهمنی (1361-1343 قم)

درود به انبیاء و آخرین آن حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) ، ختمی مرتبت و ائمه اطهار (علیهم السلام) و حضرت ولی عصر، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید احمد بهمنی (1363-1344 هرمزگان)

امیدوارم که ملت مسلمان و انقلابی ایران اسلامی همچنان که به جبهه می آیند و پشت جبهه نیز کمک می کنند به کمک خود ادامه بدهند و ان شاء الله ریشه ی ظلم و ستم را از روی زمین بکنند و زمینه ی ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم آورند. به امید آن روز...

شهید بایرامعلی بهمنی (1365-1348 اردبیل)

امام عزیزمان را دعا کنید تا اینکه این انقلاب را به صاحب اصلی اش که مهدی صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) [ است ] ، تحویل بدهید.

شهید اسدالله بهمنی نوروزانی (1364-1344 فارس)

این را هم بدانید که چون امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جبهه ها است، ما همیشه پیروز می شویم. شما هم در پشت جبهه دعا کنید.

شهید الله بخش بوذر جمهری (1365-1348 کهگیلویه و بویراحمد)

من می روم جبهه تا در پیش روی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)و حسین ابن علی (علیهما السلام) که در کربلای حسینی شهید شد، آبرو داشته باشم.

شهید الله کرم بوستان (1365-1313 فارس)

و همواره از خدا و از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مدد بخواهید که مال و دنیا شما را فریب ندهد.

شهید حسن علی بویزه (1362-1343 خوزستان)

اگر قرار باشد کسی اسلام را نجات دهد، نوجوانان و نونهالان خردسال می باشند که به رهبری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) این کار را انجام می دهند.

شهید اصغر بیابانی (1365-1342 آذربایجان شرقی)

خدایا! برایم مهم نیست که جانم را از دست بدهم؛ مهم آن است که پیروزی را نصیب اسلام و انقلاب اسلامی بکنم... پس تو را به ناموس زهرا (سلام الله علیها) به آن طفلان چشم انتظار یتیمان قسمت می دهم که ما را در این نبرد با فرماندهی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و با سایه افکنی نور خودت یاری مان دهی تا پرچم اسلام را در بلندترین نقطه ی جهان برافراشته داریم.

شهید احمد رضا بیات (1361-1337 همدان)

با درود به امام (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، حجت خدا بر روی زمین و نائب برحقش، امام خمینی، بت شکن زمان، پشتیبان ضعیفان عالم و مسلمانان جهان ... کاش اینجا بودید و می دانستید که بچه ها چه حالی دارند. هر کس گوشه ای از این بیابان قرار گرفته و در حال خود با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) صحبت می کنند. با خدا صحبت می کنند. با شهدا میثاق می بندند.

شهید اصغر بیات (1359-1335 همدان)

من هم برای پیروزی انقلاب اسلامی و صدور انقلاب به تمام کشورهای دنیا به رهبری امام عزیزمان، این بت شکن زمان و این نائب امام عصر، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سهمی داشته باشم و ای کاش به آرزوی خود که شهادت است، برسم و دین خود را به مملکتم ادا نمایم.

شهید جعفر بیات (1365-1346 تهران)

خدایا! خودت می دانی که لباس سربازی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به تن کردم، نیت این بود که در راه خدا و کشورم در همین لباس کشته شوم. اگر شهید شدم مرا با پرچم سه رنگ ایران کفن کنید.

شهید اسمعیل بیاتی (1361-1341خوزستان)

امروز چنان حق و باطل از هم جدا و مقابل هم قرار گرفته اند که تشخیص آن ها به آسانی شب و روز می باشد و در این دوران که حق و باطل [ در برابر هم قرار گرفته اند ] عذری برای ما که خود را مسلمان و سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و منتظران او می دانیم، نمی ماند؛ زیرا امروز چنان حیثیت و شرف و اسلام ما در خطر است که اگر کوچک ترین غفلتی بکنیم محو و نابود خواهیم شد و ما باید امروز به ندای «هل من ناصر ینصرنی» حسین (علیه السلام) پاسخ مثبت دهیم و به یاری او بشتابیم و برای انتقام خون شهیدان مظلوم خود به مقابله با کفر جهانی بپردازیم و چنان درسی به جهانخواران و مزدوران داخلی و خارجی آن ها بدهیم که دیگر حتی [ به ] فکر توطئه بر علیه اسلام و مسلمین نیفتند.

شهید حسین بیتا (1361-1343 قم)

پس از عرض سلام به خدمت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، امام خمینی، رهبر مستضعفین جهان که من به خاطر این ها یعنی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و امام خمینی و حفظ دینشان که همانا دین اسلام است، به جبهه آمده ام.

شهید اسکندر بیستونی (1364-1344 زنجان)

حکومت اسلامی ایران به راه خود ادامه می دهد و تمامی توطئه های مخالفین را نقش بر آب می کند. انقلابی که با خون پاک کفر ستیزان اسلام آبیاری شده و هرگز آسیب پذیر نمی شود. انقلاب و امامی که پشتیبانش امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد، دیگر چه جای خوف است؛ چون امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دست عنایتش را بالای سر انقلاب و امام دارد. و به یاری خداوند انقلاب اسلامی به هدفش که همانا پیروزی نهایی اسلام بر کفر جهانی و بر پا داشتن پرچم «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» بر کاخ های کرملین و کاخ سفید است، پیش خواهد رفت.

شهید حسن بیدقی (1365-1345 اصفهان)

بارخدایا! تو را شکر می کنم که بار دیگر به من توفیق دادی به جبهه بیایم و در صف مجاهدان در راهت قرار گیرم اگر چه لیاقت این کار را در خود نمی بینم و کوچک تر از آنم که در زمره ی سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به شمار آیم.

شهید اصغر بیدی (1367-1340 خراسان رضوی)

سپاس بیکران بر خداوند سبحان و درود بر پیامبران به خصوص پیامبر عظیم الشأن اسلام، حضرت محمد ابن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه معصومین (علیهم السلام) و اولیاء الله به ویژه حضرت بقیه الله الاعظم، امام زمان (ارواحنا له الفداء).

شهید جمال بیکی شورکی (1365-1347 یزد)

سلام بر رزمندگان این شیران روز و زاهدان شب، رزمندگانی که بحق سربازان واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستند، آن هایی که به جز عشق به سرور و سالار شهیدان (علیه السلام) عشق به شهادت معبودی دیگر ندارند.

شهید حاجت مراد بیگدلی (1363-1337خوزستان)

ان شاء الله راه مرا ادامه دهید که همانا راه امام حسین (علیه السلام) [ است ] و «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» در مرزهای جمهوری اسلامی همه اش کربلا و الان فرماندهی نیروهای اسلام را فرمانده ی کل، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به عهده دارند و هر کس از این جنگ سرباز زند و در راه اسلام فداکاری نکند، بدانید که مسلمان نیست... در حال حاضر آمریکا و شوروی با تمام توان در میدان آمده اند و صدام و اکثر کشورهای عرب مرتجع منطقه با هم همکاری می کنند اما دیگر دیر شده است و روز به روز رسواتر و شکست خورده تر و عصبانی تر، عقب نشینی می کنند. آن ها می خواهند با کی بجنگند؟ با خدا؟ با امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ؟ مگر می شود آن ها پیروز شوند؟ مگر وعده ی خدا خلاف است؟ کور خوانده اند و بدانند که جایشان در زباله دان تاریخ است و «نصر من الله و فتح قریب»(10).. در راه اسلام از هیچ کوششی دریغ ننمایید و مسئله ی جنگ را فراموش نکنید. اگر توانایی رزمی دارید به جبهه بیایید و نور حق را در لشکر اسلام و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) مشاهده کنید و لطف خدا را ببینید و ببینید تمام مجاهدان و مؤمنین اسلام را.

پی‌نوشت‌ها:

1.سوره قصص؛ آیه 5
2.در اصل وصیت: را بر دوش دارید
3.سوره قصص؛ آیه 5
4.همان
5.سوره رعد؛ آیه 31
6.در اصل وصیت: با
7.در اصل وصیت : ناخوانا
8.در اصل وصیت: روحی و ارواح العالمین ارواحنا له الفداء
9.در اصل وصیت: آرزوی
10.سوره صف؛ آیه 13

منبع مقاله :
شابهاری، رضا؛ (1392) گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا (15)، تهران: نشرشاهد، چاپ اول



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.