رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان :

طرح میقات الرضا (علیه السلام) در مجلس پیگیری می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت : طرح میقات الرضا (علیه السلام) که برنامه خوب سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای خدمات‌رسانی به زائران رضوی است، در مجلس هم پیگیری می‌شود.
شنبه، 11 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
طرح میقات الرضا (علیه السلام) در مجلس پیگیری می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان گفت : طرح میقات الرضا (علیه السلام) که برنامه خوب سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای خدمات‌رسانی به زائران رضوی است، در مجلس هم پیگیری می‌شود.
 
به گزارش راسخون، علی‌رضا خسروی امروز در گفت‌وگو با روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار داشت: کسی که در مسیر تهران- مشهد حرکت می‌کند، با یک تابلو مسیر حرکت خود را عوض نمی‌کند و اگر قرار است به او آدرس بدهیم، باید از 100 کیلومتری کارهای تبلیغاتی را صورت دهیم.
 
وی تصریح کرد: در برهه کنونی، این تابلوهای راهنما و تبلیغاتی برای امامزادگان استان سمنان بسیار کم است و به خصوص برای مسیرهای اصلی باید کار بیشتری صورت گیرد و نبود این راهنماها یکی از اشکالات کار ماست.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: امروز فقط ورودی شهر تابلو می‌بینید و راننده باید در این موقع مسیرش را عوض کند که دیگر خیلی دیر شده است.
 
خسروی بیان کرد:‌ مجلس طرح بسیار خوبی را باید در این راستا برنامه‌ریزی کند و همایش ملی میقات الرضا (ع) که یک طرح بسیار خوب است و در استان سمنان اجرایی شد، در 6 استان منتهی به مشهد مقدس مقدمات اولیه آن در دست اجرا بوده و مشخصات طرح تقریباً بسته شده و تهیه شده است.
 
وی تصریح کرد: امیدواریم با همکاری‌های لازم، این طرح را پیگیری کنیم و با توجه به زحماتی که در سازمان اوقاف و امور خیریه کشیده شده است، در مجلس هم بتوانیم آن را پیگیری کنیم.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: طرح میقات الرضا (ع) برای کسانی که به زیارت امام رضا (ع) می‌روند، بسیار قابل توجه خواهد بود و آنها با حضور در امامزادگانی که نزدیک جاده اصلی هستند، سبب رشد فرهنگی شهرها خواهند شد.
 
بر اساس این گزارش؛ طرح میقات‌الرضا(ع) به منظور ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران حرم مطهر رضوی در 6 استان منتهی به مشهد مقدس شامل سمنان، گلستان، مازندران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی اجرا می‌شود.
 
همایش ملی میقات‌الرضا(ع) نیز بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دوم بهمن امسال در سمنان برگزار شد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.