امام زمان (عج) در وصیت نامه شهدا (6)

امام عزیزمان با الهام از حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به پیش می رود. سعی نکنید با کم توجهی به فرامین او نسبت به فرمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کم توجه شوید.
يکشنبه، 17 خرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
امام زمان (عج) در وصیت نامه شهدا (6)
 امام زمان (عج) در وصیت نامه شهدا (6)

 

نویسنده: رضا شابهاری




 

شهید ادهم توکل (1367-1344 فارس)

امام عزیزمان با الهام از حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به پیش می رود. سعی نکنید با کم توجهی به فرامین او نسبت به فرمان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) کم توجه شوید.

شهید حامد توکل (1361-1340 فارس)

رهبر ما امام خمینی، نائب برحق امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و سرپیچی از امر او سرپیچی از امر شخص صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و شما را ای دوستان و برادران دینی عزیز! شما را به خدا قسم می دهم که دست از امام برندارید. همیشه در خط او پیرو او باشید که خط او خط تمامی انبیاست و راه قرآن است.

شهید حسن توکلی (1364-1341 اصفهان)

با درود و سلام به پیشگاه منجی جهان بشریت، قطب دایره ی امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا لتراب مقدمه الفداء). جبهه ی جنگ ما فرمانده اش آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و ناظرش سالار شهیدان، حسین ابن علی (علیهما السلام) و تنظیم کننده ی برنامه اش حضرت امام خمینی است.

شهید ابراهیم توکلی بنیزی (1361-1339 یزد)

حال که خداوند بزرگ به من توفیق داده که بتوانم در ردیف سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار گیرم، امیدوارم که یک لحظه مرا به خود وانگذارد که خدای ناکرده از طریق او که فی سبیل الله است، منحرف شوم.

شهید حسین توکلی بنیزی (1362-1342 یزد)

برادران و خواهران! در جبهه چه می گذرد؟ مکان بس مقدسی است... امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) اینجاست که هر که می خواهد [ او را ] ببیند بسم الله.

شهید اسماعیل توکلی وردنجانی (1364-1347 چهارمحال و بختیاری)

با سلام بر امامی که با ظهور خود جهان را گلستان خواهد کرد. آری ای امام زمان! تنها تو باید بیایی و جهان را از ذلت و خواری نجات دهی، ای منجی عالم بشریت و ای آخرین ذخیره ی الهی سلامت باد.

شهید اکبر تولایی (1365-1336 اصفهان)

ایمان دارم به یگانگی ایزد متعال و انبیاء عظام از حضرت آدم تا خاتم پیامبران، آورنده ی قرآن، محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و ادامه دهندگان رسالت پیغمبر از مولای متقیان (علیه السلام) تا منجی انسان ها، حضرت حجت ابن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، پیر جماران، امید محرومان، قلب تپنده ی امت شهیدپرور، امام خمینی و با درود فراوان بر امام زمان، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید حسن تیزچنگ حق (1362-1328 آذربایجان شرقی)

جنایتکاران نمی خواستند بگذارند این انقلاب اسلامی به تمام جهان صادر شود، ولی نمی دانستند که این انقلاب انقلابی مکتبی و خدایی می باشد و اصلاً این انقلاب خواست خداوند متعال بوده و رهبر آن امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد که بارها برادران رزمنده و امدادهای غیبی ایشان را مشاهده نموده اند (در جبهه های حق علیه باطل)... .

شهید حسین علی تیموری عبداللهی (1364-1339 گلستان)

فرزندان عزیزم! امیدوارم خوب تربیت شوید تا بتوانید به عنوان سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به اسلام و مسلمین خدمت نمایید.
آرزو داشتم که فرزند خلف و دلبند پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) که جهان در انتظار اوست برای ریشه کن کردن کفر و ظلم در جهان بیاید و دست بنده ی حقیر را بگیرد تا در پشت سر ایشان نماز بخوانم.

شهید احد تهرانچی (1362-1340 آذربایجان شرقی)

دست امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و کمک خداوند متعال هست که ما جوانان را به این راه مقدس کشاند.

شهید احسان تهمتنی (1366-1349 فارس)

خدای را شکر می کنم که مرا از یاران امام امت قرار داد و لیاقت سربازی نائب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را به من داد و محبت خودش و دوستانش را در دلم قرار داد که بزرگ ترین انگیزه شهادت محبت عاشق و معشوق است شوق لقاء دلدار است.

شهید علی اکبر ثابت فرد (1359-1340 خراسان رضوی)

از شما می خواهم که انقلاب را محکم نگه دارید؛ چون تنها رهبر آن امام خمینی نیست بلکه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هم پشتیبان این انقلاب است.

شهید محمدکاظم ثابتی (1365-1348 تهران)

از مردم غیور و شهیدپرور ایران می خواهم که امام عزیزمان را هرگز تنها نگذارد همان طور که تا حال نگذاشته اند و تا آخرین لحظه همپای او و به فرمان او برزمند تا ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ان شاء الله.

شهید حسین ثقفی فر (1365-1342 خراسان رضوی)

ما را سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می دانند، اما سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را با دنیا چه کار؟ دوستی دنیا، با سرباز (1) امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بودن منافات دارد. الهی! من را ببخش و در این لحظه های آخر، هدایتم کن تا پی ببرم چه کنم تا محبت دنیا از دلم برود و عشق به لقاء تو، در وجودم شعله ور گردد... ای مسئولین اجرایی و ادارات و ای کسانی که یک گوشه ای از چرخ این انقلاب را، به هر نحوی گرفته اید، به هوش باشید و از طعنه و توطئه دشمنان نهراسید و راه حق را ادامه دهید، در جامعه به عدالت رفتار نمایید و این محرومان مستضعف روستایی را، جلو درب ادارات منتظر نگذارید، که قلب امام و ملت مظلوم و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از این عمل ها می رنجد.

شهید ابراهیم جاری نجف آبادی (1363-1345 اصفهان)

ما باید به جبهه ها برویم و با جان و اموال و ... هستی خود این انقلاب اسلامی را به تمامی جهان صادر کنیم و زمینه را برای ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آماده کنیم.

شهید اسماعیل جاقوری (1362-1345 خراسان رضوی)

امیدوارم سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باقی بمانید و اما کلاس های عقیدتی و درس احکام را فراموش نکنید که انسان ساز است و به سربازی گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و بدون آرم بودن افتخار کنید و با هیچ چیز دلسرد نشوید؛ چون خدا با شماست.

شهید جواد جامی خراسانی (1363-1339 خراسان رضوی)

برادران و خواهران! امروز اسلام در لحظه ی خاصی از تاریخ قرار گرفته است. تمامی اسلام در مقابل تمامی کفر است. خداوند متعال حجت هایش را بر ما تمام کرده است. خون شهدا دیگر نقطه ی ابهام و شک و تردید برای ما باقی نگذارده است. اگر خدای ناکرده در انجام مسئولیت هایمان- که ادامه دادن مسیر و حرکت شهدا، که همان حفظ اسلام و دادن امانت که اسلام است به دست صاحب اصلی اش یعنی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) - کوتاهی بکنیم در قیامت جلوی ما را خواهند گرفت.... امیدوار باشید که پیروزی نزدیک است و زمین از آن مستضعفان جهان است.

شهید اکبر جاوید (1365-1350 کهگیلویه و بویراحمد)

با استعانت از الطاف بیکران پروردگار متعال به منظور دفاع از دین و قرآن و حریم کشور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عازم جبهه های جنگ هستم.

شهید احمد جاویدان پور (1364-1339 خراسان رضوی)

و خدا را صد هزار بار شکر می کنم که بعد از ماه ها انتظار، توفیق این را یافتم که در صف سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) حضور یافته و به ملت شهید پرور آن حضرت، خدمتگزاری کرده و بر علیه کفر جهانی و شیطان، مبارزه کنم.

شهید اصغر جبروتیان نیستانی (1361-1342 اصفهان)

خدایا! به خاطر رسیدن به تو و عشق به تو از همه چیز خود حتی از جان خود گذشته و سراسیمه به سوی تو می آیم. امیدوارم که قبول فرمایی که من به جز گناه چیز دیگری در کوله بار خود ندارم به امید آنکه امام زمانم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از من و از همه شما خشنود باشد.

شهید حسین جدیدی (1362-1344 اصفهان)

سلام بر پیشتازان انقلاب اسلامی که در رأس آن ها قائد اعظم، روح خدا، امام خمینی، پرچمدار و حماسه آفرین حسینی که برای پیشبرد هدف های اسلام عزیز بر طاغوت و طاغوتیان عصر خود پیروز گشته و چون ابراهیم بت شکن تمام بت ها را در هم شکسته و می رود تا پرچم اسلام را در همه ی اقصی نقاط جهان به اهتزاز درآورد. آرزویم از خداوند، رساندن طلوع فجر و ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به زودی است و ما می توانیم با نثار خون، خونی که در مقابل اسلام ناچیز است، زمینه ی حکومت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را فراهم نماییم.

شهید امیر جراح ( 1366-1347 سمنان)

[امیدوارم خداوند] اعمال مرا هر چند ناقص و کم ارزش است مورد قبول درگاه احدیتش قرار دهد و مرا از سربازان واقعی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قرار دهد. از خداوند متعال عاجزانه می خواهم امام عزیزمان را تا انقلاب حضرت حجت (روحی لمقدمه الفداء) نگاه دارد.

شهید ابوالقاسم جراحیان (1361-1342 تهران)

از شما خواهش می کنم که برای فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دعا کنید؛ چون امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) گفته است برای فرج من دعا کنید... اینجا که ما هستیم همه اش در فکر خدا هستیم و به فکر ظهور مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برای همین خودمان را می سازیم تا بتوانیم وقتی امام ظهور کرد، لااقل بتوانیم در رکاب امام شمشیر بزنیم.

شهید اصغر جرهی سعدآبادی (1365-1343 فارس)

خداوندا! هر چند که یک جان بیشتر ندارم، ولی اگر هزار جان هم داشتم در راهت فدا می کردم. خدایا! آمده ایم به میدان نبرد تا کافران را به جهنم بفرستم و سران کافران را به زباله دان تاریخ و ظلم را در سراسر جهان از بین ببریم و پرچم اسلام را به رهبری امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، امام خمینی در سراسر گیتی به اهتزاز درآوریم والسلام.

شهید آقا علی جریان (1363-1345 قم)

به امید ظهور هر چه زودتر آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آمین یا رب العالمین.

شهید ابوالقاسم جریده (1363-1342 قم)

خدایا! امام ما را تا انقلاب مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پناه خودت محفوظ و زنده نگه دار. خدایا! فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نزدیک بگردان تا مانند جدش علی (علیه السلام) مانند شیر به استعمارگران یورش ببرد و مستضعفین را نجات دهد.

شهید اسماعیل جزی (1361-1342 اصفهان)

و به امید اینکه ملت ما همه در خط و رهنمودهای امام کبیرمان با فراگیری فنون نظامی آن چنان مشت محکمی به دهان مستکبران شرق و غرب زده و پوزه ی آن ها مخصوصاً صدام خائن را به خاک بمالند و پرچم اسلام را در سر تا سر جهان مخصوصاً کاخ سفید آمریکا و کاخ کرملین شوروی به اهتزاز درآورند و امیدوارم که فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نزدیک گرداند تا او با شمشیر علی (علیه السلام) و خون حسین (علیه السلام) و اخلاق پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آن چنان کند که دیگر در جهان هستی ظلم و ستمی وجود نداشته باشد ان شاء الله.

شهید جمعه جزینی زاده (1362-1345 کرمان)

با تمام وجود و با تمام سلول های بدنمان و با بدن پاره پاره ی خود و خون گرم خویشتن شهادت می دهیم که به یگانگی خدا و رسالت پیغمبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و ولایت علی (علیه السلام) و اهل بیت مظلوم و مصیبت دیده اش. سلام بر مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، انتقام گیرنده ی خون مادر پهلو شکسته اش و جد لب تشنه و سر بریده اش حسین (علیه السلام) و دیگر شهدای مظلوم راه حق و حقیقت سلام بر مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، بر پادارنده ی حکومت قسط و عدل الهی و برکننده ی ظلم و جور، درود بر امید مستضعفان جهان، خمینی بت شکن، نائب برحق صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، فرمانده ی کل قوی ... خدا را شکر می نمایم که به این گنهکار سرکش لیاقت عنایت نمود که بتوانم چند روزی در کنار سربازان امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشم، هم صحبت آنان باشم و همراه و همکارشان باشم... ما با خون خود به دنیا اعلام می کنیم تا وقتی که از صراط مستقیم - حکومت خدا و رسالت حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، خاتم الانبیاء و ولایت ائمه و اهل بیت (علیهم السلام) و ولایت فقیه- منحرف نشده ایم، تا لحظه ای که در لشکر جند الله و در سنگر حزب الله و به زعامت روح الله و معتقد به امامت ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستیم، از انقلابمان پاسداری خواهیم کرد و در مقابل هر گونه کج اندیشی و کج رفتاری مقاومت می کنیم و تا نابودی کامل کافران و فاسقان و بدکاران از پای نمی نشینیم ... چقدر خوشحالم که تا لحظه ی دیگر چشمان بی رمقم به چهره ی تابناک و زیبایی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) روشن خواهد گشت. خدایا! شهادتی پاک و طاهر و بدون آلوده بودن به گناه نصیبم فرما!.

شهید حجت الله جعفر پور (1361-1341 فارس)

ان شاء الله خداوند تمام مردم را به راه راست هدایت فرماید و امام ما را که نائب برحق ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است؛ سلامت و مؤید بدارد تا بتواند پرچم این نهضت را به دست پرتوان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) برساند و خداوند به تمام شما صبر عنایت فرماید.

شهید بهمن جعفردوست (1363-1344 گیلان)

خدایا! جند الله را که با سوگند با ثار الله در لشکر روح الله برای شکست عدو الله و استقرار حزب الله زمینه ساز حکومت جهانی بقیه الله [ است ]، حمایت کن.

شهید ابراهیم جعفرزاده ( 1363-1339 اصفهان)

تو را شکر می کنم که مرا آفریدی و برایم آیات و نشانه قرار دادی و پیامبران و اولیاء خود را با اعجاز برای راهنمایی ام فرستادی و محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را که خاتم رسل و انبیاء الهی است، برانگیختی و قرآن را وسیله ی هدایتم قرار دادی و امامان و فقهای بصیر را حبل الله قرار دادی تا به واسطه ی چنگ زدن به آنان و قرآن راه فلاح و رستگاری را پیدا کنم و آخرین ذخیره ی الهی، مهدی آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) را در پس پرده ی غیبت نگاه داشتی تا امیدی باشد برای محرومان بی پناه و خورشیدی شود در تاریک خانه ی جهل و غفلت آخرالزمان.
بارالها! تو را شکر می کنم که مرا در زمانه ای آفریدی که نوری از سلاله ی پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) بر چهره ی تاریک و ظلمت بار قرن ها غفلت، درخشیدن گرفت و آذرخشش کفر و نفاق را سوزاند. خدایا! تو این همه نعمت برایم قرار دادی که زبان از بیان آن عاجز است. پس محبت و لطف خود را بر من کامل کن و مرا در طریق اسلام قرار ده و مطیع امام و منتظر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مجاهد فی سبیل الله قرار ده و مرگم را شهادت در راه خود قرار ده و عاقبتم را به خیر و صلاح ختم نما و نامه ی عملم را به دست راستم ده و محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و فرزندش را شفیع و مونسم قرار ده. خدایا! به تو پناه آوردم، پس تو پناهم ده.

شهید اصغر جعفری (1365-1342 اصفهان)

سلام بر رهبران توحیدی از آدم تا خاتم و از محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) تا صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و سلام بر نائب و وارث انبیاء و امامان، خمینی کبیر، رهبر جهانی اسلام ... ان شاء الله خداوند ما را حافظ و یاور و همراه باشد و سایه ی وجود امام عزیز را تا ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بر سر امت شهید پرور ما مستدام بدارد.

شهید امیرعباس جعفری (1364-1344 اصفهان)

با سلام و درود به حضرت قائم حجه ابن الحسن عسگری (ارواحنا فداه) و با سلام و درود بر نائب برحقش، امام خمینی... با سلام به شما امت مسلمان و شهید پرور که به زودی وارث زمین شده و مدال افتخار و سرفرازی را از دستان مبارک حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دریافت خواهیم نمود.

شهید برزو جعفری (1361-1341 فارس)

حضور چشم گیر و مداوم امت حزب الله در تمام صحنه های مبارزاتی این قوت را به ما عطا می کند که بتوانیم تا ظهور حضرت مهدی (ارواحنا له الفداء) به مبارزه و ستیزمان بر علیه تمام مظاهر شرک و کفر در سراسر جهان ادامه دهیم و ان شاء الله با پایداری و ایثار و فداکاری به زودی پرچم سرخ رنگ «لا اله الا الله» را در سراسر گیتی به اهتزاز در خواهیم آورد ... امیدوارم که لیاقت نبرد با مزدوران در توان داشته باشم و در این راه چیزی جز جان ناقابل خود ندارم که هدیه ی امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نمایم و ای کاش من هم یکی از پذیرفته شدگان مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می شدم تا بتوانم با اهداء خون خود نهال پر ثمر انقلاب را آبیاری کنم.

شهید رحمت الله جعفری ( 1364- 1327 سمنان)

هدف از آمدن ما به جبهه و چشم پوشی از ظواهر دنیوی و زن و خانه و کاشانه، جز یاری و کمک به اسلام و لبیک به ندای «هل من ناصر ینصرنی» آقا ابا عبدالله (علیه السلام) نبوده و نیست و ما، برای برقراری عدل و قسط در سراسر جهان و برافراشته شدن پرچم «لا اله الا الله»، بر سراسر گیتی با کفر جهانی تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس، به فرمان رهبر کبیر ایستاده ایم.

شهید جعفر جعفری آلام (1366-1349 همدان)

با درود و سلام به محضر مبارک ولی امر، حضرت حجت، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، آن غایب منتظر ظهور و منجی بشریت.

شهید حسن جعفری جهقی (1362-1342 اصفهان)

قبل از جنگ و قبل از انقلاب اکثر شماها تأسف می خورید که چرا در زمان سرور آزادگان، ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) نبودید تا او را یاری کنید و به ندای«هل من ناصر ینصرنی» او لبیک گویید، ولی خوشبختانه در زمانی نه چندان دور حاجتتان برآورده شد و مبارزه با یزیدیان آغاز شد، پس بدون هیچ شک و تردیدی امام زمانتان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)را یاری کرده که راه او به جز راه امام حسین بن علی (علیهما السلام) نیست.

شهید پیمان جعفری چم علی شاهی (1365-1348 اصفهان)

با سلام و درود به یگانه منجی عالم بشریت، فرمانده ی نیروهای اسلام در جبهه های نور علیه ظلمت، آقا و سرور ما امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)... ان شاء الله که ما بتوانیم به اذن خدا راه کربلا را باز کنیم و علم دار قیام مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشیم.

شهید حسین جعفری دهویی (1361-1319 تهران)

اقرار می کنم که خدای بزرگ خالق همه ی ماست، اقرار می کنم که محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) فرستاده ی اوست و دین او دین خدا و بر حق است اقرار می کنم که علی (علیه السلام) و 11 اولادش (علیهم السلام)، جانشینان پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و پیشوایان مسلمین هستند و آخرین آن ها امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. به یاری خداوند ظهور حضرتش نزدیک است.
اقرار می کنم که این امام امت، نائب امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد و این انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی بوده و ان شاء الله به انقلاب حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) متصل می شود.

شهید جواد جعفری طاهری (1364-1343 اصفهان)

شما که منتظر مقدم مبارک امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستید! در این کشور ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با تمام عنوان و کوشش خود عدل الهی را پیاده کنید و تمام مشکلات و سختی ها را با جان بخرید و این مقام را تا آخر ادامه دهید؛ زیرا قیام شما الهی است و قیام الهی حد و مرز نمی شناسد و تا آن جا که اسلام نیاز داشته باشد، باید کار و کوشش کنید... خداوند توفیق روزافزون جهت خدمتگزاری به اسلام و مسلمین به همه ی شما عنایت فرماید و شما را برای امام و امام را برای شما و همه را برای خدمت به اسلام حفظ نماید. ان شاء الله حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از همه ی شما راضی باشد و انقلاب اسلام زمینه ای باشد برای تعجیل در فرجش.

شهید حسین جعفری نجف آبادی (1361-1341 تهران)

خدایا! هم اکنون مرا بر خانواده ام شاهد آر، آن ها را که به دور و کنار هم نشسته اند و تو را تسبیح گویند و « الحمدلله رب العالمین» بر زبانشان جاری است که خدایا چگونه ما شایسته بودیم که فرزندمان را به رستگاری رساندی، او را از اعماق تاریکی ها و ظلمات به بالاترین درجه ی نور و روشنایی آوردی که بتواند نام پاسداری کردن از انقلاب اسلامی بر خود نهد؟ هر چند شایستگی این خدمت را هم نداشت. چگونه بر او بزرگ ترین نعمت را بخشیدی که جرأت بر زبان آوردن نام امامش، ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را بیاورد و خود را سرباز او نامد؟

شهید حسین جعفری یزدآباد (1365-1345 اصفهان)

پدر و مادر جان! اگر فیض شهادت نصیبم گشت دست هایم را از تابوت بیرون بگذارید تا کوردلان بدانند که من برای مال دنیا به این راه نرفتم و چیزی از مال دنیا با خود نمی برم، و چشم هایم را باز بگذارید، تا کوته نظران ببینند که من با چشمی باز به این راه رفتم و چشم بر راه مولایم مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) هستم.

شهید اسماعیل جفایی اخلمه (1362-1325 خراسان رضوی)

خواهران و برادران! از اینکه ما در این جبهه ها آمده ایم و با قطره قطره ی خون خود می خواهیم به این ابر جنایتکاران بفهمانیم که تا ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از پای نخواهیم ایستاد و ما مثل مردم کوفه نیستیم که دست از حمایت نائب برحق (2) امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که امام امت، خمینی بت شکن می باشد، پشت بگردانیم و با چشم باز و سینه فراخ بر دشمن می تازیم تا جان ناقابل خود را فدا سازیم.

شهید ابراهیم جلالی (1362-1342 اصفهان)

با درود و سلام بر پیشگاه پر شکوه قائم آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، یگانه منجی و عدالت گستر جهان بشریت، آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید احمد جلالی (1365-1342 قم)

باشد که با نثار جان خود در این راه مقدس توانسته باشم که دین خود را به اسلام ادا کرده و امام زمان خود را یاری نمایم تا در روز قیامت در پیش امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رو سفید باشم... خدایا! فرج امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را نزدیک بگردان... دیدار روی مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قسمت ما بگردان.

شهید اسماعیل جلالی (1365-1345 سمنان)

سلام و درود بر انبیاء و پیامبران و پرورش یافتگان (3) مکتب حیات بخش اسلامی از علی ابن ابی طالب (علیه السلام) الی حجه ابن الحسن العسکری، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که بعد از پیامبر برای استمرار و تداوم آن مکتب از طرف خدا برگزیده شده اند.

شهید حسین جلالی (1366-1340 تهران)

با سلام به حضور پرمهر آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید حسین جلالی ثانی (1366-1342 تهران)

شهادت می دهم که خدا یکی است و محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) فرستاده ی خداست و علی (علیه السلام)، جانشین بحق ایشان است و امام دوازدهم، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که سلام و درود من به او باد، در غیبت است و ظهور خواهد کرد به اذن خداوند کریم.

شهید ابراهیم جلالی حق پرست (1360-1342 خراسان رضوی)

فراموش نکنید امام زمان شما حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. لحظه ای از دعا برای سلامتی و ظهور ایشان غفلت نکنید... اطلاعات و معرفت خود را به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آشنا کنید [ تا ] دلشان با محبت به امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) انس بگیرد.

شهید حسین جلیل زاده (1363-1342 آذربایجان شرقی)

شهادت می دهم که نیست خدایی جز الله و حضرت خاتم الانبیاء، محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)، رسول اوست و مولایم علی (علیه السلام)، ولی اوست و کتابم قرآن است و مذهبم شیعه ی دوازده امامی و افتخار می کنم اگر به غلامی آن ها قبول شوم. هدفم برپایی حکومت خدا در روی زمین و آن به دست مولایم، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) می باشد و آرزویم شهادت در راه خدا، من با چشمی باز و با اراده ی قاطع به این راه رفتم.

شهید امیر جلینی کرد (1362-1346گلستان)

با درود و سلام بیکران به امام زمان، فرمانده ی لشکر اسلام، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید اسماعیل جمال (1366-1343 تهران)

قبل از هر چیز شهادت می دهم که «الله اکبر» و «لا اله الا الله، محمد رسول الله» و «علی ولی الله» و حجت ابن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، آخرین ستاره ی ولایت و امامت در غیبت کبری بوده و حضرت آیت الله العظمی خمینی (دامه ظله العالی)، نائب برحق آن ولی خدا می باشد. جهنم و بهشت و نشور حق است و از جانب خداوند تبارک و تعالی می باشد... برای حفظ این مکتب الهی دندان پیامبر شکست، جگر حمزه سید الشهدا، عموی پیامبر پاره پاره شد، پهلوی فاطمه زهرا (سلام الله علیها) شکسته شد، فرق حضرت علی (علیه السلام) شکافته شد، جگر امام حسن (علیه السلام) بر اثر سم پاره پاره شد و بالاخره سر امام حسین (علیه السلام) در کربلای نینوا بر سر نیزه ها رفت و بدن مطهر شهدا در زیر سم اسب ها لگدمال شد و زینب و فرزندان حسین (علیه السلام) اسیر یزیدیان شدند و بقیه ی ائمه ی اطهار (علیهم السلام) در راه اسلام و قرآن شهید شدند و روایتی هست که امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز در این راه به فیض عظمای شهادت نائل می گردند و با این گفتار به این نتیجه می رسیم که بر ما لازم و واجب است که حراست و حفاظت این امانت الهی را به نحو احسن انجام دهیم و طبق فرمایش امام امت ما فقط برای پیروزی نمی جنگیم، بلکه برای ادای تکلیف و انجام وظیفه می جنگیم.

شهید حسن جمال زاده (1364-1341 فارس)

امیدوارم که خون ریخته شده ی این بنده حقیر و گنهکار بتواند راه گشایی برای تمامی مستضعفان جهان و راه رسیدن به پیروزی نهایی بر کفر جهانی باشد و در این راه توانسته باشم ملت عزیز و شهید پرور و آقا امام زمان، مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را خشنود کرده باشم.

شهید بهزاد جمالی (1365-1349 فارس)

و با سلام و درود بر آخرین و گرامی ترین پیامبران، حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله و سلم) و با سلام و درود بر دخت گرامی ایشان، یگانه بانوی عالم، حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) و با سلام و درود بر همسر گرامی ایشان، حضرت علی ابن ابی طالب (علیه السلام) و با سلام بر یازده جانشین و فرزندان ایشان بالاخص امام زمان،حضرت حجت ابن الحسن عسکری (علیه السلام) ...
امام را دعا کنید. مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را صدا بزنید؛ خدایا! خدایا! تا انقلاب مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خمینی را نگه دار«نصر من الله و فتح الغریب»(4)؛« یاری خداوند و پیروزی نزدیک است». یا مهدی! عجل علی ظهورک.

شهید جمشید جمالی خرنجانی (1367-1348 فارس)

من با میل و رغبت و شوق فراوان به خدا و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) داوطلبانه به این جهاد مقدس رفته تا ابرقدرت ها و جهانخواران چون آمریکا را شکست بدهیم و اسلام را در تمام جهان بگسترانیم و با شکست آن ها حق مظلومان جهان را از آن ها بگیریم. ما دنباله ی نهضت امام حسین (علیه السلام) را گرفته ایم و با روش آن حضرت پیش می رویم تا انقلابمان را به ثمر برسانیم.

شهید احمد جمالی زاده (1363-1319 قم)

امیدوارم خداوند این امام و این رهبر عزیز را طول عمر عنایت کند تا حکومت تحویل خود امام زمان (علیه السلام) گردد.

شهید اکبر جمالی زاده تاج آباد ( 1363-1319 قم)

سلام و درود بر ولی عصر، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، آن کسی که شب و روز رزمندگان در جبهه ها انتظارش را می کشند، و سلام و درود بر امام امت، این نائب بحق ولی عصر، امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)... همیشه و هر وقت برای سلامتی امام امت دعا کنید و از خداوند بخواهید که ایشان را تا ظهور آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نگه دارد.

شهید ابراهیم جمالی قهدریجانی (1365-1346 اصفهان)

درود و سلام بر یگانه منجی و پناهگاه توده های محروم بشری حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، امید مستضعفان جهان... امیدوارم که قلب آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از شما راضی و خشنود باشد، پس وای بر ما اگر بخواهیم در جهت غیر اهداف این انقلاب قدمی برداریم و حرفی بر زبان جاری کنیم و قلمی بر کاغذ روان کنیم و خون شهیدانمان را اندکی بی اجر و پاداش نماییم.

شهید ابوالقاسم جمشید نژاد (1362-1346 قم )

شهیدانی که بر بال ملائک و فرشتگان سجاده ای باز کرده و با آنان همزبان شدند، شهیدانی که خدایشان قلاده ی لقاء را بر گردنشان بست و پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) رویشان را بوسه زد و از مولایشان علی (علیه السلام) آب کوثر نوشیدند و امام حسین (علیه السلام) بازوبند شهادت را بر بازوانشان بست و امام عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، آن دگرگون کننده ی جهان سر آن ها را به دامن گرفت.

شهید اکبر جمشیدی (1364-1345 تهران)

از شما پدر و مادر عزیزم می خواهم که صبور و بردبار باشید و برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) دعا کنید.

شهید حسین جمشیدی آرانی (1361-1339 اصفهان)

ای مردم! محکم و استوار باشید و بیشتر فرزندانتان را روانه ی جبهه های نبرد کنید. اینجا دانشگاه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است. در این دانشگاه ثبت نام نمایید.

شهید بختیار جمور (1364-1331 همدان)

سلام و درود فراوان بر آن امام برحق خدا، حضرت حجت ابن الحسن العسکری و صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باد. شکر و ستایش خدای را که ما را در یک مقطعی از زمان قرار داده که آثار خون ابا عبدالله الحسین ( علیه السلام) از رگ های خروشان رزمندگان عزیز می جوشد و سرزمین اسلامی مان را گلگون می سازد... آقا جان، حسین جان، عباس جان، اصغر جان! از خدا بخواهید هر چه بیشتر رزمندگان اسلام را برای به اهتزاز درآوردن پرچم «لا اله الا الله» در سراسر جهان، باز شدن راه کربلای حسینی، یاری کند. خدایا! چه بنده ی پررو و خواسته های بزرگی از فضل و کرمت دارم. از تو می خواهم که در آن لحظه آخر جان دادنم از دنیا آقا امام زمان، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را ببینم.

شهید جعفر جهازی (1361-1338 تهران)

من فرزند پدر و مادری هستم که اولین امامشان، علی (علیه السلام) و آخرین آن ها امام زمان (علیه السلام) است... خداوند همه ی مسلمین و مستضعفین جهان را پیروز و موفق بدارد و به امید جهانی شدن انقلاب اسلامی ایران.

شهید جهانگیر جهازی بغدادآبادی (1362-1342یزد)

ای جوانان حزب اللهی که در جبهه و پشت جبهه و نهادهای انقلابی و مساجد و غیر و بر علیه ظلم و شرک و جهل و زمینه را برای ظهور مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آماده می سازید... نصیحتی دارم به جوانان پاک و حرب اللهی که اگر واقعاً در پی خداجویی هستی و می خواهید به لقاء او بپیوندید، بیایید در جبهه و خدا و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و حضرت زهرا (سلام الله علیها) را ببینید.

شهید حسن جهان پرتو (1363-1342 تهران)

درود به روان پاک امام امت، رهبر مستضعفین جهان، رهبر دردمندان و مصیبت زدگان؛ زیرا این طبقه دل به او بسته، امید دارند که رهبری او به رهبری قیام حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موعود متصل شود.

شهید اکبر جهان دیده قلعه جوق (1361-1343 تهران)

مادرجان! اینجا همه سرباز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و قیام کننده در راه خدا هستند و من وقتی که به آنان نگاه می کردم کیلومترها خودم را عقب تر از آن ها می دیدم، بر آنان حسادت می کردم که چرا من نمی توانم و می ترسم که لحظه ای بر خالص بودن نیتم خدشه ای وارد شود.

شهید حسن جهانگیرزاده (1365-1335 آذربایجان شرقی)

سلام به آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که همه ی یاران با وفایش در انتظارش هستند.

شهید ابوالفضل جهانزاده ( 1370-1341 سیستان و بلوچستان)

سلام بر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که در غیبت کبری به سر می برد اما هر آنی هر کدام از عاشقان واقعی او را صدا بزند، جواب او را می دهد.

شهید اسدالله جهانگیری (1361-1345 زنجان)

از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) پیروزی کامل را خواستارم و از خداوند بزرگ می خواهم که به رهبری امام خمینی بت شکن، پرچم اسلام در همه سوی جهان برافراشته شود و بتوانیم این جنایتکاران شرق و غرب را از بین ببریم.

شهید بهمن جهانگیری (1363-1341 اردبیل)

بنده ی حقیر هم که به عنوان سرباز کوچکی از سربازان امام زمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف)در این خطه به خون آغشته از عزیزان پاسدار و بسیجی و ارتشی خدمت می نمایم، خود را مؤظف می دانم که تا آخرین قطره ی خون خویش از انقلاب خونبارمان دفاع کنم.

شهید امرالله جهانگیریان (1366-1338 چهارمحال و بختیاری)

با سلام به یگانه منجی عالم بشریت و نائب برحقش، امام خمینی که جهت احقاق حق مسلمین و یاری مستضعفین پرچمدار این مملکت اسلامی شده و با یاری گرفتن از خدا و امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ملت ما را از زیر یوغ بندگی و بندگی غیر خدا نجات داد.

شهید اکبر جهان بخشایشی (1362-1342 آذربایجان شرقی)

بنده به عنوان یکی از سربازان اسلام تحت فرماندهی آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش، خمینی کبیر به «هل من ناصر ینصرنی» حسین زمان لبیک گفته و عازم جبهه ی حق علیه باطل می شوم.

شهید حسین جوانشیرفاز (1362-1347 خراسان رضوی)

هدفم از رفتن به جبهه این است که بیایم در زیر پرچم اسلام و پرچم امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و خدمت به ملت غیور و انقلاب قهرمان شهید پرور و اداء دین خود بر خون شهیدان خدمت کرده و با یزیدیان زمان و صدامیان مقابله کرده و از اسلام دفاع کنم تا در روز قیامت به یاری خدا در نزد ایزد متعال سرافراز شوم.

شهید حسین جوان نامی (1365-1336 خراسان رضوی)

ان شاء الله و با برخورداری از تقوی و اخلاص و حراست از حدود الهی و انجام مستحبات و اجتناب از مکروهات هر چه زودتر زمینه ساز ظهور و فرج منجی دردمندان و دادرس دادرسان، فرزند فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را فراهم سازید که تا این کشور کشور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باقی بماند و قدوم مبارکش را بر دیدگان ما نهد.

شهید احمد جوراب فروش (1361-1344 تهران)

این انقلاب زمینه ساز حکومت آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) است و مخالفت خود را با شرق و غرب و ایادی آنان اعلام می کند و ان شاء الله به یاری حق هر چه زودتر پایه های ظلم و استکبار در جهان به دست حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ریشه کن خواهد شد... خدایا! امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را از ما راضی بگردان. او را برای کمک به ما بفرست؛ همین طور که همیشه فرستادی.

شهید الله کرم جوکار (1360-1331 فارس)

امیدوارم که انقلابمان را به یاری خدا به رهبری امام و روحانیت ادامه دهید تا به انقلاب جهانی امام زمان (ارواحنا له الفداء) متصل سازید و در آن زمان است که پرچم خونین اسلام در همه جای جهان افراشته خواهد شد و آن هایی که باور نمی کنند حرف خدا را برای آن ها ثابت می شود که وعده ی خدا حق است.

شهید حسین جوکار قمی (1366-1347 تهران)

سلام بر آخرین امام معصوم، حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، امید قلب های خسته... اولین روزی را که در دنیا چشم گشودم روز عاشورا بود و به محض تولدم اولین کلمه ای که به گوشم خورد فریاد « یا حسین» بود و اولین طعم شیر با اشک ریخته شده در مصائب سید الشهداء (علیه السلام) در رگ هایم جاری شد، پس چطور می توانم در مقابل هجوم مشرکان به اسلام و ریخته شدن خون بهترین فرزندان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) سکوت اختیار کنم؟

شهید بهرام جولا (1363-1345 آذربایجان شرقی)

با درود و سلام بر آن منادی حق گوی اسلام که با ندای ملکوتی «قولوا لا اله الا الله تفلحوا» جهان را به حرکت درآورد و ما را از غفلت ها نجات داد و با سلام گرم بر منجی بحق عالم بشریت، حضرت امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) که روزی به داد ستمدیدگان و احوال ستمگران خواهد رسید درودهای بیکران بر آن حضرت (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

شهید امیرسعید جوهرچی (1361-1341 تهران)

از شما پدر و مادرم می خواهم که از خدا بخواهید که مرا جزء شهدا و یکی از سربازان امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قبول کند.

شهید جعفر جیلان گری (1363-1346 مرکزی)

سلام بر حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، منجی انسان ها که ظهور خواهد کرد و حکومت عدل اسلامی را برقرار خواهد نمود.

پی‌نوشت‌ها:

1.در اصل وصیت: سربازی
2.در اصل وصیت: برحقش
3.در اصل وصیت: پیامبران پرورش و یافتگان ...
4.سوره صف؛ آیه 13

منبع مقاله :
شابهاری، رضا؛ (1392) گزیده موضوعی وصیت نامه شهدا (15)، تهران: نشرشاهد، چاپ اول



 

 



مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.