ناشناس

با سلاممن دو ساله فارغ التحصیل شدم. بخاطر چهره ام...

با سلام من دو ساله فارغ التحصیل شدم. بخاطر چهره ام خیلی توی فامیل و دوست و آشنا توی چشم هستم. از طرفی کم رو و خجالتی ام اگه زیاد ازم تعریف شه از خجالت سرخ میشم. اصولا کمتر با افرا غیر از خانواده ام حرف میزنم. چون خیلی زود رنجم. در عین حال با دوستانم و خانواده ام فوق العاده صمیمی ام و تو موقعیت خودش بگو و بخند و شیطونم. حالا تمام این موارد رو بهش احساسات سرکش رو هم اضافه کنید. وقتی توی جمع یه کسی باشه که بمن توجه خاصی داشته باشه نفسم تو سینه م حبس میشه و دوست دارم اون جمع رو ترک کنم. و بسرعت هم عکس العمل نشون میدم. مثلا یطوری برخورد می کنم که اون فرد دیگه سمت من پیداش نشه. اون طوری هم که خودم فهمیدم دلیلم برای دور کردن اون فرد اینه که بشدت از مراحل بعدی که احیانا به آشنایی و خدای نکرده ازدواج برسه وحشت دارم. حالا حالا هم اهل ابراز احساسات نیستم چون احساس می کنم نمی تونم احساسم رو کنترل کنم. از شما مشاور گرامی خواهش می کنم روش های کنترل احساس رو بفرمایید با تشکر
چهارشنبه، 26 شهريور 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما

ناشناس

با سلاممن دو ساله فارغ التحصیل شدم. بخاطر چهره ام...

ناشناس ( تحصیلات : لیسانس ، 25 ساله )

با سلام
من دو ساله فارغ التحصیل شدم. بخاطر چهره ام خیلی توی فامیل و دوست و آشنا توی چشم هستم. از طرفی کم رو و خجالتی ام اگه زیاد ازم تعریف شه از خجالت سرخ میشم. اصولا کمتر با افرا غیر از خانواده ام حرف میزنم. چون خیلی زود رنجم. در عین حال با دوستانم و خانواده ام فوق العاده صمیمی ام و تو موقعیت خودش بگو و بخند و شیطونم. حالا تمام این موارد رو بهش احساسات سرکش رو هم اضافه کنید. وقتی توی جمع یه کسی باشه که بمن توجه خاصی داشته باشه نفسم تو سینه م حبس میشه و دوست دارم اون جمع رو ترک کنم. و بسرعت هم عکس العمل نشون میدم. مثلا یطوری برخورد می کنم که اون فرد دیگه سمت من پیداش نشه. اون طوری هم که خودم فهمیدم دلیلم برای دور کردن اون فرد اینه که بشدت از مراحل بعدی که احیانا به آشنایی و خدای نکرده ازدواج برسه وحشت دارم. حالا حالا هم اهل ابراز احساسات نیستم چون احساس می کنم نمی تونم احساسم رو کنترل کنم.
از شما مشاور گرامی خواهش می کنم روش های کنترل احساس رو بفرمایید
با تشکر


مشاور: خانم سعیده صفری

باسلام. خواهر عزیزم با توجه به توضیحاتی که دادید اینطور استنباط کردم که شما در مهارت های اجتماعی و هیجانی ضعفی ندارید و تنها مواقعی واکنشی نشان می دهید که احساس کنید فردی در حال ارزیابی شما برای ازدواج است یا حتی چنین قصدی دارد حال چه خانم و چه مستقیم یک نفر از جنس مذکر باشد. به همین خاطر توصیه می کنم به جای اینکه به فکر اصلاح و کنترل احساستان در چنین مواقعی باشید به صورت عمیق تر در خود جست و جو کنید و دلیل اینکه چرا از موضوع ازدواج تا این حد هراسانید را در خود پیدا کنید. و به فکر راه چاره آن باشید. زیرا اگر به این موضوع آگاه شوید مثل سخت افزار تعمیریافته ای است که می توان هر نرم افزاری را از جمله شیوه صحیح رفتار در موقعیت های صمیمی را روی آن نصب کرد اما روی سخت افزار خراب هر نرم افزاری یا نصب نمی شود و یا اینکه بعد از چند روز مجددا خراب می شود. به همین خاطر پیشنهاد من این است که موضوع اساسی تر را یا به صورت حضوری و یا از طریق مکاتبه با همین سایت پیگیری کنید.



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.