همه چیز درباره برچسب یا استیکر دیواری

استیکر ها ، بر چسب هایی هستند که با کمترین هزینه می توان آن هاا را با رنگ مبلمان، پرده ، فرش یا حتی آنها را بر روی لوازم آشپزخانه از قبیل یخچال ، گاز و لباسشویی یا حتی با کوچکترین وسیله در خانه مانند رومیزی و یا یک مجسمه ست کرد. در ادامه اطلاعاتی در این رابطه گردآوری شده است.
يکشنبه، 8 دی 1398
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همه چیز درباره برچسب یا استیکر دیواری
شاید مدت زمانی است که از فضای داخلی محل کار و یا زندگی خود خسته شده‌اید. محیطی یکنواخت همواره بازدهی کاری را کاهش و آرامش درونی را تضعیف می‌کند. با کمی خلاقیت و تغییر دکوراسیون به راحتی می‌توانید این فضاهای کسل کننده را برای خودتان جذاب کنید. اما چگونه می‌توانید با کمترین هزینه و بدون به هم ریختگی محیط زندگی و کار خود را تغییر دهید؟ پیشنهادی که این روزها طراحان دکوراسیون داخلی به مشتریان خود پیشنهاد می‌دهند استفاده از برچسب دیواری است.


جنس برچسب دیواری یا وال استیکرها از چیست؟

وال استیکر یا برچسب های دیواری دکوراتیو یک برچسب بسیار زیبا و لطیف ساخته شده از نوعی مواد وینیل پی وی سی است، که طرح، عکـس و یا سایر تصاویر دیگر بر روی آن بوسیله دستگاه کاتر برش داده می‌شود و برای زیبایی و منحصر بفرد نمودن محیط اطراف در هر جایی که امکان داشته باشد ،بسته به سلیقه فرد نصب می‌گردد. این برچسب ها اصلا شبیه کاغذ دیواری و یا اجناس مشابه نیستند.


نصب برچسب دیواری به چه صورتی است؟

نصب این برچسب‌ها از زمانی حدود 10 دقیقه الی یک ساعت و برای بعضی طرح‌ها شاید 2 ساعت به طول بینجامد که پیشنهاد ما برای نصب آن ها ،نصب برچسب‌های دارای طرح‌های آسان و راحت توسط خودتان می‌باشد و برچسب های دارای طرح های پیچیده، نصب توسط گروه متخصص می‌باشد که کارتان تمیز و بی عیب در بیاید.


آیا برچسب های دیواری قابل شستشو هستند؟

این استیکر‌ها به راحتی قابل شست‌وشو هستند؛ تا جایی که شما می‌توانید حتی به دیوارها یا کف حمامتان نیز برچسب مورد علاقه‌تان را بچسبانید در واقع این برچسب‌ها به راحتی کاشی های دیواری یا زمینی چسبانده می‌شوند و کاملا ضد‌آب هستند. کندن برچسب دیواری بستگی به زیرسازی محلی که برچسب چسبیده شده است دارد. مسلما اگر از روی دیوار کنده شود با زمانیکه از روی شیشه کنده بشود متفاوت است .در صورتی که از روی دیوار بخواهید بکنید باید بسیار آرام با یک سشوار آن را حرارت بدهید و آرام از روی دیوار جدا کنید .چه کاغذدیواری و چه استیکر باید با بخارشو از سطح دیوار کنده شود، البته در بعضی از دیوارها که رنگ روغن مرغوب دارند با سشوار هم کنده می شوند ولی بهترین روش برای این‌که دیوار صدمه نبیند، استفاده از بخارشو است اما باید بگوییم هرچه‌قدر سطحی که استیکر چسبانده شده صیقلی‌تر و روغنی‌تر باشد، استیکر راحت‌تر کنده می‌شود ولی هرچه‌قدر کاغذی و ناهموارتر باشد هنگام کندن استیکر مشکل بیشتر خواهد بود.


انتخاب رنگ در برچسب دیواری

رنگ های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید به انتخاب خود هر کدام از آنها را برای دکوراسیون داخلی و چیدمان خانه  انتخاب نمائید. انتخاب رنگ بسته به رنگ دیوار ، محل نصب و ... می‌باشد. انتخاب رنگی متناسب با دیوار پس زمینه برای برچسب دیواری بسیار مهم است، مثلا اگر به‌دنبال طرح‌های خیلی ملایم هستید، می‌توانید رنگ استیکر را یک درجه روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ دیوار پس زمینه‌تان انتخاب کنید،در این‌صورت طرحی ملایم زینت بخش اتاق می‌شود بدون این‌که زود از آن خسته شوید.حتی اگرتابلویی برای مدتیی روی دیوار باشد، جای آن باقی می‌ماند.این استیکرها با چسب به دیوار می‌چسبند و حلال چسب، الکل است، بنابراین بعد از جدا کردن استیکر اگر کمی رد چسب یا لکه‌ای روی دیوار باقی بماند می‌توانید با کمی الکل آن را از روی دیوار پاک کنید.شستشوی این برچسب های دکوراتیو بسیار راحت می‌باشد. زیرا این برچسب ها ضد آب می‌باشند و شما براحتی می توانید با آب و صابون آنها را تمیز کنید.


نکاتی درباره برچسب دیواری

 استیکرها روی هر سطح صافی قابل نصب می‌باشد. بهترین جای نصب دیوار رنگ روغن، رنگ پلاستیک، کاغذ دیواری مسطح می‌باشد. برچسبها روی گچ و بلکا و مولتی کار (اگر صاف نباشد) نمی‌چسبد.

اندازه استیکر خود را نسبت به جایی که می خواهید آنرا نصب فرمایید مشخص کنید در استیکرهای عمودی ارتفاع کار و در افقی طول محاسبه می‌شود.

 توجه داشته باشید رنگ برچسب ها زنده تر و شفافتر از تصاویر آن ها است.


با برچسب های دیواری بیشتر آشنا شوید

وال استیکرها برای این طراحی شده اند تا مشتریان بدون استفاده از رنگ آمیزی و یا استفاده از کاغذ دیواری که دارای طرح های یکنواخت و تکراری می‌باشند از طرح های زیبا بسته به سلیقه خودشان در هرجایی که بخواهند بدور از هرگونه کثیف کاری و به هم ریختگی محیط بتوانند طرح مورد نظر خود را نصب کنند.
 
امروزه در کشورهای توسعه یافته از طرح های وال استیکر ها و برچسب دیواری به عنوان یک کالای تبلیغاتی برای معرفی یک برند، نام شرکت، کالا و فروش  و یا خدمات نیز به خوبی استفاده می‌شود. استیکرها فقط برای اتاق پذیرایی یا نشیمن نیستند؛ شما می‌توانید با انتخاب طرحی ملایم، ‌اتاق خواب‌تان را نیز کاملا متفاوت از قبل کنید فقط کافی است با توجه به رنگ یکی از اجزای اتاق مثلا روتختی، استیکر خود را انتخاب کنید. شما خودتان می‌توانید با توجه به رنگ دیوار یا دکوراسیون منزلتان رنگ برچسب یا استیکر را انتخاب کرده و البته غیراز رنگ می‌توانید با توجه به متراژ دیوار اندازه طرح را نیز انتخاب کنید.
 
در تمامی کشورهای جهان اینگونه مرسوم است که افراد برای تبلیغ کالای خود برچسب های متنوع و زیبایی را بر روی محیط هایی که توسط دیگران قابل مشاهده باشد می‌چسبانند، که محیط کاری خود را منحصر به فرد کرده و به زیبایی آن می‌افزاید. اگر استیکرها و برچسب‌های بزرگ را چندان نمی‌پسندید می‌توانید استیکرهای کوچک را امتحان کنید، مثلا استیکرهایی برای اطراف کلیدهای برق که در انواع مختلفی از گل و بته گرفته تا حیوانات مختلف وجود دارند.


منبع: سایت ستاره


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.