چگونه ارزش ملک خود را بالا ببریم؟

به هنگام خرید و فروش خانه، با قیمت های متفاوتی مواجه می شویم. علت این اختلاف قیمت ها ارتباط مستقیمی با منطقه و سال ساخت ساختمان دارد. علاوه بر این، عوامل دیگری از جمله جزئیات و متریال به کار برده شده در خانه نیز بر ارزش ملک تاثیر گذار هستند.
شنبه، 10 آبان 1399
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ساره سمیع زاده
موارد بیشتر برای شما
چگونه ارزش ملک خود را بالا ببریم؟
آشپزخانه نقطه کانونی خانه می باشد. متریال مورد استفاده در ساختار کابینت آشپزخانه از تنوع بالایی برخوردار هستند. انواع کابینت ام دی اف ، روکشی ، هایگلاس ، تمام چوب و غیره رایج می باشند. از آنجایی که این متریال قیمت های متفاوتی دارند، در قیمت نهایی خانه نیز تاثیر می گذارند. به عنوان مثال کابینت ام دی اف روکش چوب، قیمت بالاتری در مقایسه با کابینت هایگلاس دارد.

درب ضد سرقت از دیگر مواردی است که بر ارزش ملک شما می افزاید. برای مشاهده انواع درب ضد سرقت روی عکس زیر کلیک نمایید.
 
چگونه ارزش ملک خود را بالا ببریم
 
درب های ضد سرقت امنیت و آسایش را به خانه های شما می آورند. درب ضد سرقت لوکس عموماً ساختاری مستحکم همراه با قفل های مولتی پوینت دارد. در بازار انواع مختلفی از جمله درب های ترک، ایرانی و چینی وجود دارند که از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت هستند.

شرکت روماک تولیدکننده انوع درب و کابینت های لوکس می باشد. محصولات چوبی Romak از تنوع بالایی در طراحی برخوار هستند.  برای مشاهده انواع درب های ضد سرقت لوکس ، کابینت و سایر تولیدات این شرکت  به لینک زیر مراجعه کنید.

www.romakcompany.com

کمد دیواری از جمله مواردی است که جزو اولویت های خریداران خانه می باشد. قیمت کمد دیواری به عواملی از جمله جنس چوب به کار رفته در آن ، متراژ ، قفسه بندی ها ، روکش و یا رنگ آن بستگی دارد. برای کاهش هزینه ساخت کمد، بدنه عموماً از جنس ام دی اف در نظر گرفته می شود. برای درب کمد دیواری های لوکس روکش چوب انتخاب مناسبی می باشد. در حالیکه در سبک های مدرن و نئوکلاسیک درب کمد با انواع رنگ های پوششی انتخاب می شود.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.