قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه :

سامانه جامع اطلاعات با هدف جلب اعتماد بیشتر واقفان راه‌اندازی شده است

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : سامانه جامع اطلاعات با هدف جلب اعتماد بیشتر واقفان خیرین و مردم راه‌اندازی شده است.
پنجشنبه، 16 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سامانه جامع اطلاعات با هدف جلب اعتماد بیشتر واقفان راه‌اندازی شده است

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه گفت : سامانه جامع اطلاعات با هدف جلب اعتماد بیشتر واقفان خیرین و مردم راه‌اندازی شده است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، عبدالرضا عابد در بازدید از سامانه جامع اطلاعات موقوفات استان زنجان و GIS اظهار کرد: الکترونیکی کردن ثبت اطلاعات موقوفات در سامانه جامع اطلاعات موجب حفظ آنها شده است.
 
وی با اشاره به اینکه راه‌‍اندازی سامانه جامع اطلاعات موجب اعتماد سازی بیشتر مردم و مشارکت ببیشتر آنها در وقف شده است، اضافه کرد: این سامانه در استان‌های مختلف کشور راه‌اندازی شده است.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اطلاعاتی که در سامانه جامع موقوفات ثبت می‌شود، افزود: بر اساس طراحی‌های انجام شده همه اطلاعات موقوفات در این سامانه ثبت و ضبط می‌شود.
 
وی با اشاره به ثبت اطلاعات مربوط به وضعیت اجاره‌ای موقوفات، اسناد اخذ شده و مشخصات مربوط به موقوفه تصریح کرد: این اقدام یکی از فعالیت‌های اوقاف در حفظ و احیای موقوفات است.
 
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: همه تلاش همکاران و پرسنل اوقاف تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری است.
 
عابد با اشاره به برگزاری مسابقات معتبر قرآنی توسط اوقاف تصریح کرد: این سازمان اوقاف در نوسازی و آبادانی و توسعه اماکن و بقاع متبرکه نیز سهم بزرگی داشته و اقدامات چشمگیری در این زمینه صورت گرفته است.
 
عابد با تاکید بر اجرای نیات واقفان خیراندیش در هزینه کرد موقوفات اضافه کرد: اجرا و به کارگیری موقوفات در راستای نیت واقفین امری بسیار ضروری بوده و از اهداف عالیه سازمان اوقاف است.
 
وی با اشاره به عملکرد مثبت اوقاف در زمینه عمل به نیات واقفان تصریح کرد: اوقاف در عمل به نیات واقفان امینانه عمل کرده است.
 
عابد در ادامه با ارزیابی وضعیت استان زنجان در امر ثبت اطلاعات موقوفات اضافه کرد: استان زنجان در ثبت اطلاعات موقوفات، سامانه Gis و تکمیل اطلاعات رقبات و موقوفات در سامانه جامع کشور موفق عمل کرده است.
 
وی با اشاره به جایگاه مطلوب استان زنجان از نظر عملکرد کیفی ثبت اطلاعات موقوفات بیان کرد: این اقدامات یکی از کارهای تاثیرگذار اوقاف استان زنجان است.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.