احیای اسلام ناب محمدی و عزت مداری دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت : از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای اسلام ناب محمدی و عزت مداری است.
دوشنبه، 13 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
احیای اسلام ناب محمدی و عزت مداری دو دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت : از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی احیای اسلام ناب محمدی و عزت مداری است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد در جلسه ای با عنوان مشاغل حساس ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت.
 
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) احیاگر اسلام ناب محمدی است گفت : مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی که به رهبری حضرت امام(ره) و نثار خون شهدا به پیروزی رسید احیای اسلام ناب محمدی است که اگر تمام معیارها بر اساس اسلام باشد در جامعه شاهد بروز مشکلات نخواهیم بود.
 
مدیر کل اوقاف خراسان رضوی در ادامه بیان کرد : با نگاهی به تاریخ صد ساله قبل از انقلاب شاهد هستیم که هرگاه جنگی در کشور ما رخ می داد بخشی از کشور به دست دشمن می افتاد اما بعد از پیروزی انقلاب در 8 سال دفاع مقدس با وجود اینکه با 38 کشور در جنگ بودیم اما حتی یک وجب از خاک سرزمینمان را از دست ندادیم که این دستاورد عزت مداری انقلاب اسلامی است.
 
وی همچنین پیروزی در مقابل قائله های داخلی اواخر دهه 60 که توطئه دشمنان بود را از جمله دستاوردهای نظام اسلامی برشمرد.
 
خاکریز ما اکنون جنوب لبنان، سامرا و موصل عراق است
 
گنابادی نژاد با اشاره به اینکه مرز امروز ما دیگر مرزهای داخلی نیست عنوان کرد: امروز مرز های ما از ایران فراتر است خاکریز جبهه ما اکنون جنوب لبنان است.
 
وی افزود: عزت امروز ما که دستاورد انقلاب است منحصر به یک عرصه نیست بلکه درتمام عرصه ها این پیشرفت را شاهد هستیم امنیت داریم، وابستگی به نظام سلطه نداریم درعرصه سیاسی به قدرتی رسیده ایم که برای مذاکرات هسته ای شش کشور ابر قدرت وارد عمل می شود این نشان می دهد اکنون طرف ایران شش کشور قدرتمند جهان است در حالی که در گذشته ارتش ما توسط مستشاران آمریکایی هدایت می شد.
 
وی پیشرفت های علمی و مطرح شدن در عرصه علم را از دیگر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.
 
رعایت امانت داری شرعی درعهده داری مشاغل حساس
 
مدیر کل اوقاف خراسان رضوی در خصوص مشاغل حساس بیان داشت : موضوع، هدف و مسائل مشاغل حساس سه مولفه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد به عنوان مثل در حوزه مالی باید در بحث تن خواه حساسیت داشت، موضوع، مسند، مجوز شرعی و صلاحیت فرد که این هزینه کرد باید انجام دهد مهم است ممکن است فردی برای 500 هزار تومان صلاحیت داشته باشد اما آیا می توان گفت برای 50 میلیون تومان صلاحیت دارد.
 
وی همچنین به حوزه اجارات اشاره و به امانت داری شرعی در عهده داری مسائل مشاغل حساس تاکید کرد.
 
گنابادی نژاد فرهنگ و مدل کاری را در هر شغلی مهم دانست و افزود: فرهنگ های کار کردن متفاوت است یکی می خواهد با فرهنگ روزمره ، اداری و یا طاغوتی کار کند یکی با فرهنگ هر چه پیش آید خوش آید اما فرهنگ جهادی است که مثمر ثمر است با توجه به اینکه مشکلات همیشه بوده و هست اما یک مجاهد پشت مشکلات زمینگیر نمی شود کاری که به مجاهد سپرده می شود یک کوره انرژی و انگیزه ایجاد می کند.
 
وی در پایان با اشاره به حدیثی از پیامبراعظم (ص) در خصوص اینکه غیرت از نشانه های ایمان است گفت: کار درمشاغل حساس و موقوفات نیازمند غیرت است و با ایمان الهی می توان کار تاثیر گذار انجام داد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.