برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها چکار باید کرد؟

درب ورودی و خروجی هر ساختمانی باید مقاومت بالایی داشته باشد تا امنیت مکان را تامین کند. علاوه بر تامین امنیت، درب نمای ساختمان را تحت الشعاع قرار می دهد، مخصوصا درب لابی. اگر به ساختمان های لوکس دقت کرده باشید درب لابی ضد سرقت آن ها دارای طراحی زیبایی است که توجه عموم را به خود جلب می کند. پس به هنگام ساخت و ساز نباید وجود درب را نادیده گرفت.
سه‌شنبه، 21 خرداد 1398
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
برای افزایش ایمنی ساختمان‌ها چکار باید کرد؟
بهترین درب ضد سرقت یا درب ضد سرقت لابی چیست؟ چگونه می توان درب اصل با قیمت مناسب تهیه کرد؟ در ادامه با چرایی استفاده از درب ضدسرقت و انواع آن آشنا خواهید شد.


استفاده از درب ضد سرقت

بدون شک درب ضد سرقت بهترین گزینه برای ایمن کردن ساختمان هاست. این نوع درب از نظر قفل و ساختار به طور کلی با درب های معمولی متفاوت است به همین دلیل گران تر هستند.

قفل و یراق آلات آن ها از نوع گاوصندوقی و از دو قفل مجزا تشکیل شده اند. به صورتی که بعد از قفل شدن به راحتی باز نمی شود. از این رو سارقین به راحتی نمی توانند داخل شوند. چهارچوب درب های ضد سرقت از جنس آهن یا فولاد است که به ضخامت 1.5 میلی متر است همچنین لایه میانی آن ها از جنس سنگ پشم نسوز که درب را عایق حرارتی می کند. همچنین وجود عایق صوتی سبب شده تا هیچ گونه صدایی داخل  و خارج از منزل نشود.


‌انواع درب ضد سرقت

در بازار ایران انواع درب ضد سرقت بر اساس کشور سازنده دسته بندی می شوند و به سه نوع ایرانی، چینی و ترک تقسیم شده اند. ساختار اصلی تمامی آن ها یکسان است و تنها در نوع چوب و جنس بکار رفته در آنها متفاوت است. درب ضد سرقت ترک از بهترین نمونه هایی است که طرفداران زیادی هم دارند و با توجه به کیفیت و مرغوبیت اجزای بکار رفته آنها از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.


تفاوت درب های ضد سرقت چیست؟

همانطور که گفتیم سه نوع درب ضد سرقت داریم. که نوع ترک از همه گران تر بوده و نوع چینی ارزان تر و درب ضد سرقت ایرانی قیمت متوسطی نیز دارند. اولین تفاوتی که به چشم می خورد چهارچوب آن هاست. در نوع چینی چهارچوب درب از نوع تخت و ابزار نخورده است. ولی در درب های ضد سرقت ترک کاملا برعکس بوده و چهارچوب ابزار خورده است.

لولای درب های ضد سرق چینی پنهان بوده و از هیچ سمت درب قابل رویت نیستند ولی در مقابل لولای درب ضد سرقت ترک از سمت داخل قابل رویت هستند. علاووه بر این روی درب های چینی به صورت فلزی با رنگ کوره ای بوده ولی درب های ترک از جنس چوب و ام دی اف هستند. آخرین تفاوتی که بین این دو درب به چشم می خورد وزن آنهاست. درب های چینی وزن بسیار سبکی دارند به طوری که دو درب ترک هم وزن یک درب چینی است.


درب ضد سرقت ترک اصل

شرکت های زیادی هستند که درب ضد سرقت ایرانی را بجای درب ضد سرقت ترک به مردم می فروشند. بدون هیچ گونه ضمانتی و بدون هیچ گونه رعایت استانداردی. اما طی بررسی های انجام شده شرکت آتاک درب به عنوان بهترین و لوکس ترین وارد کننده درب ضد سرقت ترک اصل در ایران است که تمامی محصولات تولیدی خود را با رعایت استاندارد های جهانی و ضمانت نامه به بازار عرضه می کندو همچنین ارائه کننده بهترین درب لابی در کشور می باشد .

آتاک درب ایران دارای تنوع طرح و رنگ های درب ضد سرقت هستند که دست مشتریان را برای انتخاب باز گذاشته اند. این شرکت بیش از یک دهه است که رضایت کامل مشتریان را جلب کرده و به عنوان بهترین شرکت تولیدی درب های ضد سرقت شناخته شده اند.

در صورت تمایل می توانید به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید و نمونه درب های ضد سرقت و خدمات آنان را به صورت آنلاین مشاهده کنید. برای سفارش و پاسخ به سوالات خود نیز با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.


مقالات مرتبط
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.