ناشناس

با سلاممن توی یک مغازه کار میکنم. یکبار یک مشتری...

با سلام من توی یک مغازه کار میکنم. یکبار یک مشتری در حالی که دندان هایش خون می آمد وارد مغازه شد. (خودش نمیدانست) بعد که به او این جریان را گفتم خواست که اب دهنش را روی زمین بریزد ، ولی من نگزاشتم . هنگامی که مشغول به کاری شدم ایشان یواشکی کار خودش را کرد و رفت . چندی بعد که صاحب مغازه میخواست مغازه را تمیز کند ، به او این موضوع را گزارش دادم و گفتم که اینجا را طی نزن . ولی بعدا که آمدم دیدم که اون قسمت را هم با طی نخی شسته بود . حالا نمیدانم که من باید چکار کنم . امکان شستن مغازه هم وجود ندارد. آیا مغازه با همان طی کشیدن صاحب مغازه پاک شده یا خیر. لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید. مرجع تقلید : آیت الله مکارم شیرازی
پنجشنبه، 26 دی 1392
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلاممن توی یک مغازه کار میکنم. یکبار یک مشتری...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

با سلام
من توی یک مغازه کار میکنم. یکبار یک مشتری در حالی که دندان هایش خون می آمد وارد مغازه شد. (خودش نمیدانست) بعد که به او این جریان را گفتم خواست که اب دهنش را روی زمین بریزد ، ولی من نگزاشتم . هنگامی که مشغول به کاری شدم ایشان یواشکی کار خودش را کرد و رفت . چندی بعد که صاحب مغازه میخواست مغازه را تمیز کند ، به او این موضوع را گزارش دادم و گفتم که اینجا را طی نزن . ولی بعدا که آمدم دیدم که اون قسمت را هم با طی نخی شسته بود . حالا نمیدانم که من باید چکار کنم . امکان شستن مغازه هم وجود ندارد. آیا مغازه با همان طی کشیدن صاحب مغازه پاک شده یا خیر. لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید.
مرجع تقلید : آیت الله مکارم شیرازی


مشاور: حجة الاسلام منتظمی

کاریر محترم : از حسن اعتمادتان به مشاوره راسخون، تشکر می‌کنیم. اگر طی آلوده را همه ی کف مغازه کشیده باشد. تنها راه پاک شدن، شستن با آب است و غیر از این هیچ راهی ندارد .اگر به کف کاری ندارید صرف نجس بودن آن اشکال ندارد بخصوص اگر کف مغازه خشک باشد.



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.