بهترین محصولات مو برای موهای فرفری

آیا شما به دنبال برخی از محصولات مو هستید که می‌تواند موهای فرفری شما را کنترل کند؟ خوب، محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که برای موهای شما مناسب است.
يکشنبه، 19 آذر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: علی اکبر مظاهری
موارد بیشتر برای شما
بهترین محصولات مو برای موهای فرفری
بهترین محصولات مو برای موهای فرفری

مترجم: مهناز مزارعی
منبع:راسخون
 

آیا شما به دنبال برخی از محصولات مو هستید که می‌تواند موهای فرفری شما را کنترل کند؟ خوب، محصولات مختلفی در بازار وجود دارد که برای موهای شما مناسب است.
چهار نوع از الگوهای مو، یعنی راست، موج دار، فرفری و گره خورده وجود دارد. موهای کرکی به طور یکنواخت پیچ خورده به نظر می‌رسد و مثل یک رشته مستطیلی شکل است. اکثر افراد با موهای متمایز از رویارویی بی وقفه با موهای، خشک، ناراحت می‌شوند. سپس آنها تصمیم می‌گیرند که موهای خود را درست کنند تا رشته‌های مستقیم مو داشته باشند. و پیچش و فر مو را کنترل کنند. با این حال، مواد شیمیایی راه حل دائمی نیست، زیرا آنها به راحتی می‌توانند به موهای شما آسیب برسانند. در عوض، از محصولات خوب استفاده کنید که به طور خاص طراحی شده‌اند تا فرموهای خود را از بین ببرید.

بهترین محصولات برای موهای فرفری

اسپری مو

این مورد برای تنظیم یک سبک خاص به مو استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید یک مدل مو داشته باشید. و می‌خواهید فرهای مو را از بین ببرید می‌توانید اسپری مو را امتحان کنید. تا تصویر مورد نظر را بیابید. مزیت این محصول این است که می‌توان آن را در موهای خیس و خشک استفاده کرد. راز دستیابی به نوع خاصی از ظاهر مو به نوع مو بستگی دارد.

ژل مو

ژل مو یک ماده ژل مانند است که همچنین به نگه داشتن مو کمک می‌کند. با ژل مو می‌توان یک مدل مو بدون چسبان مو را نگه ‌می‌دارد. پس از شستن موهای مجعد خود، می‌توانید ژل مو را بر روی موهای مرطوب به طور مستقیم اعمال کنید و ظاهر مرطوب برای مدت طولانی نگهداری می‌شود. می‌توان آن را در موهای خشک نیز استفاده کرد. با این حال، بهترین اثر در موهای مرطوب دیده می‌شود. از آنجایی که موها مرطوب به نظر می‌رسد، به کاهش فر در مو کمک می‌کند. استفاده بیش از حد از ژل مو می‌تواند مو را چسبناک کند. برخی از بهترین ژل های مو برای موهای مجعد:

ژل شوینده خنک کننده

ژل تمیز کننده

ژل از اسانس گیاهی کاملا جوش خورده

موس مو

موس مو حجم موها را همراه با درخشش اضافه می‌کند. اگر می‌خواهید فرهای خود را کمی پف کرده بدانید، می‌توانید از موس مو استفاده کنید. با این حال، اگر مو شما فر شده باشد، از موس استفاده نکنید. این محصول مو را برای مدت طولانی نگه می‌دارد، اما باید از مصرف بیش از اندازه آن اجتناب کرد، زیرا موهای شما را شکننده می‌کند.
برخی از بهترین موس‌های مو برای موهای مجعد:

اسانس گیاهی به عنوان موس مو

کرم‌های مو

کرم‌های مو روی پوست به کار می‌روند این کرم ها ممکن است برای طراحی مو استفاده شوند. زیرا آنها درست از ریشه کار می‌کنند. این محصول برای مردان موثرتر از زنان استفاده می‌شود. زنان با موهای کوتاه نیز می‌توانند کرم‌های مو را امتحان کنند. موهای خشک را مرطوب می‌کند، به خصوص هنگامی که مو در معرض خشک شدن و خشک کردن حرارتی قرار می‌گیرد. بهترین کرم‌های مو عبارتند از:
کرم ضدآفتاب
کرم پودر
گریس مو، پوماد
این در موهای شاداب و خشک عالی کار می‌کند. گریس مو هنگامی که استفاده می‌شود مو را می‌شکافد و موهای شما را به شکل صاف می‌کند. ناکارآمدی این محصول این است که بیش از یک حمام طول می‌کشد تا این محصول را از موهای شما حذف کند. با این وجود، می‌توانید از روغن زیتون همراه با آب گرم استفاده کنید تا محصول باقی مانده از محصول را که روی موهایتان بشوید تا ظاهر شاداب‌تر داشته باشید.

واکس مو

این محصول برای طراحی مو استفاده می‌شود.که به صورت مرطوب مانند ژل مو، بدون خشکی و سختی ژل ظاهر می‌شود. مو برای مدت طولانی نرم و صاف باقی می‌ماند. این یک نگاه طولانی مدت را به شما می دهد و گزینه‌ای برای تغییر مدل موهایتان را به شما پیشنهاد می‌کند. برخی از بهترین پمادها برای موهای فرفری:

شکل موم

موم ژل
بامبل و بامبو ساموتچ
تهویه مطبوع عمیق
تهویه عمیق موجب صرفه جویی در موهای مجعد از شکننده شدن و جلوگیری از خشک شدن و بی نظمی در زمستان می‌شود. این تهویه کننده‌های عمیق عموما در بافت ضخیم‌تر و مرطوب بسیار بیشتر از تهویه‌های نرمال است که روزانه استفاده می‌شود. بهترین تهویه کننده‌های عمیق عبارتند: ویتامین E مرطوب کننده

مقاوم سازی کرستاست

بین گریس مو، پوماد، موم و محصولات خمیری، تفاوت زیادی وجود دارد. چندین بار این اصطلاحات استفاده شده است.
این رو، قبل از خرید هر یک از این محصولات، شما نیاز به پیدا کردن تفاوت دقیق، به طوری که شما می‌توانید محصول مو مناسب خود را انتخاب کنید. تمام محصولات ذکر شده با شیوه‌های گوناگون و با اندازه‌های گوناگون برا ی موها وجود دارند.
 


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.