چگونگی فعال کردن برنامه کنترل والدین بر روی iPhone و iPad

طبیعتا بسیاری از کودکان هستند که استفاده زیادی از تلفن‌های هوشمند دارند! کودکان معمولا برای استفاده‌هایی مانند سرگرمی و تماشای محتوا از این محصولات استفاده می‌کنند و برای همین، خوب است که والدین بر روی اقدامات کودکان نظارت داشته باشند.
يکشنبه، 17 آذر 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
چگونگی فعال کردن برنامه کنترل والدین بر روی iPhone و iPad

آموزش فعال کردن Parental Controls بر روی iPhone و iPad

می‌ توان عنوان کرد که عبارت کنترل والدین(Parental Controls) همیشه با عناوینی چون محدودیت شناخته می‌ شود. در این آموزش قصد داریم تا با شما به بررسی چگونگی محدود ساختن بخش‌ های مختلف، برنامه‌ ها و محتوای تلفن همراه آیفون و یا آی پد شما بپردازیم.

قبل از این‌ که هر کاری را در این رابطه انجام دهید نیاز است که Restrictions را از بخش Settings فعال کنید و این بدین معنی است که شما برای خود رمز عبوری می‌ سازید که در مقابل دیگران و به‌ خصوص کودکان و فرزندان باهوشتان از اطلاعات آیفون شما محافظت می‌ کند.

با انجام این کار می‌ توانید با خیال آسوده از تلفن همراه خود استفاده کنید و دیگر اخبار بدی راجع به خراب شدن تنظیمات و هر تغییری در گوشی تلفن همراه خود یا یک مسئله مهم مانند خرید های اینترنتی و پرداخت‌ های درون برنامه‌ ای توسط فرزندتان نخواهید شنید.
 
چه چیز هایی در Parental Control محدود می‌ شوند؟
محدودیت‌ هایی که در بخش تنظیمات قادر به انجام آن‌ ها هستید شامل گزینه‌ های زیادی خواهد بود. می‌توانید برنامه‌ها و محتوای مشخص، رتبه‌ بندی‌ ها، عملیات‌ های دستگاه(مانند پاک کردن برنامه‌ ها)، تنظیمات حریم شخصی، استفاده از داده‌ های موبایل و خیلی تنظیمات دیگر را محدود کنید.
 
چگونه بر روی آیفون و آی پد محدودیت ایجاد کنیم؟
برنامه‌ ی Settings  را بر روی iPhone یا iPad خود باز کنید.

بر روی General ضربه بزنید.

بر روی Restrictions ضربه بزنید.

بر روی Enable Restrictions ضربه بزنید.

یک Passcode برای خود وارد کنید. دقت داشته باشید که برای غیر فعال کردن محدودیت‌ ها نیاز دارید که این رمز عبور را مجدداً وارد کنید. همچنین دقت بفرمایید که این رمز عبور کاملاً با رمز عبور صفحه قفل شما متفاوت باشد و نیز حتماً دقت بفرمایید که آن را در مکانی امن یادداشت کنید. چرا که اگر این رمز را فراموش کنید نیاز دارید داده‌ های تلفن همراه خود را تماماً  فرمت کنید و مجدداً آن را راه‌ اندازی کنید.

اگر فرزند شما دارای گوشی با سیستم عامل اندروید می باشد می توانید از نرم افزار مدیریت و SFP  برای مشاهده فعالیت های فرزند خود در اینترنت استفاده بفرمایید. به وسیله ی نرم افزار SFP قادر خواهید بود تا تماس ها، پیامک ها، چت ها و حتی موقعیت مکانی و مسیر های رفت و آمد شده توسط فرزند خود را تحت نظر قرار دهید و در این دنیای شلوغ و گاها ناگوار همیشه در کنار فرزند خود بمانید.


منبع: سایت نظارت بر خانواده


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.
موارد بیشتر برای شما