ناشناس

لطفا یه رژیم غذایی برای بهبود سلامتی پدرم معرفی کنید.

سلام. پدر من 60 سال سن دارد با قد 180 و وزن 103 کیلوگرم و از مشکلات معده رنج میبره . ضمنا قبلا دچار خون ریزی شدید معده هم شده . شب ها خواب کافی نداره و پاهاش بشدت درد میکنه و همچنین احساس درد بر روی قلب هم داره. یکی از رگ های قلبش رو هم انژیو کرده. در ضمن به دلیل استفاده زیاد از امپول دگزامتازون دچار پوکی استخوان هم شده . لطفا یه رژیم غذایی برای بهبود سلامتیش معرفی کنید. با تشکر
سه‌شنبه، 20 آذر 1397
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

لطفا یه رژیم غذایی برای بهبود سلامتی پدرم معرفی کنید.

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 22 ساله )

سلام.
پدر من 60 سال سن دارد با قد 180 و وزن 103 کیلوگرم و از مشکلات معده رنج میبره . ضمنا قبلا دچار خون ریزی شدید معده هم شده . شب ها خواب کافی نداره و پاهاش بشدت درد میکنه و همچنین احساس درد بر روی قلب هم داره. یکی از رگ های قلبش رو هم انژیو کرده. در ضمن به دلیل استفاده زیاد از امپول دگزامتازون دچار پوکی استخوان هم شده . لطفا یه رژیم غذایی برای بهبود سلامتیش معرفی کنید.
با تشکر


مشاور: خانم کیخا

با سلام خدمت شما و از اینکه سایت راسخون را انتخاب کرده اید سپاسگزارم.
با توجه به شرایط جسمی ایَشان بهترین راه مراجعه به اطبای حاذق به صورت حضوری میباشد. برای تشخیص مشکل ایشان نیاز به بررسی حضوری از روی زبان و علائم دیگر میباشد. اما نکته ای که حائز اهمیت است ، این است که کم کردن وزن اولویت اول درمان است. زیرا اضافه وزن باعث رسوب اخلاط در عروق میشود و باعث هضم نا درست معده میشود لذا برای ایشان پیاده روی به همراه تعریق الزامیست. مشکل معده یا بر اثر خشکی و حرارت است و یا بر اثر سردی و رطوبت است که در خصوص ایشان تشخیص از روی زبان الزامیست و اینکه نوع تغذیه ایشان باید بررسی شود. گاهی مشکلات معده عصبی میباشد. گاهی مشکل معده از یبوست است. و در هر صورت بررسی کامل الزامیست و همچنین پرهیز از هر نوع عامل بیماری زا مانند خوارکیهای بسیار سرد و بسیار گرم و خشک پرهیز شود. به صورت کلی برای مشکل معده ایشان باید گفت که به هیچ عنوان همراه غذا سردی و آب میل نکنند و ادویه و ترشی و نمک را پرهیز کنند و قبل و بعد از غذا کمی بارهنگ را به همراه عرق کاسنی و عرق نعنا جوشانده و میل کنند. و هر شش ساعت مقداری اسفرزه را به همراه آب میل کنند. ماساژ کتف و ما بین کتف به ایشان کمک به بهبودی میکند و مجدد تاکید میکنم که بهبودی ایشان مستلزم به پایین آوردن وزن و تعادل وزن میباشد.
التماس دعا
 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.