با سلام من تویه یاهو, ایمیل داشتم که یکبار به یکی که تویه جی میل ایمیل داشت میل زدم .بعد از طرف من پک...

با سلام من تویه یاهو, ایمیل داشتم که یکبار به یکی که تویه جی میل ایمیل داشت میل زدم .بعد از طرف من پک تبلیغاتی به دیگران فرستاده میشد.از اون موقع به بعد هر بار برام پیغامی از یکی با ادرس جی میل میومد که میگفتن برایه ما پک تبلیغاتی نفرستید . من هم مجبور شدم اون ایمیلم رو پاک کنم. سوالم 1- ایا میشود ایمیلم رو دوباره باز کنم وبرگردونم.چون ماله فیس بوک شنیدم میشود.(به دلایلی دوباره میخوام برگردونم) 2-چه راه حلی وجود داره که از طرف من پک تبلغاتی نفرستن. با تشکر
دوشنبه، 9 اسفند 1389
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

با سلام من تویه یاهو, ایمیل داشتم که یکبار به یکی که تویه جی میل ایمیل داشت میل زدم .بعد از طرف من پک...

( تحصیلات : لیسانس ، 28 ساله )

با سلام
من تویه یاهو, ایمیل داشتم که یکبار به یکی که تویه جی میل ایمیل داشت میل زدم .بعد از طرف من پک تبلیغاتی به دیگران فرستاده میشد.از اون موقع به بعد هر بار برام پیغامی از یکی با ادرس جی میل میومد که میگفتن برایه ما پک تبلیغاتی نفرستید .
من هم مجبور شدم اون ایمیلم رو پاک کنم.
سوالم 1- ایا میشود ایمیلم رو دوباره باز کنم وبرگردونم.چون ماله فیس بوک شنیدم میشود.(به دلایلی دوباره میخوام برگردونم)
2-چه راه حلی وجود داره که از طرف من پک تبلغاتی نفرستن.
با تشکر


مشاور: روابط عمومي راسخون

با سلام و تشکر این که کسی بخواهد از طریق ایمیل شما، ایمیل تبلیغاتی ارسال کند، امکان پذیر نیست و چنین چیزی وجود ندارد مگر این که یا پسورد شما را کسی داشته باشد و به وارد شده و برای دیگران ایمیل بفرستد و یا اینکه ویروسی از طریق کامپیوتر شما اقدام به ارسال هرزنامه می کند. پس مشکل به احتمال زیاد از رایانه ویروسی شما است! تا آنجایی که ما مطلع هستیم، متأسفانه راهی برای بازگردانی ایمیل قبلی با اطلاعات داخلی آن نیست. در صورتی که با نام قبلی شما کسی ایمیل ثبت نکرده باشد، می توانید ایمیل قبلی خود را از نو بسازید.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.