دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دیزل در اصفهان آغاز شد

دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دیزل (خودرو، قطعات و ماشین‌آلات) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت و تا 17 مهر‌ماه در ساعات بازدید 15 الی 21 در این محل دایر است.
سه‌شنبه، 14 مهر 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دیزل در اصفهان آغاز شد

 دومین نمایشگاه تخصصی صنعت دیزل (خودرو، قطعات و ماشین‌آلات) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان گشایش یافت و تا 17 مهر‌ماه در ساعات بازدید 15 الی 21 در این محل دایر است. 

 

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم ، علی‌اکبر بخشی، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین‌آلات تهران پس از بازدید از این نمایشگاه اظهار داشت: نمایشگاه تنها یک فرصت اقتصادی و تجاری نبوده، بلکه یک ضرورت است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر بخش خصوصی، هدایت و حمایت شود و به تضمین سرمایه خود امیدوار باشد، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های خود را به خوبی بروز می‌دهد، افزود: دغدغه مهم صنعت‌گران و تولیدکنندگان کشور در حال حاضر، بلاتکلیفی و رکود است و اگر این شرایط برطرف شود، تغییرات شکل می‌گیرد.

 

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین‌آلات تهران با تأکید بر اینکه ادامه وضعیت کنونی، امیدوار‌کننده نبوده، بیان کرد: تولید قابل رقابت به زمینه‌ها و زیرساخت‌هایی نیاز دارد که باید برای تولیدکننده، انگیزه‌‌بخش باشد. در حال حاضر می‌توان از طریق این نمایشگاه‌ها دریافت که وضعیت تولیدکننده رضایت‌بخش نبوده و نگاه ملی به تولید نیز در برخی موارد، همچنان در حد یک نگاه شعاری باقی مانده است.

 

وی از بلوکه‌شدن سرمایه‌ها و طولانی‌بودن زمان بازگشت سرمایه به عنوان دیگر دغدغه‌های فعالان این بخش یاد کرد و گفت: به همین دلیل است که برندهای چینی، حجم زیادی از این بازار را به خود اختصاص داده‌اند، این در حالی است که ظرفیت تولید در داخل کشور، ظرفیت مناسبی بوده و از سوی دیگر باید با دیگر کشورها نیز تبادل تجاری برقرار کرد.  

 

بخشی با گلایه‌مندی از تداخل عناوین نمایشگاهی در کشور افزود: ما آمادگی داریم این برنامه‌ریزی را انجام و مسئولیت ساماندهی و رفع تداخل زمانی نمایشگاه‌های این حوزه را بر‌عهده گیریم.

 

وی با اعلام اینکه نمایشگاه اصفهان همواره یکی از کیفی‌ترین نمایشگاه‌های کشور بوده، خاطرنشان کرد: حیف است که با تداخل‌های زمانی قابل رفع، استان‌های موفق کشور دچار آسیب شوند. در این زمینه باید زمینه بهره‌برداری هر چه بهتر از این نمایشگاه‌ها را فراهم، و این رویدادها را مدیریت کرد.

 

به گزارش تسنیم، اتحادیه صنف فروشندگان لوازم یدکی اتومبیل و ماشین‌آلات تهران، 10 هزار واحد صنفی را زیر‌مجموعه خود دارد.

 

/117/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.