چگونه از هک شدن اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر مخاطب است که روزانه کاربران بسیاری از سرتاسر جهان از این شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها و فیلم ها با دیگر کاربران استفاده می کنند.امنیت این شبکه اجتماعی بالاست اما اگر اقدامات لازم برای بالا بردن امنیت حساب کاربری خود را انجام ندهید، ممکن است حساب کاربری اینستاگرام شما هک شود.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونه از هک شدن اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

نظارت بر پیام های اینستاگرام

در صورتی که در نظر دارید تا برای مراقبت از فرزندان خود یا افراد زیر ۱۸ سال به نظارت بر فعالیت ها در شبکه های اجتماعی به ویژه تلگرام و اینستاگرام بپردازید، می توانید از برنامه SFP استفاده کنید. در نگارش تازه این برنامه امکان نظارت بر پیام ها و فعالیت های دایرکت اینستاگرام و همچنین پیام های معمول فراهم شده است.

نظارت بر فعالیت های صورت گرفته در بخش Direct اینستاگرام

نظارت بر کامنت ها و لایک ها

دریافت فهرست مخاطبین اکانت اینستاگرام
 

برنامه هک اینستاگرام اینستاشیپ

برنامه اینستاشیپ یا Instasheep بطور گسترده در سطح اینترنت تحت عنوان برنامه هک اینستاگرام شناخته می شود. جالب است که این برنامه برای دانلود موجود نمی باشد یا به سختی می توانید لینک دانلود برنامه اینستاشیپ را پیدا کنید.

از دانلود برنامه Instasheep جالب تر بحث آموزش استفاده از این برنامه است که عجیب تر به نظر می رسد. وبسایت های مختلف در آموزش استفاده از برنامه اینستاشیپ ذکر می کنند که پس از روت کردن گوشی و نصب برنامه busybox می بایست برنامه Instasheep را اجرا کنید و با دادن نام کاربری اکانت اینستاگرام هدف برنامه بصورت خودکار اکانت اینستاگرام هدف را هک می کند.

کاملا مشخص است که چنین برنامه ای وجود ندارد که تنها با نصب آن بر روی گوشی خود و دادن نام کاربری یا یوزرنیم اکانت اینستاگرام دیگران بتوانید به اکانت اینستاگرام شخص موردنظر نفوذ کنید.

چرا که حتی با فرض اینکه چنین روش وجود داشته باشد قطعا گسترش دهندگان اینستاگرام به سرعت به دنبال روشی برای جلوگیری از آن خواهند بود.
 

آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر

روش دیگری که در سطح اینترنت درباره آن بحث می شود آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر است. شاید بهتر باشد ابتدا توضیح دهیم که کیلاگر چیست و چه کمکی در هک کردن اینستاگرام می کند؟

کیلاگر معمولا به برنامه هایی نرم افزاری گفته می شود که هدف استفاده از این برنامه دریافت و ثبت هر کاراکتری است که توسط ابزار ورودی مانند کیبورد توسط کاربر وارد می شود. از کیلاگر به عنوان ابزار جاسوسی و هک هم به همین دلیل یاد می شود که یک هکر می تواند با نصب برنامه کیلاگر در سیستم شخص دیگر از تمامی واژه های تایپ شده توسط آن شخص مطلع شود.

اما در آموزش هک اینستاگرام با کیلاگر از روش که برای هک کردن هر چیز دیگری بکار می رود یاد می شود. به این صورت که شما می بایست در سیستم شخص هدف برنامه کیلاگر را نصب کنید و سپس در صورتی که شخص هدف یوزرنیم و پسورد اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید شما از آن آگاه خواهید و می توانید به اکانت اینستاگرام دیگران دسترسی داشته باشید.
 

آموزش هک اینستاگرام و جلوگیری از هک شدن

بنابراین تا به اینجا متوجه می شویم که هک کردن اینستاگرام دیگران یا بطور کلی هک کردن به این سادگی نیست و قطعا با نصب یک برنامه بر روی دستگاه خودتان تحت عنوان برنامه هک اینستاگرام نمی توانید اکانت دیگران را هک کنید. تبلیغات گسترده در این باره کاملا نادرست است.

اما با توجه به اینکه رایج ترین روش هک انستاگرام با کیلاگر و یا بصورت هک مهندسی شده است. منظور از هک مهندسی این است با داشتن دسترسی مستقیم به دستگاه هدف بتوانید به اطلاعات ورود دسترسی پیدا کنید.

بنابراین به این ترتیب توصیه هایی درباره جلوگیری از هک شدن اکانت اینستاگرام شما خواهیم گفت.

برای جلوگیری از هک شدن اینستاگرام مطمئن شوید که اشخاص ناشناس و غریبه به دستگاهی که در آن از برنامه اینستاگرام استفاده می کنید دسترسی نداشته باشند. به این ترتیب از رایج ترین روش هک جلوگیری خواهید کرد.

در مرحله بعد از نصب هرگونه برنامه متفرقه و ناشناس و مشکوک در دستگاه خود جلوگیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه برنامه ای که از آن شناختی ندارید، آن را فورا از دستگاه خود حذف کنید.

نصب برنامه آنتی ویروس برای شناسایی برنامه های مخرب و جلوگیری از نصب برنامه های هک بهترین روش است.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.