اتمام عملیات عمرانی بیمارستان تا دو سال آینده

دکتر فنایی گفت : طبق برنامه 3 ساله ساخت و تجهیز بیمارستان تخصصی سرطان در جنوب شهر تهران تکمیل می شود که طی 2 سال عملیات ساخت و ساز آن به اتمام می رسد.
شنبه، 18 بهمن 1393
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
اتمام عملیات عمرانی بیمارستان تا دو سال آینده

دکتر فنایی گفت : طبق برنامه 3 ساله ساخت و تجهیز بیمارستان تخصصی سرطان در جنوب شهر تهران تکمیل می شود که طی 2 سال عملیات ساخت و ساز آن به اتمام می رسد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامورخیریه استان تهران، دکتر سید غلامرضا فنایی، رییس بیمارستان عرفان و مدیر پروژه ساخت بیمتارستان تخصصی سرطان در حاشیه عملیات گودبرداری ساخت بیمارستان حضرت عبدالعظیم(بیمارستان تخصصی سرطان) که 15 بهمن از ساعت 16 برگزار شد؛ با اشاره به مراحل ساخت و ساز این پروژه  گفت: اولین مرحله خاک برداری بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان درحال انجام است که امیدواریم با کمک خیرین بتوانیم یک بیمارستان شایسته در مناطق جنوب تهران احداث و به بیماران و نیازمندان این منطقه سرویس دهی دهیم.
 
وی افزود: بیمارستان حضرت عبدالعظیم(ع) مرکزی برای خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و افرادی که توان پرداخت هزینه های سنگین درمان را ندارند تبدیل می شود.
 
دکتر فنایی گفت: لازم می دانم که از سازمان اوقاف و امور خیریه و به خصوص تلاش های حجت الاسلام محمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران که امکانات لازم برای ساخت بیمارستان که مهم ترین آن اختصاص زمین بزرگ در جوار آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) است، تشکر کنم.
 
وی تصریح کرد: طبق پیش بینی های انجام شده مقرر است، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان با 300 تختخواب در این مکان ساخته شود. همچنین مساحت زمین این بیمارستان در فاز اول حدود 15 هزار متر مربع وبنای این بیمارستان حدود 700 هزار متر مربع است.
 
وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده تا اواخر بهمن ماه و اوایل اسفندماه طی دعوت عمومی از مشارکت های مردمی برای ساخت و تجهیز بیمارستان بهره مند می شویم تا ضمن گسترش فرهنگ وقف باقی الصاحاتی برای آنها باشد.
 
رییس بیمارستان عرفان تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر نیازمند تخصیص بودجه است که از مردم خواستار مشارکت در این طرح خیر هستیم البته احتیاجات دیگری همچون به کارگیری چندهزار تن ورق آهن داریم که در این موارد نیز از کمک های مردمی استقبال می کنیم.
 
وی افزود: طبق برنامه 3 ساله ساخت و تجهیز بیمارستان تخصصی سرطان در جنوب شهر تهران تکمیل می شود که طی 2 سال عملیات ساخت و ساز آن به اتمام می رسد.
 
رییس بیمارستان عرفان خاطرنشان کرد: فرهنگ وقف با صیانت و حفاظت از نیات واقفین ترویج می شود همان طور که می دانید یکی از وظایف ما توسعه و گسترش سلامت در کشور است بر همین اساس ضمن بهره مندی از عواید موقوفات به این هدف دست خواهم یافت از طرفی نیز یکی از بخش های سلامت پیش گیری از ابتلا به بیماری است و ما قطعا در بیمارستان تخصصی سرطان به امر پیش گیری از درمان توجه داریم.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.