سرپرست باشگاه پرسپولیس :

قرارداد۵ساله بابرانکو جزو برنامه ماست / وقت نداشتیم سمت حاشیه برویم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه برانکو یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد گفت : عقد قرارداد بلند مدت پنج ساله جزو برنامه های ماست.
دوشنبه، 28 فروردين 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
قرارداد۵ساله بابرانکو جزو برنامه ماست / وقت نداشتیم سمت حاشیه برویم
سرپرست باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه برانکو یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد گفت : عقد قرارداد بلند مدت پنج ساله جزو برنامه های ماست.

به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری صداوسیما، علی اکبر طاهری در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، با ابراز تسلیت بمناسبت جانباختن تعدادی از هموطنانمان ناشی از سیل اخیر در استان های غرب کشور در پاسخ به این سوال که آیا همچنان شما سرپرست تیم پرسپولیس هستید و چه وقت حکم مدیر عاملی می آید، گفت: پاسخ من همان پاسخ قبل است آن چیز که بقا پیدا می کند عملکرد است یعنی عملکرد می تواند به ادامه روند فعالیت من بقا دهد.
 
وی درباره عوامل موفقیت های پرسپولیس گفت: کار ما از فصل گذشته شروع شد شرایط سختی داشتیم اما همکاری و ارتباطات بسیار خوب آقای برانکو و همچنین کار تیمی در همه ابعاد باشگاه را بنا گذاشتیم لذا می توان گفت کار تیمی و گروهی که در تمام پیکره باشگاه بود رمز موفقیت ما بود، این کار گروهی هم در داخل مستطیل سبز بود و هم خارج از آن همچنین وجود سرمایه اصلی باشگاه که هواداران محسوب می شود از اتصال این زنجیره نتایج خوبی به دست آمد.

قرارداد برانکو تمدید شده است

سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در ادامه در خصوص خط و مشی مسئولیتی خود گفت: اگر به حاشیه بپردازیم حاشیه وارد متن می شود پس بهتر است تمرکز بر روی کار باشد از ابتدای کار را شروع کردم اهداف و برنامه ها تعیین شد و برای اجرای آن مشغول شدیم و دیگر وقتی برای حاشیه نداشتیم.
 
علی اکبر طاهری افزود: در کار همیشه شفاف عمل کردیم و هیچ گاه نخواستیم پوشیده عمل کنیم.
 
وی درباره تمدید سرمربیگری برانکو نیز گفت: قرارداد برانکو تمدید شده است ما با آقای برانکو از ابتدا یک برنامه کوتاه مدت دو سه ساله داشتیم الان نیاز است که این برنامه طولانیتر باشد و بحثمان با وی برنامه ریزی برای دو 5 سال بود که تجربه و تخصصش در آماده سازی و به روزآوری تیم و نقش دیگر وی باید بر روی استعداد یابی و کارهای پایه ای تمرکز یابد.
 
در تبلیغات محیطی و بلیت فروشی باید فعال شویم
 
طاهری هم در ادامه افزود: ما در همه بخش ها کار تیمی می کنیم همینطور در بخش حقوقی برخی از شکایت ها و پرونده ها به گذشته مربوط و البته گشایش های صورت گرفته است وزارت ورزش و جوانان هم کمک می کند.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: وزارتخانه اجازه ندارد پولی در اختیار پرسپولیس و استقلال قرار بدهد، هنوز برای ما ردیفی از محل بودجه های دولتی گرفته نشده سامانه های پیامکی گام نخست در این مرحله است.

وی با تاکید بر تمرکز بر درامدزایی گفت: در تبلیغات محیطی و بلیت فروشی باید فعال شویم و مدیریت کنیم باید از تجارب کشورهای دیگر استفاده کنیم.
 
طاهری افزود: هیچ فردی نمی داند که تیم های دولتی پولی ندارند که بپردازند اینگونه نیست که داشته باشیم و حق بازیکنان را ندهیم.
 
احترام فوتبال را باید فوتبالی ها داشته باشند
 
طاهری گفت: همه عوامل باعث شد ما قهرمان شویم اینکه بازیکنان، مدیریت یا سرمربی باعث قهرمانی شدند درست نیست.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس افزود: بازیکنان بزرگ باید مواظب خود باشند احترام خود را نگه دارند کما اینکه بزرگان پرسپولیس می ایند و به بچه ها روحیه می دهند.
 
طاهری گفت: احترام فوتبال را باید فوتبالی ها داشته باشند در بخش بیانیه منظورم این بود که اگر حکمی داده می شود باید برای همه یکسان باشد هر چند من معتقدم تماشاگر باید به ورزشگاه بیاید اگر اجازه داده شد رقیب تماشاگر بیاورد چرا زودتر نگفتند که ما هم بیاوریم.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.