وثوق‌احمدی در گفت‌وگویی :

موضوع کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی تا این لحظه منتفی است / هیچ تیمی شکایت نکرد

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت : موضوع کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی در رقابت‌‌های لیگ برتر تا این لحظه منتفی است.
چهارشنبه، 16 فروردين 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
موضوع کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی تا این لحظه منتفی است / هیچ تیمی شکایت نکرد

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان گفت : موضوع کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی در رقابت‌‌های لیگ برتر تا این لحظه منتفی است.

به گزارش راسخون، روزبه وثو‌ق‌احمدی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه موضوع کسر 8 امتیاز از تراکتورسازی به خاطر استفاده از بازیکنان غیرقانونی یعنی امید عالیشاه و احمد نوراللهی به کجا انجامید، گفت: طبق مقررات ظرف 2 ساعت بعد از بازی تیم‌هایی که متضرر شده بودند باید شکایت می‌کردند که این امر هرگز انجام نشد.

وی ادامه داد:‌بر همین اساس از طرف دبیرکل فدراسیون با فیفا مکاتبه کردیم و موضوع به آنها اعلام شد و اطلاع دادیم که به خاطر بدهی‌های خارجی، تراکتورسازی از نقل و انتقالات محروم شده و در ادامه از فیفا درخواست کردیم برای 4 بازی نیم‌فصل دوم تراکتورسازی که این تیم از 2 بازیکن غیرقانونی استفاده کرده ما را راهنمایی کند که فیفا در پاسخ اعلام کرد طبق مقررات رفتار شود.

وثوق‌احمدی گفت: چون در مدت 2 ساعت بعد از بازی شکایتی نشد و حتی تا الان هم شکایتی از این ناحیه نشده است که البته اگر بشود هم دیگر فایده‌ای ندارد، مطمئنا بحث کسر 8 امتیاز در لیگ برتر ایران عملی نخواهد شد.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان اعلام کرد: ما حدس می‌زدیم که به خاطر اینکه فیفا احساس می‌کرد به این نهاد بی‌احترامی شده محرومیت‌هایی مثل کسر امتیاز و یا... را در نظر بگیرد که در نهایت آنها تا این لحظه به محرومیت از نقل و انتقالات را که برای تراکتورسازی قائل شده بودند بسنده کرده اند و دیگر طبق آیین نامه انضباطی ایران، کسر امتیازی در کار نخواهد بود.

وی در مورد اینکه آیا سازمان لیگ در این مورد اقدام نخواهد کرد، گفت: سازمان لیگ از کمیته انضباطی یا فیفا دستور می‌گیرد که تا الان هیچ کدام از این دو نهاد چنین دستوری به سازمان لیگ نداده‌اند.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.