یک باب منزل مسکونی به صورت مشارکتی در اردبیل وقف مسجد شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت : شش دانگ یک باب منزل مسکونی در اردبیل بصورت مشارکتی وقف شد.
چهارشنبه، 8 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
یک باب منزل مسکونی به صورت مشارکتی در اردبیل وقف مسجد شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت : شش دانگ یک باب منزل مسکونی در اردبیل بصورت مشارکتی وقف شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل اظهار داشت: اعضای هیات امنای مسجد سیدالشهدا(ع) در محل اداره کل اوقاف حاضر و شش دانگ یک باب خانه به مساحت 192 مترمربع را بصورت مشارکتی وقف کردند.
 
وی با بیا اینکه هیئت امنای مسجد سید الشهدا (ع)، تولیت این وقف را به اداره اوقاف شهرستان اردبیل واگذار کردند، افزود: شش دانگ یک باب منزل مسکونی که مشرف به مسجد سید الشهدا (ع) است توسط عده ای از افراد خیر و واقف خیر اندیش بصورت مشارکتی، وقف این مسجد جهت ساخت و تجدید بنا و ادغام با زمین مسجد مورد نظر شد.
 
وی تصریح کرد: همچنین در وقف نامه قید شده است که چنانچه درآمدی از این رقبه حاصل شود، صرف هزینه های جاری و ضروری مسجد سید الشهدا(ع) محله کاظم آباد شود.
 
قیامی افزود: تولیت این وقف به اداره اوقاف شهرستان اردبیل واگذار شده و بنا بر محتویات وقف نامه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل موظف به حفظ اصل موقوفه و ممانعت به خرید و فروش وتبدیل آست .
 
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان اردبیل با بیان اینکه باید محسنات وقف و تبلیغ و ترویج آن در مساجد واماکن متبرکه مد نظر قرار گیرد گفت: وقف مشارکتی در واقع به همه افراد این امکان را می دهد با همکاری و تعاون همدیگر بتوانند در جهت مسیر ترویج و تبلیغ فرهنگ حسنه وقف گام بردارند و توشه ای برای آخرت و دنیای خود در این راستا داشته باشند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.