برای موهای نازک بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

در این مقاله نگاهی داریم به بدترین و بهترین دستگاه های لیزر برای نازک شدن موها و توضیح می دهیم که هر دستگاه برای چه نوع موهایی مناسب است.
دوشنبه، 11 دی 1402
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
برای موهای نازک بهترین دستگاه لیزر کدام است؟
لیزر موهای زائد از زمانی که اولین دستگاه های رفع موهای زائد تاییدیه FDA را در اواسط دهه 1990 دریافت کردند، مسیر طولانی را پیموده است. لیزرهای نسل قدیم کند، بسیار دردناک و فقط روی افرادی با موهای بسیار تیره و پوست روشن موثر بودند. اما امروزه لیزر بر روی تمام رنگ های پوست و اکثر رنگ های مو موثر است. برخی از لیزرها حتی برای پوست های تیره بی خطر هستند. در این مقاله نگاهی داریم به بدترین و بهترین دستگاه های لیزر برای نازک شدن موها و توضیح می دهیم که هر دستگاه برای چه نوع موهایی مناسب است. از شما دعوت می کنیم تا به خواندن مقاله ما تا پایان این مقاله مفید ادامه دهید.
 

لیزر روبی؛ بهترین دستگاه لیزر برای نازک شدن مو

پرتوهای لیزر موهای زائد یاقوتی با طول موج 694 نانومتر به خوبی توسط ملانین موجود در مو جذب می شود و آن را به گزینه ای عالی برای موهای نازک و روشن تبدیل می کند. با این حال، از آنجایی که ملانین در پوست و ساقه مو وجود دارد، لیزر یاقوتی را نمی توان برای مشتریانی با پوست روشن یا برنزه استفاده کرد.
 
به دلیل این محدودیت، لیزرهای روبی برای لیزر موهای زائد در سال‌های اخیر محبوبیت کمتری داشته‌اند. با این حال، اگر لیزر موهای زائد انتخابی شما یک دستگاه روبی است، حتماً در هنگام خرید دستگاه لیزر دست دوم به تمامی موارد دقت کنید که بهترین خرید را داشته باشید
 

لیزر الکساندرایت؛ بهترین دستگاه لیزر برای موهای کرکی در نواحی وسیع بدن

لیزر الکساندرایت نیز نور قرمزی تولید می کند که توسط ملانین موجود در مو جذب می شود. این لیزر به دلیل اندازه بزرگ (تا 18 میلی متر) و سرعت تکرار بالا، سریع ترین لیزر پالسی رفع موهای زائد است و به همین دلیل برای هدف قرار دادن سریع مناطق وسیعی از بدن مناسب است. به عنوان مثال، لیزر کل کمر شما را می توان در کمتر از 30 دقیقه کامل کرد. الکساندرایت روی رنگ پوست های روشن تا زیتونی به خوبی کار می کند، اما روی پوست های تیره اینقدر تاثیرگذار نیست.
 

لیزر NDIG؛ بدترین دستگاه لیزر برای موهای نازک !

لیزر NDIG به این دلیل محبوب است که می توان از آن برای انواع پوست از جمله پوست های برنزه استفاده کرد. علاوه بر این، این لیزر را می توان در مناطق وسیعی از بدن در کمترین زمان ممکن استفاده کرد. سرعت این دستگاه به اندازه دستگاه های کاهش وزن غیر تهاجمی است، اما نقطه ضعف NDYAG این است که روی موهای نازک و روشن به خوبی کار نمی کند، بنابراین اگر موهای نازکی دارید، باید به دنبال گزینه های دیگری باشید.
 

لیزر دایود؛ بهترین دستگاه لیزر برای پوست و موی تیره

دیود یک لیزر پرقدرت است که نور مادون قرمز (نامرئی) با طول موج تقریباً 808-800 نانومتر ساطع می کند. این طول موج بلند به عمق پوست نفوذ می کند و لایه های بالایی را دور می زند. بنابراین، برای انواع پوست های تیره تر گزینه ایمن تر است اما برای موهای روشن و ظریف کمتر موثر است.
 
این دستگاه هر بار یک نقطه کوچک را هدف قرار می دهد؛ بنابراین، درمان لیزر دایود بیشتر از سایر دستگاه ها طول می کشد. بنابراین ممکن است کلینیک ها برای این نوع لیزر هزینه بیشتری دریافت کنند. جلسات طولانی تر نیز ممکن است باعث ناراحتی بیشتر مشتری شود و نیاز به بی حسی موضعی داشته باشد.
 
برای موهای نازک بهترین دستگاه لیزر کدام است؟

لیزر تیتانیوم؛ بهترین دستگاه لیزر برای موهای حجیم

با توجه به آنچه در دوره آنلاین لیزر اپراتور آموزش داده شده است، لیزر تیتانیوم یکی دیگر از دستگاه های مورد استفاده برای نازک شدن و حجیم شدن موها می باشد. در این دستگاه لیزر از سه طول موج مختلف نور الکساندریت، NDIG و دیود استفاده شده است. بنابراین، برای از بین بردن دائمی انواع مو، از موهای نازک تا ضخیم و تمام رنگ های پوست ایده آل است.
 
مشتریان در طول درمان با لیزر تیتانیوم کمترین درد را تجربه می کنند. با این حال، درجه درد و سوزش در افراد مختلف متفاوت است. لیزر تیتانیوم سوپرانو دارای دو حالت SHR و فناوری In Motion است. فناوری حرکت از نوع یخ سرد استفاده می کند که روند درمان را بسیار راحت و بدون درد می کند. برای لاغری و عضه سازی می توانید اقدام به خرید دستگاه لاغری دست دوم کنید و از طریق کاداطب می توانید اقدام به خرید نمایید.
 

لیزر IPL (نور پالسی شدید)؛ آخرین راه حل برای لیزر موهای زائد

دستگاه های نور پالسی شدید (IPL) در واقع لیزر موهای زائد نیستند زیرا نور نامنسجمی را در طول موج های مختلف منتشر می کنند. حذف موهای زائد با استفاده از دستگاه IPL ممکن است دردناک تر از لیزر الکساندرایت یا NDIG باشد. از آنجایی که IPL به جای هدف قرار دادن فولیکول های مو، چندین طول موج کوتاه نور را پراکنده می کند، عوارض جانبی آن ممکن است باعث ایجاد رنگدانه بیشتر در پوست شود. همچنین برای دستیابی به نتایج مطلوب با دستگاه IPL به جلسات بیشتری نیاز دارد. بنابراین توصیه می کنیم برای از بین بردن موهای زائد تا حد امکان از دستگاه های لیزر دیگری استفاده کنید.
 

لیزر تیتانیوم؛ بهترین دستگاه لیزر برای موهای ضخیم

با توجه به آنچه در دوره آنلاین اپراتور لیزر آموزش داده شده است، لیزر تیتانیوم یکی دیگر از دستگاه هایی است که برای نازک و پرپشت شدن موها استفاده می شود. دستگاه لیزر از سه طول موج مختلف الکساندریت، NDIG و نور دیود استفاده می کند. بنابراین، برای از بین بردن دائمی موهای زائد روی انواع مو، از موهای نازک تا ضخیم و تمام رنگ های پوست ایده آل است.
 
مشتریان در طول درمان با لیزر تیتانیوم کمترین درد را تجربه می کنند. با این حال، درجه درد و سوزش در افراد مختلف متفاوت است. لیزر تیتانیوم سوپرانو دارای دو حالت SHR و فناوری In Motion است. فن آوری ورزش از یخ سرد استفاده می کند که درمان را بسیار راحت و بدون درد می کند.
 

لیزر IPL (نور پالسی شدید)؛ راه حل نهایی برای لیزر موهای زائد

دستگاه های نور پالسی شدید (IPL) در واقع لیزر موهای زائد نیستند زیرا نور نامنسجمی را در طول موج های مختلف منتشر می کنند. حذف موهای زائد IPL می تواند دردناک تر از لیزر موهای زائد الکساندرایت یا NDIG باشد. از آنجایی که IPL به جای هدف قرار دادن فولیکول های مو، چندین طول موج کوتاه نور را پراکنده می کند، عوارض جانبی ممکن است باعث ایجاد رنگدانه بیشتر در پوست شود. همچنین برای دستیابی به نتایج مطلوب با دستگاه IPL به جلسات بیشتری نیاز دارد. بنابراین توصیه می کنیم از دستگاه های لیزر دیگر برای از بین بردن موهای زائد تا حد امکان استفاده کنید.


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.