همایش ملی میقات الرضا(علیه السلام) با حضور وزیر کشور برگزار می شود

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری همایش ملی میقات الرضا(علیه السلام)در روزپنجشنبه دوم بهمن با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و وزیر کشور و با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به زائران حرم رضوی خبر داد.
چهارشنبه، 1 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
همایش ملی میقات الرضا(علیه السلام) با حضور وزیر کشور برگزار می شود

سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری همایش ملی میقات الرضا(علیه السلام)در روزپنجشنبه دوم بهمن با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و وزیر کشور و با هدف ارتقای سطح خدمات رسانی به زائران حرم رضوی خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه،"حسن ربیعی" مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه در حاشیه دیدار با دست اندرکاران این طرح گفت: طرح ملی میقات‌الرضا(ع) که در کشور در دست اجراست، بدون تردید راهی برای ارتقای سطح خدمات‌رسانی به زائران حرم رضوی محسوب می‌‌شود.
 
سخنگوی سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر فراهم آوردن امکانات مورد نیاز برای اجرای این طرح اظهار داشت: طرح ملی میقات‌الرضا(ع) در حالی در 6 استان منتهی به مشهد مقدس شامل سمنان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اجرایی می‌شود که هر کدام از این استان‌ها با مشکلات و دغدغه‌های در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به زائران امام هشتم (ع) مواجه هستند و اجرای این طرح می‌تواند تا حد زیادی از این کاستی‌ها بکاهد.
 
وی تصریح کرد: طرح میقات‌الرضا(ع) که بر اساس طرح ارائه شده آن به منظور ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی مناسب به زائران حرم مطهر رضوی عملیاتی شده، راهی برای توجه هر چه بیشتر به زائرانی است که از بنیه مالی ضعیف‌تری برخوردار هستند و باید حمایت شوند تا بتوانند از مواهب معنوی زیارت ثامن‌الحجج(ع) به خوبی بهره‌مند شوند.
 
مدیرکل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف افزود: استان‌های مجری این طرح گرچه از مدت‌ها پیش در راستای ارائه راهکارهایی به منظور خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به زائران تلاش‌هایی انجام داده‌اند؛ اما همه مردم و مسئولان به ویژه دولت‌مردان در برهه کنونی باید همراهی خوبی با سازمان اوقاف و امور خیریه داشته باشند تا این طرح به شکل مطلوبی به مرحله اجرا برسد.
 
سخنگوی سازمان اوقاف متذکر شد: بدون تردید پاسخگویی به نیازهای اجتماعی، فرهنگی، رفاهی و مذهبی زائران امام هشتم (ع) منحصر به یک یا چند استان نیست و همه مسئولان کشوری و استانی باید یاریگر مجریان طرح در نیل به هدف متعالی خدمت‌رسانی به عاشقان ضامن آهو باشند.
 
به گفته ربیعی ، همایش ملی میقات‌الرضا(ع) که در راستای تبیین راه‌های خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به زائران بارگاه رضوی، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده با حضور شماری از مسئولان کشوری و استانی در سمنان برگزار می‌شود و می تواند راهی برای رسیدن به نقطه مشترک و تفاهم برای کمک به اجرای ملی آن باشد.
 
سخنگوی سازمان اوقاف در پایان یادآور شد: این همایش به منظور آشنا کردن هر چه بیشتر مردم و مسئولان با طرح میقات‌الرضا(ع) و نیز تبیین راه‌های خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به زائران حرم امن رضوی در استان سمنان روز پنجشنبه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور و حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.