ناشناس

با سلاماستفاده یا قرار دادن مطالبی که ساخت خارج است...

با سلام استفاده یا قرار دادن مطالبی که ساخت خارج است و با در نظر گرفتن اینکه ما از جانب کشور های غربی تحریم هستیم در سایت خود مشکلی ندارد. همان گونه که شما در سایت خودتان مطالبی کرک شده وجود دارد. آیا این کار مشکلی ندارد. من صاحب یک وبسایت آموزشی هستم که بیشتر آموزش های من از سایت های خارجی بوده و تولید کنند گان آن جز شرکت های آمریکایی و انگلیسی محسوب میشود. ایا قرار دادن مطالب آن ها که در صورت عادی باید بابت آنها پول پرداخت کرد ولی چون تحریم هستیم امکان چنین کاری برای ما موجود نیست اگا استفاده از این مطالب به صورت کرکی مشکلی ندارد. مرجع تقلید : (آیت الله مکارم شیرازی)
يکشنبه، 20 مرداد 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلاماستفاده یا قرار دادن مطالبی که ساخت خارج است...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 24 ساله )

با سلام
استفاده یا قرار دادن مطالبی که ساخت خارج است و با در نظر گرفتن اینکه ما از جانب کشور های غربی تحریم هستیم در سایت خود مشکلی ندارد.
همان گونه که شما در سایت خودتان مطالبی کرک شده وجود دارد. آیا این کار مشکلی ندارد. من صاحب یک وبسایت آموزشی هستم که بیشتر آموزش های من از سایت های خارجی بوده و تولید کنند گان
آن جز شرکت های آمریکایی و انگلیسی محسوب میشود. ایا قرار دادن مطالب آن ها که در صورت عادی باید بابت آنها پول پرداخت کرد ولی چون تحریم هستیم امکان چنین کاری برای ما موجود نیست اگا استفاده از این مطالب به صورت کرکی مشکلی ندارد.
مرجع تقلید : (آیت الله مکارم شیرازی)


مشاور: حجة الاسلام منتظمی

جواب:کاربر محترم: از حسن اعتمادتان به مشاوره راسخون، تشکر می‌کنیم: این کار جز با رضایت تولید کنندگان اصلی آن جایز نیست، مگر در صورتی که از کفار حربی باشند. امریکا، انگلیس، فرانسه، اسرائیل و… جزو کشورهای محارب هستند. همچنین شرکت ها و یا سازمان هایی که به کفار در حال جنگ با مسلمانان مثل امریکا، اسرائیل و انگلیس یا به محاربین کمک می کنند و یا به عمل آنها راضی و خوشحال می شوند در حکم محارب هستند. با این حال، نرم افزارهایی که در دانلود ۹۳ قرار میگیرند، نظیر کرک اینترنت دانلود منیجر و … چون از محارب هستند، مانعی ندارند. (آیت الله مکارم شیرازی) ---------------------------------------------------------------------------------- بنا به نظر مقام معظم رهبری،در مورد ویندوز وچیز هائی که از کشور های خارجی وارد می شوند اگر قراردادی با آن کشورها نداریم، اشکالی برای استفاده ندارد و ویندوز هم از مواردی است که قراردادی با انها نداریم واستفاده انها مانعی ندارد. اما اگر این نرم افزارها مربوط به داخل کشور است واز مواردی است که صاحبانش حق رایت را اجازه ندادند، نسبت به صاحبانشان ضامن هستید وباید از انها رضایت بگیرید و یا مصالحه کنید،در صورتی که اجازه تکثیر داشته باشید،درآمدش هم مانعی ندارد. اجوبه الاستفتائات، رهبری، س1341و1342



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.