مدیر کل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف معرفی شد

همزمان با همایش سراسری مدیران و معاونان ستادی و استانی ، با قدردانی از خدمات رضا مفید سرپرست سابق روابط عمومی و امور بین الملل، مسعود رحمتی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف معرفی شد.
چهارشنبه، 12 آبان 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
مدیر کل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف معرفی شد

 ویرایش عکس دی ماه 98

همزمان با همایش سراسری مدیران و معاونان ستادی و استانی، با قدردانی از خدمات رضا مفید سرپرست سابق روابط عمومی و امور بین الملل، مسعود رحمتی به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف معرفی شد.
 

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، در این همایش حجت الاسلام و المسلمین محمدی سیرت نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف با قدردانی از خدمات و تلاش های حسن ربیعی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان اوقاف و رضا مفید سرپرست سابق روابط عمومی و امور بین الملل، مسعود رحمتی را به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب کرد.
 
گفتنی است با این انتصاب حوزه ریاست سازمان اوقاف از روابط عمومی منفک و اداره روابط عمومی و امور بین الملل به عنوان یک اداره کل مستقل به فعالیت خواهد پرداخت.   
 
همچنین در این مراسم با اعطای لوح سپاس از حسن ربیعی در دوران تصدی مسئولیت روابط عمومی سازمان اوقاف تجلیل و به عنوان مشاور رئیس سازمان و مدیرکل حوزه ریاست معرفی شدند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.