آیا امکان ارسال تصویر از وبسایت اینستاگرام وجود دارد؟

اینستاگرام اساسا به عنوان سرویسی طراحی شده است که با دستگاه‌های موبایل استفاده می‌شود، اما دلایل مختلفی می‌توانند وجود داشته باشند که عکس‌ها را از کامپیوتر یا لپ تاپ در اینستاگرام پست کنید.
پنجشنبه، 14 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آیا امکان ارسال تصویر از وبسایت اینستاگرام وجود دارد؟

ارسال تصویر از وبسایت اینستاگرام

البته این قابلیت جدید تنها زمانی قابل استفاده است که با مرورگر وب گوشی یا تبلت خود (مانند آیفون یا آیپد) وارد وبسایت اینستاگرام شوید و با مرورگر دسکتاپ کامپیوتر امکان پذیر نیست.

این کاری که توسط کمپانی فیسبوک برای سرویس اینستاگرام انجام شده است می تواند باعث افزایش محبوبیت آن شود چرا که در بسیاری از مواقع دانلود و نصب برنامه اینستاگرام برای کاربران هزینه بر و دردسر ساز خواهد بود.

بدون نیاز به دانلود نرم افزار اینستاگرام دیگر نیازی نیست تا کاربران منتظر دقایق انتظار ، هزینه های اینترنت یا نیازمند حافظه ذخیره سازی برای نصب برنامه باشند.

اینستاگرام می گوید از این به بعد وبسایت Instagram.com برای ارائه تجربه ای بهتر به کاربر برای کار با سیستم اینستاگرام آماده است.

البته این می تواند برای کاربرانی که آیپد دارند خبر خوبی باشد چرا که هنوز برای تبلت های آیپد اینستاگرام برنامه ای مخصوص ارائه نکرده است.

اینستاگرام مدتی است که به دنبال راه هایی برای افزایش محبوبیت و قابلیت های خود است. از جمله مهمترین قابلیتی که اینستاگرام به خود دید قابلیت ترجمه متن ها به زبان های مختلف بود ه به این ترتیب میزان ارتباط بین کاربران با زبان های مختلف بیشتر و بیشتر می شد.

جدای از این قابلیت، قابلیت Story و Live اینستاگرام نیز قابلیت هایی بودند بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفتند که با استفاده از قابلیت های می توانید ویدیو هایی کوتاه یا حتی ترکیبی از ویدیو و تصویر را با اعمال افکت های جذاب در پروفایل اینستاگرام خود قرار بدید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.