سلام خسته نباشيد من به شوهرم حداقل روزي يكي دوبار كلمات محبت آميز مثل عزيزم و قربونت برم ميگم ولي اون...

سلام خسته نباشيد من به شوهرم حداقل روزي يكي دوبار كلمات محبت آميز مثل عزيزم و قربونت برم ميگم ولي اون نميگه خب دوس دارم بهم بگه چيكار كنم؟
سه‌شنبه، 29 شهريور 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

سلام خسته نباشيد من به شوهرم حداقل روزي يكي دوبار كلمات محبت آميز مثل عزيزم و قربونت برم ميگم ولي اون...

( تحصیلات : لیسانس ، 21 ساله )

سلام خسته نباشيد من به شوهرم حداقل روزي يكي دوبار كلمات محبت آميز مثل عزيزم و قربونت برم ميگم ولي اون نميگه خب دوس دارم بهم بگه چيكار كنم؟


مشاور: hassan najafi

زیاد عجول نباشید این هماهنگی و تعادل به مرور زمان در شما ایجاد خواهد شد به شرط اینکه بیش از حد از همسرتان انتقاد نکنید، او را با دیگران مقایسه نکنید و غرور و شخصیت او را تخریب نکنید. به هم فرصت دهید تا بیشتر با هم هماهنگ شوید. در عین حال به رفتارهای محبت آمیز خود ادامه دهید ولی با به رخ کشیدن محبت هایتان، اجر و ارزش آنها را از بین نبرید. شوهر شما کم کم بهتر می شود به شرط اینکه شما هم او را درک کرده و شرایط تربیتی و خانوادگی اش را در نظر بگیرید. مطلقاً او را با کسی مقایسه نکنید و همیشه خود را قدردان زحماتش نشان دهید. آنچه را دوست دارید در مورد شما انجام دهد در قبال او انجام دهید تا آموزش عملی ببیند. حتی بعضی اوقات از او بخواهید که کاری که دوست دارید برای شما انجام دهد. از بیان خواسته هایتان دریغ نکنید چون اگر نگویید برآورده نمی شوند. اگر خودتان برای خود ارزش قایل شوید دیگران هم یاد می گیرند. توجه داشته باشید که انتظارات و توقعات خود را باید با لحنی خوب، مهربانانه و صریح بیان کنید و به هیچ وجه در انتقاد کردن شخصیت شوهرتان را نشانه نگیرید. شاید این مهارت را از کودکی نیاموخته پس به او فرصت دهید تا این مهارت را آموزش ببیند و بتواند مانند شما احساسات خدو را بیان کند . معمولا برای مردها در اول سخت است که مانند خانمها ابراز عاطفه کنند پس نگران نباشید و شما بیشتر از این کلمات استفاده کنید تا او هم بگوید . رفتار شما باعث میشودکه این مهارت در او نیز شکل بگیرد . با مطالعه کتب مربوطه سطح اطلاعات خود را بالا ببرید کتاب رازهایی که زنان درباره مردان باید بدانند و کتاب رازهایی که مردان درباره زنان باید بدانند از بار بارا دی آنجلیس برای هر دوی شما مفید است همچنین کتاب عشق هرگز کافی نیست از آرون بک و مردان مریخی و زنان ونوسی را نیز برای شناخت روحیات همسرتان مطالعه کنید. سعی کنید زبان عشق همسر خود را بشناسید شاید او با روشی یا زبانی محبت خود را ابراز می کند و فقط محبت کلامی ندارد اگر او شما وزندگیش را دوست دارد و تمام تلاش خود را برای راحتی شما انجام می دهد خیلی برای ابراز محبت کلامی به او اصرار نکنید چون اگر او این صفت را نداشته باشد نمی توانید با حرف زدن او را عوض کنید. موفق باشید .



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.