از اپلیکیشن ویسپر چه میدانید؟

ویسپر عنوان یک رسانه اجتماعی آنلاین با بیش از 30 میلیون کاربر برای سیستم عامل اندروید است که در آن افراد اندیشه های خود را با یکدیگر تبادل می کنند , از یکدیگر مشاوره می گیرند و در نهایت یک ارتباط سالم را با یک دیگر تجربه می کنند. اگر می خواهید با افراد جدید آشنا شوید , ویسپر یک مکان مناسب برای یافتن دوستان جدید است.
جمعه، 15 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
از اپلیکیشن ویسپر چه میدانید؟

نرم‌افزار Whisper شبکه اجتماعی موبایل Version 7.5

Whisper دقیقاً چیزی است که شاید خیلی از کاربران در سرتاسر دنیا به آن احتیاج داشتند. شاید اگر مشابه نرم‌افزارهای پیام‌رسان Whisper قبلاً هم وجود داشت در حال حاضر شاهد ناهنجاری‌ها و بدرفتاری‌های رایج در اپلیکیشن ها و شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان نبودیم.

ویسپر نرم‌افزاری است که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید به‌صورت کاملاً ناشناس گفته‌ها و افکار خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید آن‌هم بدون این‌که شناخته شوید و یا نزدیکان و آشنایان شما از طرز تفکر شما تعجب کنند. این نرم‌افزار به شکل نقابی عمل می‌کند که بر چهره‌تان می‌زنید و یا حتی به‌وسیله‌ی آن نقاب از چهره‌ی خود برمی‌دارید و خود واقعی‌تان را برای یک‌بار هم که شده بیان می‌کنید. جدیدترین نسخه نرم‌افزار ویسپر به‌تازگی با Version 7.5 منتشرشده است.

آیا حرف ناگفته‌ای دارید؟ آیا انتقاد و یا افکاری دارید که به دلیل وجود خفقان در دولت‌ها از بیان آن‌ها می‌ترسید؟ فکر می‌کنید اگر حرف‌های دلتان را بزنید دیگرکسانی که شما را می‌شناسند دوستتان نخواهند داشت؟ یا هر دلیل دیگری که برای زدن حرف‌هایتان دارید و نگران بازخورد و پیامدهای آن برای زندگی شخصی، کاری و اجتماعی‌تان هستید نرم‌افزار پیام‌رسان ویسپر(Whisper) می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

ویسپر دست به ابتکاری جالب زده است و برخلاف پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر که تنها به شما برقراری ارتباط محدود با اشخاصی که می‌شناسید را در فضای مجازی می‌دادند، به شما اجازه می‌دهد تا کاملاً ناشناس ارتباط برقرار کنید.
 

این نرم‌افزار چگونه Whisper نام‌گرفته است

اگر کمی از زبان انگلیسی سر دربیاورید به‌راحتی متوجه می‌شوید که ویسپر (Whisper) به معنای نجوا  و زمزمه‌ی درگوشی است. مثلاً در گوش کسی نجواکنید.

معمولاً حرف‌هایی را که نمی‌توانید به‌صورت بلند در جمع بزنید در گوش یکدیگر نجوا می‌کنید. می‌توانید با دانلود نرم‌افزار نجوا (به فارسی) به‌راحتی حتی به‌صورت آنلاین هم نجواکنید(البته توصیه می‌کنیم که نجواهای خوب انجام دهید و به هیچ‌کس بدی نکنید و بد او را نگویید).

برای استفاده از اپلیکیشن ویسپر، همان‌طور که از ماهیتش مشخص است نیاز به هیچ‌گونه شماره تلفن و یا ایمیل به جهت فعال‌سازی وجود ندارد و این یعنی آخرِ ناشناس بودن و ناشناس ماندن. اگر تابه‌حال در پیام‌رسان‌هایی چون تلگرام به دنبال ربات تلگرام پیام ناشناس بودید که حرف‌هایتان را به‌صورت ناشناس به دیگران بزنید، اکنون دیگر یک اپلیکیشن اختصاصی پیام‌رسان ناشناس به نام ویسپر وجود دارد که به‌وسیله‌ی آن می‌توانید کاملاً ناشناس نرم‌افزار را نصب و استفاده کنید و با استفاده از آن هر طور که مایل هستید اقدام به ارسال پیام کنید. احتمالاً احساس خوبی دارد.

با توجه به ماهیت نرم‌افزار Whisper پیش‌بینی می‌شود که از محبوبیت بالایی برخوردار شود. به همین دلیل ما نیز لینک دانلود نرم‌افزار ویسپر را در انتهای همین مطلب قرار داده‌ایم و امیدواریم مفید واقع شود.
 

ویژگی‌های اپلیکیشن Whisper

کاملاً رایگان و بدون هیچ هزینه‌ای

عدم نیاز به فعال‌سازی با ایمیل و یا شماره تلفن

چت با تمامی کاربرانی که این اپلیکیشن را نصب‌کرده‌اند(بدون محدودیت)

جستجوی اشخاصی که نزدیک به شما هستند

نمایش محبوب‌ترین نوشته‌های منتشرشده

قابلیت لایک کردن پست‌های دیگران

قابلیت ارسال پیام به دیگران به‌صورت مستقیم

مرور مطالب موردعلاقه

امکان ارسال کامنت به‌صورت ناشناس در پیام‌های دیگران


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.