میثم

با سلام وعرض خسته نباشید به مشاوران محترم موسسه فرهنگی هنری اطلاع رسانی نور راسخون. سوالی درمورد معافیت...

با سلام وعرض خسته نباشید به مشاوران محترم موسسه فرهنگی هنری اطلاع رسانی نور راسخون. سوالی درمورد معافیت خدمت وظیفه داشته ام. پدر من65 ساله و برادربزرگ من38 ساله میباشد.برادرم خدمت را گذرانده و در شهری دیگر مشغول به کار است و درحال حاضر هیچ ارتباطی باخانواده ندارد چه از نظرمالی چه ازنظرغیر مالی.باتوجه به این موردمی خواهم بدانم آیا هیچ راهکاری برای اثبات این معقوله که نظام وظیفه نیز آن را موردقبول بداند وجود دارد و ایا با اثبات آن می تواندمشمولیت معافیت را داشته باشم؟ پیشاپیش ازجواب کامل و مفید شما تشکر فراواندارم
چهارشنبه، 23 تير 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

میثم

با سلام وعرض خسته نباشید به مشاوران محترم موسسه فرهنگی هنری اطلاع رسانی نور راسخون. سوالی درمورد معافیت...

میثم ( تحصیلات : لیسانس ، 23 ساله )

با سلام وعرض خسته نباشید به مشاوران محترم موسسه فرهنگی هنری اطلاع رسانی نور راسخون.
سوالی درمورد معافیت خدمت وظیفه داشته ام.
پدر من65 ساله و برادربزرگ من38 ساله میباشد.برادرم خدمت را گذرانده و در شهری دیگر مشغول به کار است و درحال حاضر هیچ ارتباطی باخانواده ندارد چه از نظرمالی چه ازنظرغیر مالی.باتوجه به این موردمی خواهم بدانم آیا هیچ راهکاری برای اثبات این معقوله که نظام وظیفه نیز آن را موردقبول بداند وجود دارد و ایا با اثبات آن می تواندمشمولیت معافیت را داشته باشم؟
پیشاپیش ازجواب کامل و مفید شما تشکر فراواندارم


مشاور: روابط عمومي راسخون

با سلام و تشكر كاربر گرامي، به دليل متغير بودن برخي قوانين و داشتن شرايط ضوابط و بندهاي خاص،‌پيشنهاد مي كنيم مواردي كه مربوط به معافيت مي باشد را مستقيماً از طريق سايت نظام وظيفه به نشاني http://nezamvazifeh.com/ جويا شويد. همچنين در اين قسمت http://nezamvazifeh.com/category/omomi/ معافيت دو فرزند سه فرزند نيز توضيح داده شده است.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.