كوكتل ميوه با ژله آلوئه ورا

هر بسته از ژله دراژه را به طور جداگانه در 150 ميلي ليتر آب جوش (دو سوم پيمانه) به طور كامل حل كرده ، سپس 150 ميلي ليتر آب سرد به آن اضافه و در قالب مستطيل بريزيد ؛ به طوري كه ضخامت آن از كف ظرف حدود يك سانتي متر باشد . آنگاه آن رادر يخچال قرار دهيد تا ببندد. سپس به قطعات مكعب شكل دو رنگ سبز و شفاف شيشه اي (حبه
دوشنبه، 9 خرداد 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
كوكتل ميوه با ژله آلوئه ورا

كوكتل ميوه با ژله آلوئه ورا
كوكتل ميوه با ژله آلوئه ورا


 






 

مواد لازم :
 

ژلة آلوئه ورا دراژه يك بسته
ژله ليمو نعنا يك بسته
ميوه هاي فصل 200 گرم
كمپوت آلوئه ورا 100 گرم
ماست خامه اي 100 گرم
خامه صبحانه 2 قاشق غذاخوري
آب 600 ميلي ليتر

طرز تهيه :
 

كوكتل ميوه با ژله آلوئه ورا

هر بسته از ژله دراژه را به طور جداگانه در 150 ميلي ليتر آب جوش (دو سوم پيمانه) به طور كامل حل كرده ، سپس 150 ميلي ليتر آب سرد به آن اضافه و در قالب مستطيل بريزيد ؛ به طوري كه ضخامت آن از كف ظرف حدود يك سانتي متر باشد . آنگاه آن رادر يخچال قرار دهيد تا ببندد. سپس به قطعات مكعب شكل دو رنگ سبز و شفاف شيشه اي (حبه قندي) برش بزنيد. ظرف مناسبي را انتخاب كرده ودر اولين لايه مخلوط ماست خامه اي شيرين و خامه صبحانه را بريزيد . روي آن مكعب هاي ژله آلوئه ورا و ليمونعنا اضافه كنيد. سپس از كمپوت آلوئه ورا و مخلوط ميوه جات فصل (خرد شده) ريخته و با چند مكعب ديگر ، ژله را تزيين نماييد.
نكته :
ـ در اين دستور مقدار آب به كار رفته كمي كمتر از دستور روي بسته بدي ژله دراژه مي باشد؛ چون مي بايد قطعات ژله شكل مكعبي خود را حفظ نمايند.
منبع:هنر آشپزي 72



 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.