ناشناس

پیشگویی زندگی آینده توسط فردی که گویا با قران و کتاب...

پیشگویی زندگی آینده توسط فردی که گویا با قران و کتاب و .... هست درسته یا نه؟طوری که خبر از بدی از زندگی و ازدواج با فرد مشخصی را بدهد چقد بایداعتنا کرد؟(در صورتی که در شرف ازدواج با فرد مورد نظر باشد) (توضیحات که: شغل فرد نباشد و فقط چون از دستش برمیاد با اکراه از روی اشنایی انجام دهد و نه رمال باشد نه فالگیر)
پنجشنبه، 21 شهريور 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

پیشگویی زندگی آینده توسط فردی که گویا با قران و کتاب...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 22 ساله )

پیشگویی زندگی آینده توسط فردی که گویا با قران و کتاب و .... هست درسته یا نه؟طوری که خبر از بدی از زندگی و ازدواج با فرد مشخصی را بدهد چقد بایداعتنا کرد؟(در صورتی که در شرف ازدواج با فرد مورد نظر باشد)
(توضیحات که: شغل فرد نباشد و فقط چون از دستش برمیاد با اکراه از روی اشنایی انجام دهد و نه رمال باشد نه فالگیر)


مشاور: حجة الاسلام منتظمی

از حسن اعتمادتان به مشاوره راسخون، تشکر می‌کنیم زنان یا مردانى کنار خیابانها و پیاده‌روها نشسته براى مردم فال مى‌گیرند و به اشخاص مى‌گویند گذشتۀ شما چه بوده و آیندۀ شما چگونه خواهد بود آیا کار آنها مشروعیت دارد یا نه و آیا مراجعه به آنها و پول دادن به آنها جایز است یا نه؟ آیت الله صافی : عمل مذکور جائز نیست و پول دادن در مقابل آن تضییع مال و گرفتن پول هم اکل مال به باطل و حرام است. آیت الله مکارم: دعانویسى، و فالگیرى حرفه‌اى جایز نیست. آیت الله خامنه ای: اخبار به کذب جایز نیست. آیت الله بهجت: اگر مستلزم خلاف شرعى نباشد جایز است، ولى حرف آن‌ها اگر یقین نباشد، اعتبارى ندارد. پی نوشت ها: 1- جامع الاحکام آیت الله صافی س 983. 2- استفتاءات جدید آیت الله مکارم 1613. 3- استفتاءات آیت الله خامنه ای 1234. 4- استفاتاءات آیت الله بهجت س 6426.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.