لبخندت دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کند

این مقاله به شما می گوید که در هر موقعیتی که هستید لبخند بزنید و موج شادی بسازید.
سه‌شنبه، 9 مهر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
لبخندت دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل می کند
صورت ما قدرت عجیبی در انتقال احساسات ما دارد. ما می‌توانیم از این قابلیت بزرگ برای خوب بودن استفاده کنیم. لبخند با ارزش‌ترین هدیه‌ای است که برای برقراری هرنوع رابطه اجتماعی‌ داریم. این هدیه مسری است و بین همه پخش می شود! این حرکت ساده با تمام کوچکی‌اش می‌تواند تاثیر بزرگی بر دیگران داشته باشد.

شاید تا امروز در ساعاتی که در اتاق انتظار پزشک، در ایستگاه اتوبوس، در محل کار یا خیابان بوده‌ایم نگاه‌مان به نگاه کسی گره خورده و سریع رو برگردانده‌ایم. چرا برای بقیه روزهای عمرمان برنامه دیگری نچینیم و در این مواقع به سرعت لبخندی تحویل طرف مقابل ندهیم.

شاید خودتان متوجه نباشید، اما لبخندتان می‌تواند موجی از شادی بسازد. کسی که شما به او لبخند زدید به فرد دیگری لبخند خواهد زد، بدون اینکه حتی به دلیلش فکر کند.

چه بدانید و چه ندانید، اکثر روزها انقدر خودمان را در انبوه مسائل‌مان غرق می‌کنیم که حتی یادمان می‌رودحرکتی به سادگی یک لبخند انجام دهیم و به جای شادی نگرانی‌هایمان را به دیگران انتقال می‌دهیم.

در هر موقعیتی لبخند بزنید و فضا را برای خود و اطرافیان‌تان تلطیف کنید. این هدیه رایگان اما باارزش را از جهان دریغ نکنید.


منبع: سایت رنگی رنگی


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.