معنی اسم رزیتا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال

نام رزیتا جزو اسامی بسیار زیبا، محبوب و پرطرفدار در بین مردم کشور عزیزمان ایرانیان به شمار می آید. نام رزیتا، عموماً برای دختران سرزمینمان مورد استفاده قرار میگیرد و شما می توانید این نام را به عنوان یک انتخاب درست و مناسب برای فرزند دختر خود در مد نظر قرار دهید. به علاوه، این امکان وجود دارد که شما نام رزیتا را با دیگر نام ها ترکیب کرده و از این ترکیبات بسیار زیبا و خاص بهره مند گردید. هم چنین استفاده از نام رزیتا، به دلیل ریشه فرانسوی که دارد، در کشورهای دیگر جهان نیز رایج می باشد و در طی سال های بسیار به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است. باید به شما بگویم که نام رزیتا تا به الان تقریبا 16,203 بار در داخل کشور ایران مورد استفاده قرار گرفته است و به همین خاطر جزو لیست نام های پرطرفدار به حساب می آید.
چهارشنبه، 23 خرداد 1403
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: ایوب شهبازی
موارد بیشتر برای شما
معنی اسم رزیتا و نام های هم آوا با آن + میزان فراوانی در ثبت احوال

اطلاعات اسم رزیتا

جنسیت دختر
نام به انگلیسی rozita
تلفظ نام به انگلیسی “ /rozitā/ "
تلفظ به فارسی رزیتا
افراد دارای این نام 16,203
ابجد 618
ریشه نام فرانسوی
 

ریشه اسم رزیتا

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ریشه نام رزیتا فرانسوی می باشد و این نام در فارسی و در لغت نامه های مرجع مثل فرهنگ لغت دهخدا، فرهنگ لغت معین، فرهنگ فارسی، فرهنگ اسم ها، فرهنگ لغت عمید  و ... به صورت " رزیتا " تلفظ میشود. در زبان انگلیسی هم تلفظ نام رزیتا به صورت“ /rozitā/ " رایج است و این امکان وجود دارد که در بعضی از کشورهایی که انگلیسی صحبت میکنند به شکل های دیگری نیز تلفظ گردد. صوت نام رزیتا بسیار زیبا و دلنشین می باشد و به همین خاطر در هر زبانی از جمله زبان انگلیسی، فرانسوی و حتی آلمانی به صورت کامل قابل هجی کردن می باشد.
 

توضیحات تکمیلی درباره نام رزیتا

 
معنی اسم رزیتا در فرهنگ اسم ها:
رزا، گل رز کوچک
 
معنی اسم رزیتا در فرهنگ فارسی:
رزا: گل سرخ، گل رز
 
معنی اسم رزیتا در ثبت احوال:
رز و رزا
 

حروف ابجد نام رزیتا

ابجد نام رزیتا شامل عدد " 618 " و ابجد وسیط آن شامل عدد" 30 " و ابجد صغیر آن شامل عدد" 15 " می گردد.


نام های هم آوا پسر با اسم «رزیتا»

رضا
رزاق
رایا
رسا
رزمیار
سپنتا
رزبان
آبستا
رزمان
یارتا
اوستا
آرتا
فرزین
برزین
 

نام های هم آوا دختر با اسم «رزیتا»

رزی
سیتا
ژانیتا
آناهیتا
پوشیتا
سپیتا
بنیتا
آنیتا
آزیتا
نیتا
بیتا
رکسانا
گیتا
مهرسانا
سارینا
آرمیتا
هانیتا
نازیتا
رزا
رز
 

خصوصیات کلی اسم رزیتا

رنگ نام رزیتا آبی می باشد. افراد دارای این نام بسیار شگفت انگیز برای ایجاد یک زندگی مشترک هستند. به خاطر دیدی که این اشخاص به زندگی، توانایی ها و استعداد های  خود دارند میتوانند به بهترین شکل ممکن سختی ها و مشکلات را پشت سر گذاشته و در راه رسیدن به موفقیت های بالاتر گام بردارند. همین امر و اعتقاد موجب شده است که این افراد دارای شخصیت کاملا بی تعارفی باشند. یکی دیگر از خصوصیات این اشخاص قدرت بالای آنها در تحلیل مسائل متعدد می باشد که سبب شده که دیگران به سمت آنها جذب شوند و از کمک های آنها برای قرار گرفتن در راه درست و صحیح بهره ببرند. آبی رنگ آسمان بی انتها می باشد که موجب بی انتها شدن سعی و تلاش و اعتقاد این افراد برای دسترسی به موفقیت ها و اهداف شده است.


منبع: راسخون


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.