جنبش نرم افزاري، نهضت توليد علم و آزادانديشي

وزير علوم در جمع دانشجويان بسيجي و خانواده هاي معظم شهدا در هويزه گفت: ايران در 7 زمينه علمي رتبه اول منطقه را کسب کرده است. به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد مهدي زاهدي در مراسم يازدهمين يادواره شهدا و نکوداشت جلوه هاي ايثار دانشجويي کشور در مشهد الشهداي هويزه با بيان اين مطلب افزود: يقين داريم که موفقيتهاي علمي ايران بر اساس روحيه خودباوري و خود اتکايي است که در جوانان ما وجود داشته و انديشمندان و اعضاي هيئت علمي آنها را باور کرده اند.
يکشنبه، 18 فروردين 1387
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
جنبش نرم افزاري، نهضت توليد علم و آزادانديشي
جنبش نرم افزاري، نهضت توليد علم و آزادانديشي
جنبش نرم افزاري، نهضت توليد علم و آزادانديشي

نويسنده:محمد مهدي زاهدي
منبع:خبرگزاري مهر
وزير علوم در جمع دانشجويان بسيجي و خانواده هاي معظم شهدا در هويزه گفت: ايران در 7 زمينه علمي رتبه اول منطقه را کسب کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر محمد مهدي زاهدي در مراسم يازدهمين يادواره شهدا و نکوداشت جلوه هاي ايثار دانشجويي کشور در مشهد الشهداي هويزه با بيان اين مطلب افزود: يقين داريم که موفقيتهاي علمي ايران بر اساس روحيه خودباوري و خود اتکايي است که در جوانان ما وجود داشته و انديشمندان و اعضاي هيئت علمي آنها را باور کرده اند.
وي با بيان اينکه جوانان دانشجو همواره بايد به قرآن عزيز توسل جويند، افزود : دانشجويان انس با قرآن و عترت را گرامي داشته و به آن متعهد باشند و نسبت به سرنوشت خود در اين مقطع کنوني مسائل و روابط جهاني حساس باشند.
زاهدي عنوان کرد : دشمن و استکبار از اين که اين مملکت بتواند به استقلال کامل در عرصه هاي مختلف دست پيدا کند روي خوشي ندارد و مرتب مشغول توطئه است.
وزير علوم در ادامه افزود: جوان عزيز دانشجوي ما با هوشياري و بيداري همانطور که تاکنون در صحنه بوده اند و توطئه ها راخنثي کرده، مبارزه اي فرهنگي و علمي و فناوري را آغاز کنند و به يقين نتيجه اين حرکت همان عظمت، استقلال، خوداتکايي و خودباوري مردم ايران اسلامي خواهد بود.
زاهدي با بيان اينکه از توطئه دشمنان نمي هراسيم، خاطرنشان کرد: با دسيسه هاي دشمنان ما مصمم تر مي شويم تا براي رسيدن به اهداف انقلاب اسلامي پرتلاش تر از گذشته پاي کار بيايستيم.
وزير علوم گفت : ما با وحدت ملي در توسعه و تعالي کشورمان همان طور که از شعارهاي دولت نهم نيز است، کوشا خواهيم بود و نه تنها به قله هاي درخشان ايران اسلامي خواهيم رسيد بلکه به فضل الهي تاثير گذاري تمدن سازي بزرگ اسلامي در جهان را رقم خواهيم زد.
وي اضافه کرد: با توجه به جايگاه مناسبي که ايران اسلامي در جهان پيدا کرده است، بسياري از کشورها نه تنها به دنبال ايجاد روابط حسنه با ما هستند بلکه دست براي همکاري و نياز هم به مسائل فرهنگي هم در عرصه علمي و فناوري به کشور ما دراز کرده اند.
وزير علوم گفت: امروز جوان ايراني به خصوص جوانهاي بسيجي که قشر وسيعي را جوانان را در بر مي گيرند بايد آماده باشند تا نه تنها در کشور به کار و رونق امور بپردازند بلکه بايد پاسخگوي بسياري از کشورهاي جهان باشند و انشا الله اين زودي محقق خواهد شد.
يازدهمين يادواره شهدا و نکوداشت جلوه هاي ايثار دانشجويي کشور امروز با حضور وزراي علوم و بهداشت در مشهد الشهداي هويزه افتتاح شد.




ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.